Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-04, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gultaxi
Innbiller jeg meg at JAH hadde en kompis med seg i bilen under det møtet på bensinstasjonen?🤷‍♀️🫣

Ja, det leste jeg også.. så hvorfor var han så engstelig ang møtet med mgm5 ? Noen som vet?
Citera
2023-11-04, 20:03
Medlem
Kan det ha vært sjalusien til MGM4 som gjorde ham svett?

Eller var forsikringssaken i ferd med å "balle på seg"?
Citera
2023-11-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen
Kan det ha vært sjalusien til MGM4 som gjorde ham svett?

Eller var forsikringssaken i ferd med å "balle på seg"?

Sku likt å vist mer om denne sjalusien, forstår ikke ligningen i der sjalusi motivet🤷‍♀️
Citera
2023-11-04, 20:46
Medlem
Citat:
Sku likt å vist mer om denne sjalusien, forstår ikke ligningen i der sjalusi motivet🤷‍♀️

Helt enig. Kan noen bekrefte at det er dama til KØS (MM) som er opphavet til sjalusien? Eller kan noen bekrefte at det er noe annet?
Citera
2023-11-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Helt enig. Kan noen bekrefte at det er dama til KØS (MM) som er opphavet til sjalusien? Eller kan noen bekrefte at det er noe annet?

I min villeste fantasi er ikke dame-sjalusi nok til å gå så langt. Det må jo være noen komponenter som har slått saltomortale i sikringsboksen, om ikke ei heftig kortslutning🤷‍♀️ Må jo være noe mørkere som ligger bak?
Citera
2023-11-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valky
Ja, det leste jeg også.. så hvorfor var han så engstelig ang møtet med mgm5 ? Noen som vet?

Kan jonas ha vært involvert i svindel flere ganger, men det samme skjedde på hulken? At han fikk panikk pga noe og anga, skulle angi, eller noe de som sto bak hulken også? At alt oppstyret med at han ikke viste noe var skuespill for å slippe unna svindel.. med kanskje litt hevn for at jonas dro de inn i dette styret i stendenfor å holde kjeft på toppen? Kanskje ikke jonas betalte det han hadde lovet etter han fikk utbetalt heller pga lavere forsikrings sum en "planlagt"

Noen skulle få han til å forstå at han fader ikke skulle angi dæm, eller at han måtte gjøre opp for seg, men det gikk galt med de tullingene fra skogen.

Får ikke dette helt til og stemme heller..

Hvorfor bodde mgm5 på hybel da? Og skulle flytte igjen? Var det midlertidig, etter brudd med baby mamma? Kan sjalusi delen komme delvis derifra?
Citera
2023-11-04, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Kan jonas ha vært involvert i svindel flere ganger, men det samme skjedde på hulken? At han fikk panikk pga noe og anga, skulle angi, eller noe de som sto bak hulken også? At alt oppstyret med at han ikke viste noe var skuespill for å slippe unna svindel.. med kanskje litt hevn for at jonas dro de inn i dette styret i stendenfor å holde kjeft på toppen? Kanskje ikke jonas betalte det han hadde lovet etter han fikk utbetalt heller pga lavere forsikrings sum en "planlagt"

Noen skulle få han til å forstå at han fader ikke skulle angi dæm, eller at han måtte gjøre opp for seg, men det gikk galt med de tullingene fra skogen.

Får ikke dette helt til og stemme heller..

Hvorfor bodde mgm5 på hybel da? Og skulle flytte igjen? Var det midlertidig, etter brudd med baby mamma? Kan sjalusi delen komme delvis derifra?

Tenk om noen var så lur å åpnet kjeften, hate hemmelighets klemmerier🤯
Citera
2023-11-05, 01:01
Medlem
Citat:
I min villeste fantasi er ikke dame-sjalusi nok til å gå så langt. Det må jo være noen komponenter som har slått saltomortale i sikringsboksen, om ikke ei heftig kortslutning🤷‍♀️ Må jo være noe mørkere som ligger bak?

