Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-01, 22:08
Medlem
Centipedes avatar
Undrar varför de inte fiskar någonting i år förra året så fiskade ju Oskar Hammarstedt hela tiden och fick upp mängder med mat. De är väl på samma ö i år så det borde väl vara samma fiskelycka.
Johan Gärtner skall väl vara en friluftsmänniska i alla fall så det är märkvärdigt att inte han ser till att de får fisk.
2023-11-01, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Undrar varför de inte fiskar någonting i år förra året så fiskade ju Oskar Hammarstedt hela tiden och fick upp mängder med mat. De är väl på samma ö i år så det borde väl vara samma fiskelycka.
Johan Gärtner skall väl vara en friluftsmänniska i alla fall så det är märkvärdigt att inte han ser till att de får fisk.
De är inte ens i samma land.

Den typen av unik människan som Oskar var kommer vi nog inte se igen på länge.
De flesta vill vara delaktiga i diskussioner och var med i gruppen. Han stod och fiskade för sig själv hela dagarna som ett jävla miffo.
Senast redigerad av SuraKuken 2023-11-01 kl. 22:23.
2023-11-01, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andromeda136
Therese: Hemsk. Sur och tvär, helt uttryckslös i sin mimik, otrevlig i sin ton vad hon än säger, besserwisser, omöjlig att komma nära inpå. Har en gigantisk mur runt sig vilket gör henne svår att lära känna eller tycka om. Har ingen förmåga att rannsaka sig själv eller att ändra sitt beteende. Ljuger. Tycks tro att hon är ofelbar. Ville styra spelet från start och hade nog planen att bli alfa hona vilket gick åt helvete. Och då är alla mobbare i stället. Riktigt patetiskt och se hur hon agerat de senaste avsnitten. Sitter och martyrar att ingen frågar eller pratar med henne. Gode gud. Väx upp och skärp till dig vuxna kvinna. Du har nog förmågan att öppna munnen och prata själv. Fegt att hoppa av när man inte får det som man vill men orkar inte se henne en sekund till.

Charlie: Är han ett skämt? Spelar han en roll? Riktig tönt.

Tove: Positiv överraskning. Duktig på tävlingar. Kämpar. Håller sig positiv.

Maria: Skön person! Gillar henne!

Pelle: Lugn lite med det egot gubben.

Ken: Lay off the english gayman.

Danni: Säkert kompetent men pratar som ett barn så framstår som lite korkad.

Johan: Den troliga vinnaren.
klockrent!
Förutom att jag inte bryr mig om engelskan så hade jag kunnat sagt det där själv ord för ord.
2023-11-01, 22:43
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Els-Marie är underskattad och missförstådd. Hon är alfa. Hon är klok. Hon låter alla komma till tals. En riktig ledare helt enkelt. När hon inte vill smutsa ner naglarna kan hon släppa lös sina två bitches, Katjakaj och Bentebent (gayman & ghetto tomaten).
2023-11-01, 23:13
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Els-Marie är vidrig person. Hon är ju typ mamma och Negerbögen e henne unge som hon daltar runt med.

Ja hemsk vidrig människa, gnäller på att Therese utger sig att vara offer, när denna person är än värre!

Så himla trista tråkiga personer överlag som tillåts vara med i denna dokusåpa i år!
Var hittade produktionen dessa tråkmånsar, de flesta av dem har noll utstrålning.
2023-11-01, 23:20
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Els-Marie är underskattad och missförstådd. Hon är alfa. Hon är klok. Hon låter alla komma till tals. En riktig ledare helt enkelt. När hon inte vill smutsa ner naglarna kan hon släppa lös sina två bitches, Katjakaj och Bentebent (gayman & ghetto tomaten).
Låter alla komma till tals, är väl inte precis det jag sett.
Hon är inte trevlig och tråkig som få, usch!
Gillar inte Therese heller men hon är snäppet bättre än E-M åtminstone!
2023-11-02, 05:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1

Håller med dig, hade lätt klickat med henne. Det spelar ingen roll att hon är en högutbildad estet och jag ett trash, alla är vi lika på ön.

Charlie är dock den stora favoriten - allt den mannen säger är ren komik.

Vet inte hur tugget går här men jag tycker att Tove är en vacker kvinna och väldigt feminin. Jo, jag ser att hon inte är all natural, men det kvittar helt för mig. Hon är mycket fager.
Senast redigerad av asdman123 2023-11-02 kl. 05:19.
2023-11-02, 05:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Finns flera att ta in på bottenlistan... Varför utelämna de andra i Ken-trojkan; Els-Marie och Karolina?
Väldigt osköna typer värdiga en plats i Flugornas herre.

Haha, det är väl inte lika illa som ifjol i alla fall?

Varför ogillar alla Els-Marie?

