2023-11-04, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Ännu mer ordbajseri från dig, tack!

1. Ja, hjärntvätt leder till egen vilja. Det är liksom hela poängen med hjärntvätt. Hjärntvätt skapar en ny verklighet hos individen som den ser ut ifrån. Du verkar tro att en hjärntvättad individ är fri från ansvar, så fungerar det inte min vän

2. Bonus - utan en hjärntvätt om hur "judarna tog deras land" hade vi inte ens haft en konflikt idag. Sug på den karamellen lite.

3. Ett barn är farligare för att -trumvirvel- hjärnan är inte utvecklad. Barn tänker inte riktigt vad som händer när du skjuter någon, barnen bara gör det. Oberäknelig och impulsiv = farlig men jag förstår att din hjärnkapacitet inte räcker till att förstå varför barnsoldat är farligare.

Världen är känd för att stötta de man vill komma åt just då. PLA var inga gullegossar.

Kan du skriva något där jag slipper repetera mig? Att du är trög har man förstått men kom igen för fan.
De tror att det är vad de vill. Det stämmer. Precis som du hade trott att du vill antasta små barn om din mamma hade intalat dig om att det är kärlek sedan din födsel.

Ja. Men en vuxen beväpnad är farligare än ett barn av anledningar som jag tror du vet mycket väl om

Varför stöttar du en sionist som finansierat Hamas?
Citera
2023-11-04, 21:00
Medlem
ja jag ser att du är för hjärntvättad att ens lyssna , men jag får ge dig en chans

1. Var inte många dagar sen IDF har väldigt starka underrättelse som ÄVEN VÅR UNDSÄK är enig över.

2. Tror du inte flyget har kameror när de bombar??

De har sina order

När piloterna bombar går deras kameror igång som de ej kan styra...och för sedan ha genomgång . Väldigt känt i IAF och väst makter.

Om piloternas bombing inte var enl de order de fick , blir det liv i luckan av deras skvadron chef.

Vafan tror du?? att de bara får flyga hursomhelst och bomba??

DU och MrGrey behöver göra militär tjänstgöring så kanske ni lär er ngt.

3. En ambulans kostar vad max säg 1 miljon sek....tror du då man lägger en missil på en sånt mål??? när bara flyget kostar ngn mille i timmen + missilen.

Även försvarsmakter kollar "är detta värd bomba" ... jag vet att många tror försvarsmakter har obegränsade med vapen..men så är inte fallet

Hoppas du kan ta in detta även du hatar judar tydligen...även Israeler är inte bara judar

Finns druser, beduiner, kristna , ateister, homosexuella och judar ...

Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Varför skulle inte judarna skjuta på en ambulans när de skjuter på sjukhus? De skjuter på allt för att fördriva araberna från Gaza.
Citera
2023-11-04, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Hamas släppte tidigt en video med bebisar och små barn som var i händerna på terrorister. Motbjudande att se. Något av det lägsta jag skulle kunna föreställa mig att terrorister kunde göra. Någon som vet om just kidnappning av bebisar skett i tidigare terrordåd?

ISIS betedde sig liknande vid sina attacker i Mellanöstern. Liknande avskyvärdigheter har väl pågått sedan människor började kriga men att vissa i världen numer ser det som något otänkbart att utsätta någon för.

Har inte läst något om liknande från just Hamas tidigare, iaf inte i närheten av denna nivå.
Å andra sidan Har Hamas attackerat små samhällen i Israel före GoPro blev standard bland terrorister.

En vän visade mig en video där han i kort översatte vad befälet sa om fördelningen av en klunga på kanske 25-30 civila.
Typ.. skjut den, den är fånge, den går till våldtäkt osv.

Som jag ser det så är det uppenbart att det hela var väl planerat även om många av terroristerna såg ut att till stor del vara samma civila och unga som det gråts över nu när dom irrar runt planlöst runt sjukhus för att leta upp små barn att trycka upp framför kamerorna.
Citera
2023-11-04, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Mellanöstern överhuvudtaget är nästan bara skit. Det är området i världen som gud glömde.
Jaha? Det får man tycka. Men vad har det med mitt inlägg att göra?
Citera
2023-11-04, 21:15
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
ja jag ser att du är för hjärntvättad att ens lyssna , men jag får ge dig en chans

1. Var inte många dagar sen IDF har väldigt starka underrättelse som ÄVEN VÅR UNDSÄK är enig över.

2. Tror du inte flyget har kameror när de bombar??

De har sina order

När piloterna bombar går deras kameror igång som de ej kan styra...och för sedan ha genomgång . Väldigt känt i IAF och väst makter.

