Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-10-02, 13:19
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Jaja! Då va det igång! Trista jävlar denna säsong med., EN bimbo har dom med, hur fan tänker TV4 det är ju söta flickor i bikini som gör det skoj att se på. Och hittills verkar hon ju ändå rätt skön, trots att hon är lite blåst så hon får gärna va med i hela serien så man har något annat än gubbar å trista kärringar att glo på...
Sen förstår jag inte varför dom tar med 60+ kärringar. Finns inte en chans att dom vinner. En liten undran också…varför är dom flesta tjejerna så jävla feta?
2023-10-02, 13:28
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Sen förstår jag inte varför dom tar med 60+ kärringar. Finns inte en chans att dom vinner. En liten undran också…varför är dom flesta tjejerna så jävla feta?
antar det är politiken som styr mer än vad som lockar tittare, Måste ha nån tjock, nån gammal, nån bög, nån flata, nån svart nån annan slags invandrare... trist
2023-10-02, 15:11
Medlem
Petra har lagt på sig duktigt med vikt.
2023-10-02, 16:16
Medlem
Therese: har redan blivit hackkyckling i lag nord (där framförallt Daniela verkar mest intresserad av att snacka skit avunsjuk kanske) borde sila snacket vid vissa tillfällen

Franz: tror han är största alfahannen som ska bestämma allt. Denna säsongs Don Demina broder riktig oskö snubbe

Magnus: tror han är såååååå STARK men han kommer flyga som en vante om/när han får möta Peder/Charlie/Pelle man mot man

Deisi: största offerkoftan i Robinsons historia typ

Patrik: Erbjöd sig frivillit att bli förstekämpe i gränslandet tror det ger Robinsonbiljett direkt IDIOT

Daniela: verkar vara en riktig skitsnackare och översittare har redan fått gruppen vänd mot Therese

Ylva: gammal som gatan men jävligt stark är nog bästa kortet i Syd bland tjejerna i tävlingarna

Tove: Silikon och 0 hjärnceller men verkar har bondat bra med Peder/Charlie

Karolina/Emilia: bara feta lär inte gra bra ifrån sig i fysiskatävlingar vilket kan ses som negativ längre fram säsongen

Sacarias: största gnällkuken

Emilio: Vem är ens snubben knappt sett honom något
2023-10-02, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Therese: har redan blivit hackkyckling i lag nord (där framförallt Daniela verkar mest intresserad av att snacka skit avunsjuk kanske) borde sila snacket vid vissa tillfällen

Franz: tror han är största alfahannen som ska bestämma allt. Denna säsongs Don Demina broder riktig oskö snubbe

Magnus: tror han är såååååå STARK men han kommer flyga som en vante om/när han får möta Peder/Charlie/Pelle man mot man

Deisi: största offerkoftan i Robinsons historia typ

Patrik: Erbjöd sig frivillit att bli förstekämpe i gränslandet tror det ger Robinsonbiljett direkt IDIOT

Daniela: verkar vara en riktig skitsnackare och översittare har redan fått gruppen vänd mot Therese

Ylva: gammal som gatan men jävligt stark är nog bästa kortet i Syd bland tjejerna i tävlingarna

Tove: Silikon och 0 hjärnceller men verkar har bondat bra med Peder/Charlie

Karolina/Emilia: bara feta lär inte gra bra ifrån sig i fysiskatävlingar vilket kan ses som negativ längre fram säsongen

Sacarias: största gnällkuken

Emilio: Vem är ens snubben knappt sett honom något

Bra sammanfattning / Vem kommer få lämna först?
2023-10-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers

Enebusken eller Wilmer/Karro

Tess tror jag klara sig då hon sitter på immuniteten
2023-10-02, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Petra har lagt på sig duktigt med vikt.
Precis vad jag ville in i tråden och säga. Min första tanke när jag började titta. Då var hon inte direkt smal innan heller.
2023-10-02, 18:39
Medlem
UppsalaJannes avatar
Har Tove råkat ut för en brännskada? När jag jobbade i min ungdom på Akademiska, brukade dom som fått brännskador i ansiktet få läppar som hon har. Uppsvullna och groteska.
2023-10-02, 18:46
Medlem
greta75s avatar
Ser fram emot en ny säsong av den här klassiska såpan (som ju inte handlar om överlevnad speciellt mycket).

Påminner om "red wedding" som förra säsongens absoluta höjdpunkt. Hoppas det blir mycket drama redan från start.

Alltid lika kul i början att se vilken töntig "alfakille" som tar på sig ledskapet första dagen på ön och "tar ansvar" för att lägret blir uppbyggt.

Edit: oj, redan tillgängligt på Tv4play, skall kolla ikapp nu.
Senast redigerad av greta75 2023-10-02 kl. 19:12.
2023-10-02, 19:32
Medlem
Crapmagics avatar
Hetta han "Kisskalas" i efternamn?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-02 kl. 19:34.
2023-10-02, 19:36
Medlem
maxican.tapirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Hoppas någon gnällröv får lämna
2023-10-02, 19:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxican.tapir
Hoppas någon gnällröv får lämna
Vem är den homosexuelle iår? jag är säker för min del ledtråd: han med uppknäppt tröja

Vem är den känslostyrde tjejen iår?

Petra har gått upp i vikt

Årets Robinson ö är Macao
https://www.google.com/search?sca_esv=570067020&sxsrf=AM9HkKneCdEdLirUXmM meDayzdr6sGu3Iw:1696268645523&q=macao&sa=X&ved=2ah UKEwjF97yQ9deBAxUgSfEDHbw0C-sQ7xYoAHoECAgQAQ&biw=1920&bih=912&dpr=1
Macao eller Macau, är en särskild administrativ region på en liten halvö i södra Kina, 65 km väster om Hongkong. Macao är också känt som Magok, Haojing'ao, Xiangshan'ao och Liandao.
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-02 kl. 19:45.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in