Jaja! Då va det igång! Trista jävlar denna säsong med., EN bimbo har dom med, hur fan tänker TV4 det är ju söta flickor i bikini som gör det skoj att se på. Och hittills verkar hon ju ändå rätt skön, trots att hon är lite blåst så hon får gärna va med i hela serien så man har något annat än gubbar å trista kärringar att glo på...
Sen förstår jag inte varför dom tar med 60+ kärringar. Finns inte en chans att dom vinner. En liten undran också…varför är dom flesta tjejerna så jävla feta?
Sen förstår jag inte varför dom tar med 60+ kärringar. Finns inte en chans att dom vinner. En liten undran också…varför är dom flesta tjejerna så jävla feta?
antar det är politiken som styr mer än vad som lockar tittare, Måste ha nån tjock, nån gammal, nån bög, nån flata, nån svart nån annan slags invandrare... trist
Therese: har redan blivit hackkyckling i lag nord (där framförallt Daniela verkar mest intresserad av att snacka skit avunsjuk kanske) borde sila snacket vid vissa tillfällen
Franz: tror han är största alfahannen som ska bestämma allt. Denna säsongs Don Demina broder riktig oskö snubbe
Magnus: tror han är såååååå STARK men han kommer flyga som en vante om/när han får möta Peder/Charlie/Pelle man mot man
Deisi: största offerkoftan i Robinsons historia typ
Patrik: Erbjöd sig frivillit att bli förstekämpe i gränslandet tror det ger Robinsonbiljett direkt IDIOT
Daniela: verkar vara en riktig skitsnackare och översittare har redan fått gruppen vänd mot Therese
Ylva: gammal som gatan men jävligt stark är nog bästa kortet i Syd bland tjejerna i tävlingarna
Tove: Silikon och 0 hjärnceller men verkar har bondat bra med Peder/Charlie
Karolina/Emilia: bara feta lär inte gra bra ifrån sig i fysiskatävlingar vilket kan ses som negativ längre fram säsongen
Sacarias: största gnällkuken
Emilio: Vem är ens snubben knappt sett honom något
Therese: har redan blivit hackkyckling i lag nord (där framförallt Daniela verkar mest intresserad av att snacka skit avunsjuk kanske) borde sila snacket vid vissa tillfällen
Franz: tror han är största alfahannen som ska bestämma allt. Denna säsongs Don Demina broder riktig oskö snubbe
Magnus: tror han är såååååå STARK men han kommer flyga som en vante om/när han får möta Peder/Charlie/Pelle man mot man
Deisi: största offerkoftan i Robinsons historia typ
Patrik: Erbjöd sig frivillit att bli förstekämpe i gränslandet tror det ger Robinsonbiljett direkt IDIOT
Daniela: verkar vara en riktig skitsnackare och översittare har redan fått gruppen vänd mot Therese
Ylva: gammal som gatan men jävligt stark är nog bästa kortet i Syd bland tjejerna i tävlingarna
Tove: Silikon och 0 hjärnceller men verkar har bondat bra med Peder/Charlie
Karolina/Emilia: bara feta lär inte gra bra ifrån sig i fysiskatävlingar vilket kan ses som negativ längre fram säsongen
Sacarias: största gnällkuken
Emilio: Vem är ens snubben knappt sett honom något
Har Tove råkat ut för en brännskada? När jag jobbade i min ungdom på Akademiska, brukade dom som fått brännskador i ansiktet få läppar som hon har. Uppsvullna och groteska.