Om piloternas bombing inte var enl de order de fick , blir det liv i luckan av deras skvadron chef.

Vafan tror du?? att de bara får flyga hursomhelst och bomba??

DU och MrGrey behöver göra militär tjänstgöring så kanske ni lär er ngt.

3. En ambulans kostar vad max säg 1 miljon sek....tror du då man lägger en missil på en sånt mål??? när bara flyget kostar ngn mille i timmen + missilen.

Även försvarsmakter kollar "är detta värd bomba" ... jag vet att många tror försvarsmakter har obegränsade med vapen..men så är inte fallet

Hoppas du kan ta in detta även du hatar judar tydligen...även Israeler är inte bara judar

Finns druser, beduiner, kristna , ateister, homosexuella och judar ...
Får huvudvärk av ditt dyslektiska inlägg. Av alla judiska grupperingar så är det zionisterna som bedriver krigföring i Israel med hjälp av globalistiska judar i USA (Bidens judiska administration med juden Blinken som huvudman, 2nd judinnan Nudelman). Målet är att fördriva ursprungsbefolkningen och utvinna naturresurserna (Naturgas) i Gaza. Då kan man lätt kosta på sig att skjuta en missil mot en ambulans, amerikas skattebetalare står för notan.

Det här kriget kommer kosta. Ukraina har de redan förlorat och när muslimerna enas mot Israel blir det ett fett världskrig. Antar du kommer strida för judarna genom Nato, som vi inte röstat för att bli medlemmar i.

Kul att du ger mig en chans. Önskar jag kunde vara lika tillmötesgående.
Citera
2023-11-04, 21:15
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
My point proven.

Ok min lille Yassir, du får gärna anse att ounderbyggda påståenden från PLO är i sig full bevisning. Jag har å min sida konstant avvisat detta på samma vis som andra ounderbyggda partsinlagor.
Citera
2023-11-04, 21:22
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Precision vapen missa? är du tolv?
Anders Ekholm är tydligen inte en bra källa heller

Du kanske bör söka in i ett jägar förband så du kan lära dig hur mark trupper hjälper flyget

Ägd igen gubben ... ...du slår mig på en Strindberg sammanfattning men inte det Militära hur mitt andra språk må än vara.

Är du avundsjuk att en svenska 2 elev kom upp sig??? verkar störa dig... du vill så häva din grammatik....

På svenska är ”missa” och ”misstag” två olika saker så du skjuter duktigt bredvid målet här. Tillbaka till SFI för att försöka förstå vad jag faktiskt skrev och bemöta det.

IDF har för övrigt under denna bombkampanj missat mål med precisionsbomber eller i vart fall påstått det. Det var vad de hävdade när de besköt den där ortodoxa kyrkan.

Att det faktiskt händer att man missar mål med precisionsvapen torde väl alla som har utbildning i eldledning någonstans efter Kuwaitkriget eller ens läst på lite om det känna till.
Citera
2023-11-04, 21:24
Medlem
Som sagt du är en dum jävel om du tror högkommandot ger order att bomba en sketen ambulans som bara innehåller just civila. Du har hållt max en vattenpistol

Du är muslim bara muslimer numera säger "zionisterna"

Men om du stör dig vad Israel gör, vad ska du göra åt saken än grina här på FB??

Israel kommer lära ditt folk en läxa

Hur känns det att "zionisterna " kan få Islamic League lugna??

Snart kommer Saudierna precis som UAE skita i pallarna

Citat:
Får huvudvärk av ditt dyslektiska inlägg. Av alla judiska grupperingar så är det zionisterna som bedriver krigföring i Israel med hjälp av globalistiska judar i USA (Bidens judiska administration med juden Blinken som huvudman, 2nd judinnan Nudelman). Målet är att fördriva ursprungsbefolkningen och utvinna naturresurserna (Naturgas) i Gaza. Då kan man lätt kosta på sig att skjuta en missil mot en ambulans, amerikas skattebetalare står för notan.

Det här kriget kommer kosta. Ukraina har de redan förlorat och när muslimerna enas mot Israel blir det ett fett världskrig. Antar du kommer strida för judarna genom Nato, som vi inte röstat för att bli medlemmar i.