Ja, skjønner. Men det er mange psykopater der ute, En kan ikke vite.
Citera
2023-11-05, 08:13
Medlem
Citat:
Innbiller jeg meg at JAH hadde en kompis med seg i bilen under det møtet på bensinstasjonen?🤷‍♀️🫣

Citat:

Hvor står dette? Har leita igjennom fb men finner ikke noe om det🤔
Citera
2023-11-05, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theycallmecurse
Hvor står dette? Har leita igjennom fb men finner ikke noe om det🤔

Tatt i fra NRK:

Møtet fant sted i den samme perioden hvor Jonas Henriksen hadde blitt utsatt for flere tilfeller av hærverk, og til venner skal han ha gitt uttrykk for at han var engstelig i forkant av møtet.

En venn av Jonas skal ha ventet i bilen mens møtet foregikk, får NRK opplyst. Politiet undersøker nå om dette møtet kan settes i sammenheng med drapet.
Citera
2023-11-05, 12:52
Medlem
Citat:
Tatt i fra NRK:

Møtet fant sted i den samme perioden hvor Jonas Henriksen hadde blitt utsatt for flere tilfeller av hærverk, og til venner skal han ha gitt uttrykk for at han var engstelig i forkant av møtet.

En venn av Jonas skal ha ventet i bilen mens møtet foregikk, får NRK opplyst. Politiet undersøker nå om dette møtet kan settes i sammenheng med drapet.

Du glemmer hva som står rett over ditt sitat:

"Dette møtet skjedde to uker før Jonas ble funnet skutt og drept, og fant sted på en bensinstasjon på Jevnaker, får NRK opplyst"

Og videre skriver de: "Møtet fant sted i den samme perioden hvor Jonas Henriksen hadde blitt utsatt for flere tilfeller av hærverk, og til venner skal han ha gitt uttrykk for at han var engstelig i forkant av møtet.

En venn av Jonas skal ha ventet i bilen mens møtet foregikk, får NRK opplyst. Politiet undersøker nå om dette møtet kan settes i sammenheng med drapet."

https://www.nrk.no/norge/undersoker-mote-mellom-drapssiktet-_35_-og-jonas-1.16618602

Så det er ikke noe info på at JH hadde noen med seg i bilen da han var på bensinstasjonen dagen han ble drept. Det her er om et møte 2uker før han ble drept. Var det altså dette møtet du tenkte på ja 🤔 Har vært snakk om et møte der ER var innblandet, men som jeg forstod så var ikke dette på en bensinstasjon.

Over til et annet spm: er det snakk om 2-3 forskjellige bensinstasjoner eller har det vært på den samme stasjonen hver gang?

Altså,
-JH hadde et møte på en b.stasjon 2uker før han ble drept..ifølge SA så var det et møte på en bensinstasjon ang en attest til jobbsøking som gikk fredelig for seg mellom dem(ifølge SA på Avhørt).
-mgm1 og mgm2 så JH på en b.stasjon drapsdagen.
-mgm 5 møtte JH på bensinstasjon drapsdagen.
-mgm 4 ble pågrepet ved noresund b.stasjon
Senast redigerad av Theycallmecurse 2023-11-05 kl. 13:35.
Citera
2023-11-05, 13:30
Medlem
Mgm4 ble pågrepet på Noresund bensinstasjon . J møtte mgm5 på Jevnaker bensinstasjon for et møte, og han hadde med seg en kompis som ventet i bilen, dette er 2 uker før han ble drept. På den samme dag som J møtte Mgm5, så var knoll og tott på den samme bensinstasjon.

Så hvorfor var J engstelig for det møtet med mgm5? Noen som vet det?

Har ikke lest eller hørt noe om J var på en bensinstasjon den dagen han ble drept.

Det møtet med ER er når J og Ma*s Arn* oppsøker ER i sitt hjem.. eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in