Vi två brukar tycka rätt lika, vi var i alla fall helt överens ifjol.

Jag har dock inte sett vad EM har gjort för oskönt. Tycker hon har skarpa kommentarer som har en bra dold humor. Har dock sett ikapp i rapidfart och kollat lite halvt som halvt. Fjolårets riktiga Flugornas herre fick mig att lägga ned mitt I säsongen ända fram tills för ett par dagar tillbaka. Då drog jag av rubbet.

Ken hade jag dock brutit av på mitten verbalt efter ett par timmar - i grupp eller på tu man hand hade varit upp till henem. Såg att hen var problem så fort hen uppenbarade sig i rutan. Är också immun mot henem för jag är en svenne som är mer blatte än henem.

Tang hade jag inte klarat av dock. Fy fan vilken tung och efterhängsen energi hon hade. Tvi vale. Som ett duktigt scoutbarn som råkar ha sina föräldrar som scoutledare. Hade flippat och hade inte kunna göra någonting åt det. Hade badat i 23 timmar om dygnet om vi hade hamnat i samma lag.
Senast redigerad av asdman123 2023-11-02 kl. 06:04.
2023-11-02, 06:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Haha, det är väl inte lika illa som ifjol i alla fall?

Varför ogillar alla Els-Marie?

Vi två brukar tycka rätt lika men jag har inte sett vad EM har gjort för oskönt. Tycker hon har skarpa kommentarer som har en bra dold humor. Har dock sett ikapp i rapidfart och kollat lite halvt som halvt. Fjolårets riktiga Flugornas herre fick mig att lägga ned mitt I säsongen ända fram tills för ett par dagar tillbaka. Då drog jag av rubbet.
Lostworld relaterar mer till kvinnor som Therese än kvinnor som Els-marie. Trots att du också är trash (som du själv säger) så kan du ha lite distans till Els-marie på det sättet för att hon är kvinna (jag antar att du är man?) men när Lostworld ser Els-marie så får hon upp traumatiska ögonblick från alla gånger hon själv har mött intellektuella kvinnor/tjejer som har påmint henne om vilken trash hon är.
Det är också förklaringen till varför så många andra härinne ogillar henne .

Ett minnesvärd Els-marie ögonblick: https://imgur.com/a/1cF2Rgf förhoppningsvis så fortsätter hon leverera som hon har gjort hittills.
2023-11-02, 06:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Lostworld relaterar mer till kvinnor som Therese än kvinnor som Els-marie. Trots att du också är trash (som du själv säger) så kan du ha lite distans till Els-marie på det sättet för att hon är kvinna (jag antar att du är man?) men när Lostworld ser Els-marie så får hon upp traumatiska ögonblick från alla gånger hon själv har mött intellektuella kvinnor/tjejer som har påmint henne om vilken trash hon är.
Det är också förklaringen till varför så många andra härinne ogillar henne .

Ett minnesvärd Els-marie ögonblick: https://imgur.com/a/1cF2Rgf förhoppningsvis så fortsätter hon leverera som hon har gjort hittills.

Jo, jag är en vansinnig man och ett trash!

Hon är ju humor och klass för fan!

När den där passivt aggressiva snubben med indianhatt (? ) berättade att han kunde offra sig och "ta en för laget", men att han då ska åka på nästa förhandling.

Då svarar EM med ett snabbt och ett litet lurigt:

Jaså, du kan offra dig men du kommer med en liten kravlista?

Påminner om ett mycket aggressivt ex, det är väl humor om något det. Hon är skön! Basta!
Senast redigerad av asdman123 2023-11-02 kl. 06:22.
2023-11-02, 06:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken

Haha detta har jag missat. Vad handlar det om?

Förstår att Alfakvinnan är skönt ironisk, har Tang varit bedrövlig på pussel? Hon ser ut att bli sänkt.
2023-11-02, 06:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Haha detta har jag missat. Vad handlar det om?

Förstår att Alfakvinnan är skönt ironisk, har Tang varit bedrövlig på pussel? Hon ser ut att bli sänkt.
Jo, precis det var en liten påminnelse om alla gånger Therese har sagt att hon kan ta alla pusselmoment för att hon är bäst på det. Samtidigt som hon bjöd på sig själv lite också (även hon själv hade precis misslyckas med ett pussel) men det var ett konstaterande att ingen i gruppen var bra på det.

Det var en sak som hon använde mot henne den här veckan också vid brasan när alla fick säga vad de var bäst på och pusselfrågan togs upp igen med ett stort frågetecken om vem som skulle kunna vara bra på det.. Hon ville trycka in kniven hela vägen in.
Men det var oerhörd tråkigt för henne att bli utpekad som bödeln Hon kan vara en skönaste kvinnan i Robinsons historia.
Senast redigerad av SuraKuken 2023-11-02 kl. 06:36.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in