Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-02, 06:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Jo, precis det var en liten påminnelse om alla gånger Therese har sagt att hon kan ta alla pusselmoment för att hon är bäst på det. Samtidigt som hon bjöd på sig själv lite också (även hon själv hade precis misslyckas med ett pussen) men det var ett konstaterande att ingen i gruppen var bra på det.

Det var en sak som hon använde mot henne den här veckan också vid brasan när alla fick säga vad de var bäst på och pusselfrågan togs upp igen med ett stort frågetecken om vem som skulle kunna vara bra på det.. Hon ville trycka in kniven hela vägen in.
Men det var oerhörd tråkigt för henne att bli utpekad som bödeln Hon kan vara en skönaste kvinnan i Robinsons historia.

Haha en rostig morakniv hela vägen in och sen veva runt! Vilken vass Alfa hon är, självdistans är sexigt också.

Ogillar fuckin mobbing men den där Tang kändes som den största Fröken duktig som slickar uppåt och slåqrbessingslöst neråt.

Så går det även utan mobbing. Kallas karma.

Ja, hon och Charlie är tvärskön och Tove är mumma på riktigt.
2023-11-02, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigmundHellmuth
Själv gillar jag "har blivit utsatt för radioaktivt avfall vid födelsen" förklarningen.
Normalt utseende är det inte iallafall, och helt klart värd att påpekas.

Radioaktivt avfall är väl en ganska trolig förklaring? Titta bara på Toxic Avenger och hur ögonplaceringen förändrades efter att han exponerats för radioaktivt avfall.
2023-11-02, 08:28
Medlem
greta75s avatar
Lag nord forsätter att dominera och det finns ingen tendens till drama eller motsättningar i laget. Tove är ju verkligen superskärpt och jag hade älskat henne även om hon inte vart så snygg. Tycker även om Charlie mycket, han är lite småstörd men snäll, intressant personlighet. Men egentligen är alla i laget helt ok. Saknar Sara för att det skall bli mer ACTION I SYNCARNA.

I lag Syd tycker jag mest om Maria och Els-Marie, de mest sympatiska för mig. Dani och Emilia är ok. Övriga är ointressanta. Alla gillar överlevnads-Göteborgaren, men jag väntar fortfarande på att klicka med honom.

Syd misslyckas på tävlingar för att de är sämre. Bra att de alltid toppar laget med killarna och ger det en chans, tänk vilket gnäll det hade blivit i tråden om de inte gjort det.

Gränslandet är supertråkigt. Kunde inte bry mig mindre vem av Franz eller Pernilla som åkte, gillar inte någon av dem. Men glad att Sara fick kommentera tävlingen. In med Sara i Robinson igen, herregud!!
Senast redigerad av greta75 2023-11-02 kl. 08:57.
2023-11-02, 08:50
Bannlyst
Undra om det fanns tankar från vissa av dem immuna att lägga sig i örådstävlingen i Els-marie lag (lag nord)
Els-mare sa innan öråds tävlingen: "Okej, lyssna nu alla! Det är jävligt viktigt att vi vinner idag för vi vill inte hamna på öråd den här veckan. Så att alla är med på det!"
Gör de inte sitt bästa så får de med Els-marie Vito Corleone att göra

Kul också att Petra frågade om det fanns en ledare i gruppen och Ken svarade: "Nej inte på det sättet" När Els-marie ger order om vem man ska rösta på eller vad man ska tycka så känns det som att det är det man själv tyckt hela tiden
2023-11-02, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Lag nord forsätter att dominera och det finns ingen tendens till drama eller motsättningar i laget. Tove är ju verkligen superskärpt och jag hade älskat henne även om hon inte vart så snygg. Tycker även om Charlie mycket, han är lite småstörd men snäll, intressant personlighet. Men egentligen är alla i laget helt ok. Saknar Sara för att det skall bli mer ACTION I SYNCARNA.

I lag Syd tycker jag mest om Maria och Els-Marie, de mest sympatiska för mig. Dani och Emilia är ok. Övriga är ointressanta. Alla gillar överlevnads-Göteborgaren, men jag väntar fortfarande på att klicka med honom.

Syd misslyckas på tävlingar för att de är sämre. Bra att de alltid toppar laget med killarna och ger det en chans, tänk vilket gnäll det hade blivit i tråden om de inte gjort det.

