Citat:
Ursprungligen postat av
Atal
Sletter folk sine egne innlegg om bil/razzia, eller hva skjer? Av alt og alle som har blitt diskutert her så er det her streken settes? Føler jeg har gått glipp av noe.
Har ikke fulgt med så mye i det siste (inntil nyheten om at mgm5 var løslatt) så mulig det har vært skrevet noe (som også har blitt slettet) jeg har gått glipp av som svarer på dette.
Jeg har fulgt med siden starten og mye mindre i det siste. Synes ikke det har vært noen utvikling i tråden. Mest spennende siste ukene er ryktet om at RF og KV var banket opp av J på åstedet. Usikker på om det er et rykte man skal legge vekt på...
Når jeg ser MA og bilde av han... Massiv fyr med tattoveringer på knokene. Jeg tviler på RF og KV hadde intensjon om å kidnappe Jonas eller banke opp. Jonas var svær også. MGM5 sies å ha vært tøffingen i gjengen og han er nå løslatt pga. svak tilknytning til åstedet? MGM3 har svak tilknytning til åstedet iht. Åvhørt og den siste episoden der som plasserer MGM3 som en "outsider".
Ting virker godt planlagt og jeg tror Politiet har litt problemer. Kanskje MGM3 eller MGM5 synger, men jeg ville ikke vedda på det. Jævla trist sak.