2023-11-04, 19:42
Medlem
Sa jag Abbas??
Var sa jag Abbas ?? det är ngt du och din polare debatterar

Men vi kommer ALDRIG tex se bilderna på de döda barnen i Utöya eller hur? lika mkt kommer vi inte se offren som dog 7/10...där får du välja att tro på vittnesmålen från tex Expressen/SVT som fick se dåden utan att filma eller ljudinspelning

Men unit 8200, Israeliska militära underrättelsetjänsten, Shabak/Shin Bet är väl rätt officiella myndigheter som skulle få skit om de skulle ljuga och det kom fram. Eller behöver de ens ljuga?

Minns många här försökte skylla på Israels "1000 döda i sjukhus attack" , för sen visa det var pallarna själva som sköt.

Citat:
Ursprungligen postat av MrEGrey
Så du ser PLO och Abbas som lika trovärdiga som officiella donstolsutsedda vittnen i USA?

Du har väldigt stor tilltro till PLO och dess ordförande måste jag säga.
Citera
2023-11-04, 19:48
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Sa jag Abbas??
Var sa jag Abbas ?? det är ngt du och din polare debatterar

Men vi kommer ALDRIG tex se bilderna på de döda barnen i Utöya eller hur? lika mkt kommer vi inte se offren som dog 7/10...där får du välja att tro på vittnesmålen från tex Expressen/SVT som fick se dåden utan att filma eller ljudinspelning

Men unit 8200, Israeliska militära underrättelsetjänsten, Shabak/Shin Bet är väl rätt officiella myndigheter som skulle få skit om de skulle ljuga och det kom fram. Eller behöver de ens ljuga?

Minns många här försökte skylla på Israels "1000 döda i sjukhus attack" , för sen visa det var pallarna själva som sköt.

Skulle någon helt ta israeliska underrättelse- och säkerhetstjänsterna på deras hedersord menar du? 😆😆😆 Du menar att underrättelse-och säkerhetstjänster inte ljuger? Och då särskilt inte den israeliska? 😆😆😆

Du är en rolig jävel du, det skall du ha!
Citera
2023-11-04, 20:26
Medlem
Nu vet jag att du är partisk

Klart undsäk ljuger men talar de inte sanning också? näe det gynnar de?

Så då kanske de ljuger om de Hamas ledarna är döda...det kommer från Shabak

Men du vill skydda de...trots det är välkänt

Citat:
Skulle någon helt ta israeliska underrättelse- och säkerhetstjänsterna på deras hedersord menar du? 😆😆😆 Du menar att underrättelse-och säkerhetstjänster inte ljuger? Och då särskilt inte den israeliska? 😆😆😆

Citera
2023-11-04, 20:31
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Nu vet jag att du är partisk

Klart undsäk ljuger men talar de inte sanning också? näe det gynnar de?

Så då kanske de ljuger om de Hamas ledarna är döda...det kommer från Shabak

Men du vill skydda de...trots det är välkänt

Så jag är partisk för att jag inte accepterar Mossads/Amans/Shabaks obevisade påståenden som fulla bevis för IDFs obevisade påståenden? 🤡

Och du påstår dig ha jobbat i något slags kvalificerad befattning i svenska försvarsmakten? 😆

Du är inte jättebra på att övertyga, i all välmening.
Citera
2023-11-04, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Ok att utrota judar oxå?
Judar är en folkgrupper, hamas är en extrem sekt som skapar ofred i hela mellanöstern. Varför skall en sån sak inte utrotas? Lika självklart som att utrota nazismen även om det gick åt en del tyskar på köpet.
Citera
2023-11-04, 20:32
Medlem
Så du menar att Israel lägger miljon krs missil på en ambulans? Om du har följt detta så sa tom våran undsäk Anders Ekholm att IAF skjuter inte på måfå för det är svindyrt

och även du erkände att Israel inte är dumma

Ganska ägd nu MrGrey eller menar du att Israel lägger en missil värd miljoner på en rostig bil?? Det är ju du som är skämtet...men iofsg du har aldrig gjort vpl eller militär för då skulle jag inte ens behöva förklara detta

Citat:

Citera
2023-11-04, 20:36
Medlem
Som sagt vad du tror skiter jag i...
Som sagt jag älskar folk som underskattar.... blir lätta byten som nu....

minns när ngn trodde jag var en invadrare som behövde " stöd " ...jävla vänster folk som tror att jag inte kan läsa och lära ...de vill att man skulle vara okunnig och rösta blint på de.

