Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-03, 20:45
Medlem
Nottelitens avatar
Jag lägger upp JAH`s dödsannons här då kan vi skicka några goda tankar till familjen samtidigt som vi också ser namnen på den närmaste familjen :
https://i.imgur.com/6YTYrH2.jpg
Citera
2023-11-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jag lägger upp JAH`s dödsannons här då kan vi skicka några goda tankar till familjen samtidigt som vi också ser namnen på den närmaste familjen :
https://i.imgur.com/6YTYrH2.jpg

Rettferdighet kommer! Den ene eller andre veien...
Citera
2023-11-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Sletter folk sine egne innlegg om bil/razzia, eller hva skjer? Av alt og alle som har blitt diskutert her så er det her streken settes? Føler jeg har gått glipp av noe.
Har ikke fulgt med så mye i det siste (inntil nyheten om at mgm5 var løslatt) så mulig det har vært skrevet noe (som også har blitt slettet) jeg har gått glipp av som svarer på dette.
Jeg har fulgt med siden starten og mye mindre i det siste. Synes ikke det har vært noen utvikling i tråden. Mest spennende siste ukene er ryktet om at RF og KV var banket opp av J på åstedet. Usikker på om det er et rykte man skal legge vekt på...

Når jeg ser MA og bilde av han... Massiv fyr med tattoveringer på knokene. Jeg tviler på RF og KV hadde intensjon om å kidnappe Jonas eller banke opp. Jonas var svær også. MGM5 sies å ha vært tøffingen i gjengen og han er nå løslatt pga. svak tilknytning til åstedet? MGM3 har svak tilknytning til åstedet iht. Åvhørt og den siste episoden der som plasserer MGM3 som en "outsider".

Ting virker godt planlagt og jeg tror Politiet har litt problemer. Kanskje MGM3 eller MGM5 synger, men jeg ville ikke vedda på det. Jævla trist sak.
Citera
2023-11-03, 23:11
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompalompa45
Rettferdighet kommer! Den ene eller andre veien...
ja det både tror och hoppas jag...
Citera
2023-11-03, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen

Ting virker godt planlagt og jeg tror Politiet har litt problemer. Kanskje MGM3 eller MGM5 synger, men jeg ville ikke vedda på det. Jævla trist sak.

Jeg tror heller det er stille pga at politiet har kontroll. De trenger bare tid for å gå igjennom all data, og få alle bevis og historier spikret. De har vell allerede oppklart alle hendelsene før drapet har de nevnt. Jeg ser for meg at ikke alle viste dette skulle ende I drap, og plaprer alt de kan for å ihvertfall ikke bli sittende inne for drap, bortsett fra mgm1 som skjøt og mgm4 som bestillte det.

Men det kan også hende det er mer over mgm4 som vi ikke har blitt fortalt om enda, der ting ikke er oppklart
Citera
2023-11-04, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Jeg tror heller det er stille pga at politiet har kontroll. De trenger bare tid for å gå igjennom all data, og få alle bevis og historier spikret. De har vell allerede oppklart alle hendelsene før drapet har de nevnt. Jeg ser for meg at ikke alle viste dette skulle ende I drap, og plaprer alt de kan for å ihvertfall ikke bli sittende inne for drap, bortsett fra mgm1 som skjøt og mgm4 som bestillte det.

Men det kan også hende det er mer over mgm4 som vi ikke har blitt fortalt om enda, der ting ikke er oppklart
Hendelsene før drapet er ganske oppklart og MGM1-2 er fucked. Utover det vil det overraske meg om Politiet har gode saker.
Citera
2023-11-04, 02:13
Medlem
Citat:
Hendelsene før drapet er ganske oppklart og MGM1-2 er fucked. Utover det vil det overraske meg om Politiet har gode saker.

Høres ut som du har info? Vet du mer om hva som var planen og hva som gikk galt? Og hva evt mgm 3 og 5 viste/trodde de var delaktige i?
Citera
2023-11-04, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Høres ut som du har info? Vet du mer om hva som var planen og hva som gikk galt? Og hva evt mgm 3 og 5 viste/trodde de var delaktige i?
Jeg har 0 info. Kom på at jeg delvis deler navn med MGM som nettopp ble sluppet fri, men det er en tilfeldighet. Jeg regga meg dagen før han slapp ut : D

For meg er motivet mystisk. Jeg tror ikke media har truffet blink ennå. Må ha vært penger involvert i noe av motivet tenker jeg.
Citera
2023-11-04, 14:47
Medlem
Citat:
Jeg har fulgt med siden starten og mye mindre i det siste. Synes ikke det har vært noen utvikling i tråden. Mest spennende siste ukene er ryktet om at RF og KV var banket opp av J på åstedet. Usikker på om det er et rykte man skal legge vekt på...

Når jeg ser MA og bilde av han... Massiv fyr med tattoveringer på knokene. Jeg tviler på RF og KV hadde intensjon om å kidnappe Jonas eller banke opp. Jonas var svær også. MGM5 sies å ha vært tøffingen i gjengen og han er nå løslatt pga. svak tilknytning til åstedet? MGM3 har svak tilknytning til åstedet iht. Åvhørt og den siste episoden der som plasserer MGM3 som en "outsider".

Leste en plass at MGM3 hadde forlatt stedet når han hadde sett hvem MGM1&2 var, for så å prøve advare JAH om å reise opp til hytten? Hvor kommer det fra at MGM5 hadde lite tilknyttning til åstedet? Er det noen nye artikler ute som jeg ikke har fått med meg? Vis meg gjerne de, så jeg ikke lager kaos😛
Citera
2023-11-04, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gultaxi
Leste en plass at MGM3 hadde forlatt stedet når han hadde sett hvem MGM1&2 var, for så å prøve advare JAH om å reise opp til hytten? Hvor kommer det fra at MGM5 hadde lite tilknyttning til åstedet? Er det noen nye artikler ute som jeg ikke har fått med meg? Vis meg gjerne de, så jeg ikke lager kaos😛
Neida, jeg bare gir mine teorier.

Jeg tenker det at han er sluppet ut av varetekt tyder på lav tilknytning til åstedet. Den at han møtte Jonas på bensinstasjonen når MGM1-2 forsøkte å klistre en sporingsbrikke på bilen til Jonas tyder på en medvirker-rolle.
Citera
2023-11-04, 19:39
Medlem
Leste et sted at J var engstelig for møtet med mgm5 på bensinstasjon. Noen som vet hvorfor han var engstelig for å møte mgm5?
Citera
2023-11-04, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valky
Leste et sted at J var engstelig for møtet med mgm5 på bensinstasjon. Noen som vet hvorfor han var engstelig for å møte mgm5?

Innbiller jeg meg at JAH hadde en kompis med seg i bilen under det møtet på bensinstasjonen?🤷‍♀️🫣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in