Gränslandet är supertråkigt. Kunde inte bry mig mindre vem av Franz eller Pernilla som åkte, gillar inte någon av dem. Men glad att Sara fick kommentera tävlingen. In med Sara i Robinson igen, herregud!!
Du har väl vänt lite på lagen nu va
2023-11-02, 11:25
Medlem
När Charlie ber Pelle att hålla käften och Pelle sen säger att det är den bästa håll käften han fått är nog en av mina favoritscener i Robinsson.
2023-11-02, 12:17
Medlem
Krickedixans avatar
Enbusken är inte trevlig och ingen sympatisk person. Hennes kompisar Gayman och den andra tjejen som hänger med är riktiga mobbare.
Så tråkigt att se vuxna människor som själva inte förstår hur de är och vilket sätt de har.
För det är naturligt för dem?

Tur att de blev tillsagda men ändå så förstår de inte vad de gjort för fel.

Illa!

Hoppas att de ryker snart.
Killarna är bäst i år.
Senast redigerad av Krickedixan 2023-11-02 kl. 12:19.
2023-11-02, 12:48
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Varför pratar den lilla bollen i röda laget som om hon växt upp i Akalla med två föräldrar från främmande land?

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
tänkte skriva detta också haha.

Varför prattar hon som vore en blatte?

Finns material med henne där hon inte bräker som en bruscha. Är något hon har börjat med på tiktok, kanske för att få fler följare. Väldigt smaklös dialekt.
2023-11-02, 14:18
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Enbusken är inte trevlig och ingen sympatisk person. Hennes kompisar Gayman och den andra tjejen som hänger med är riktiga mobbare.
Så tråkigt att se vuxna människor som själva inte förstår hur de är och vilket sätt de har.
För det är naturligt för dem?

Tur att de blev tillsagda men ändå så förstår de inte vad de gjort för fel.

Illa!

Hoppas att de ryker snart.
Killarna är bäst i år.

Håller definitiv med och är själv kvinna!
2023-11-02, 14:39
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123

Vet inte hur tugget går här men jag tycker att Tove är en vacker kvinna och väldigt feminin. Jo, jag ser att hon inte är all natural, men det kvittar helt för mig. Hon är mycket fager.

Det är väl plast och dum och falsk, men jag håller med dig. Jag gillar henne och inte enbart, för att hon är snyggast på ön utan hon verkar vara både skärpt och behaglig.

Nu kommer nog trådens alla incels snart ylande som en flock skabbiga utsvultna prärievargar och gnäller om hur fel vi har.
2023-11-02, 15:36
Medlem
Det är svårt att smälta att deltagarna är så korkade att de hittills knappt ens sökt efter de hemliga immuniteterna (som för övrigt ÄNTLIGEN spelas efter rösterna är lagda) till den punkt att produktionen var tvungna att kliva in och berätta var de är så att alla kan gå ut och gruppleta efter dem tillsammans. Det förstör ju hela poängen med att det är en hemlig immunitet om alla vet om vem som har den och det är självklart att det blir så när de berättar öppet för alla vart de ligger nånstans.

Varför gömma immuniteterna så svårt att de inte går att hitta utan att de berättar exakt vart de är och varför inte ge en extra ledtråd eller en karta eller nånting i en individuell tävling istället, eller lägg en sådan ledtråd slumpmässigt nånstans i skogen eller på stranden där det inte går att missa, så att åtminstone de inte hittar det i grupp? Varför kan TV4 aldrig göra någonting rätt med det här konceptet?
2023-11-02, 16:10
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Det är svårt att smälta att deltagarna är så korkade att de hittills knappt ens sökt efter de hemliga immuniteterna (som för övrigt ÄNTLIGEN spelas efter rösterna är lagda) till den punkt att produktionen var tvungna att kliva in och berätta var de är så att alla kan gå ut och gruppleta efter dem tillsammans. Det förstör ju hela poängen med att det är en hemlig immunitet om alla vet om vem som har den och det är självklart att det blir så när de berättar öppet för alla vart de ligger nånstans.

Varför gömma immuniteterna så svårt att de inte går att hitta utan att de berättar exakt vart de är och varför inte ge en extra ledtråd eller en karta eller nånting i en individuell tävling istället, eller lägg en sådan ledtråd slumpmässigt nånstans i skogen eller på stranden där det inte går att missa, så att åtminstone de inte hittar det i grupp? Varför kan TV4 aldrig göra någonting rätt med det här konceptet?

Jag håller med. De är för svårt att hitta dom. De första som visste att de fanns gav upp efter långt letande. Och som du säger så fallerar ju hela idén med "hemlig" immunitet om alla vet om den och vilka som har en.

Jag tycker också att de ska gömma hemliga extra röster. Så det också blir som en twist vid örådet.

Jag gillar också tanken (som en vän sa) att de ska finnas någon typ av mullvad i spelet på något vis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in