Men som sagt har du ens hållt en AK5, Psg90, pistol 88....nä skulle inte tro det va

Citat:
Så jag är partisk för att jag inte accepterar Mossads/Amans/Shabaks obevisade påståenden som fulla bevis för IDFs obevisade påståenden? 🤡

Och du påstår dig ha jobbat i något slags kvalificerad befattning i svenska försvarsmakten? 😆

Du är inte jättebra på att övertyga, i all välmening.
Citera
2023-11-04, 20:40
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Så du menar att Israel lägger miljon krs missil på en ambulans? Om du har följt detta så sa tom våran undsäk Anders Ekholm att IAF skjuter inte på måfå för det är svindyrt

och även du erkände att Israel inte är dumma

Ganska ägd nu MrGrey eller menar du att Israel lägger en missil värd miljoner på en rostig bil?? Det är ju du som är skämtet...men iofsg du har aldrig gjort vpl eller militär för då skulle jag inte ens behöva förklara detta

Nu tappar du språket igen så nu spökar kanske din prefrontal cortex igen?

Det är inte möjligt att IDF trott att det befunnit sig en terrorist i bilen fast det inte gjort det? Eller har Israel aldrig gjort misstag när det gäller vad man skjutit på?

Förra veckan besköt en israelisk stridsvagn en egyptisk gränspostering. Hoppsan. Hört talas om USS Liberty? Hoppsan.

Ägd? Är du tolv?
Citera
2023-11-04, 20:45
Medlem
när du förlorar...så ska du försöka på min grammatik

svara på frågan ist

tror du på fullaste allvar en F-16 med sin arsenal lägger energi på en ambulans??

Snarare är det infiltratörer inne och rekar och ger flygvapnet koordinater...men antar du inte vet det heller, då du inte vart i K3 heller.

Citat:

Det är inte möjligt att IDF trott att det befunnit sig en terrorist i bilen fast det inte gjort det? Eller har Israel aldrig gjort misstag när det gäller vad man skjutit på?

Förra veckan besköt en israelisk stridsvagn en egyptisk gränspostering. Hoppsan. Hört talas om USS Liberty? Hoppsan.

Ägd? Är du tolv?
Citera
2023-11-04, 20:47
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Varför skulle Abbas påstående om detta i sig utgöra något slags bevis?

Nej, jag tycker inte generellt att PLOs påståenden i sig utgör bevisning. Jag har gjort denna min inställning klar i tre inlägg nu och så kommer du med ett inlägg med citat av….PLOs ordförande. Hur tänker du nu?

Betyder det här att du nu i alla frågor godtar PLOs påståenden som full bevisning?

My point proven.
Citera
2023-11-04, 20:49
Medlem
Precision vapen missa? är du tolv?
Anders Ekholm är tydligen inte en bra källa heller

Du kanske bör söka in i ett jägar förband så du kan lära dig hur mark trupper hjälper flyget

Ägd igen gubben ... ...du slår mig på en Strindberg sammanfattning men inte det Militära hur mitt andra språk må än vara.

Är du avundsjuk att en svenska 2 elev kom upp sig??? verkar störa dig... du vill så häva din grammatik....

Citat:

Ägd? Är du tolv?
Citera
2023-11-04, 20:49
Medlem
blamages avatar
Citat:
när du förlorar...så ska du försöka på min grammatik

svara på frågan ist

tror du på fullaste allvar en F-16 med sin arsenal lägger energi på en ambulans??

Snarare är det infiltratörer inne och rekar och ger flygvapnet koordinater...men antar du inte vet det heller, då du inte vart i K3 heller.
Varför skulle inte judarna skjuta på en ambulans när de skjuter på sjukhus? De skjuter på allt för att fördriva araberna från Gaza.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in