Kul att du ger mig en chans. Önskar jag kunde vara lika tillmötesgående.
Citera
2023-11-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Var har vi tråden som gråter över ambulanserna som Israel attackerade? Varsågoda och skåda vad Abbas själv säger om Hamas och ambulanserna men även om hur dom gömmer sig under moskéer.

https://twitter.com/SleeplessBKK/sta...71123368042615

Vi vet också att de gömmer sig under sjukhus. Israel vet precis vad dom gör när dom attackerar.
Hm.. Hamas är den där terrororganisationen som Israels president finansierade va?
Citera
2023-11-04, 21:32
Medlem
blamages avatar
Citat:
Som sagt du är en dum jävel om du tror högkommandot ger order att bomba en sketen ambulans som bara innehåller just civila. Du har hållt max en vattenpistol

Du är muslim bara muslimer numera säger "zionisterna"

Men om du stör dig vad Israel gör, vad ska du göra åt saken än grina här på FB??

Israel kommer lära ditt folk en läxa

Hur känns det att "zionisterna " kan få Islamic League lugna??

Snart kommer Saudierna precis som UAE skita i pallarna
Ditt felstavade skriftspråk lämnar en hel del att önska. Likaså logiken. För att göra dig besviken är jag varken muslim eller hamas anhängare.

För att återgå till topic, som du helst vill glömma, så kommer inte Israels folkmord inte passera förbi obemärkt. Den här gången kommer den fejkade förintelsen bli en reel verklighet och judendomen utrotad. Inte en dag för tidigt då den står för all världens skit och som du är en del av.
Citera
2023-11-04, 21:36
Medlem
Såvitt jag vet var kyrkan inte ett misstag ....fanns ju Hamas där... enl Jerusalempost och alla andra västtidningar som skrev om den . Frågan vem du tror på Hamas eller IDF? Vad är källan enl dig att det inte var terrorister där.

Du som gillar källor, vad är DIN källa att det inte var terrorister där?? och att de missade sina mål..

Jag går tillbaka till SFI om du lägger counter strike åt sidan och gör din vpl. Kanske då lär du att dessa vapen har en 95% precision om inte mera, så nej de missar inte så mkt som du påstår. Minns du inte 6 dagars kriget?? hur stor % sats missade de med manuella vapen?? Året är 2023 nu gubben...de kan träffa ditt rövhål med de missilerna.

Men du kanske tror på Hamas källor men inte Shin Bet...du är skojig .

Och låt oss ponera att det var en ambulans utan Hamas eller vapen...

Jävla vilken otur att ett stridsflyg + missil träffade en ambulans.
Då kan du räkna med att den piloten kommer under den genomgången inte få sin befordran imorgon då han/hon behöver lära sig mer om attackera mål av VÄRDE.

Citat:
Ursprungligen postat av MrEGrey
På svenska är ”missa” och ”misstag” två olika saker så du skjuter duktigt bredvid målet här. Tillbaka till SFI för att försöka förstå vad jag faktiskt skrev och bemöta det.

IDF har för övrigt under denna bombkampanj missat mål med precisionsbomber eller i vart fall påstått det. Det var vad de hävdade när de besköt den där ortodoxa kyrkan.

Att det faktiskt händer att man missar mål med precisionsvapen torde väl alla som har utbildning i eldledning någonstans efter Kuwaitkriget eller ens läst på lite om det känna till.
Citera
2023-11-04, 21:41
Medlem
Folkmord ...verkligen

Ok... hmmm

Nu har Israel redan bombat hur många arab League nationer som helst tagit Golan, Västbanken, Sinai (tidigare) . Bombat skiten av Beirut så många ggr jag tappat räkningen... och ÄNDÅ ser jag inte ngn Israelisk PM i Haag Så håll inte andan min muslimska vän

Citat:
Ditt felstavade skriftspråk lämnar en hel del att önska. Likaså logiken. För att göra dig besviken är jag varken muslim eller hamas anhängare.

För att återgå till topic, som du helst vill glömma, så kommer inte Israels folkmord inte passera förbi obemärkt. Den här gången kommer den fejkade förintelsen bli en reel verklighet och judendomen utrotad. Inte en dag för tidigt då den står för all världens skit och som du är en del av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in