2023-11-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jag får en känsla av att just den typen av direkt aggresiva pedofiler är ganska ovanliga men visst finns det alltid en risk. Det vad jag har sett hittills på Dumpen verkar inte vara den sortens män. De flesta verkar vara mentalt veka när det blir till ett skarpt läge är min tanke.

Absolut. Men kanske skulle de ha med sig ytterligare en person för säkerhets skull och inte bara förlita sig på Patrik.
Citera
2023-11-01, 09:52
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Tror du en sån här bryr sig om han blir filmad?

Nej, däremot rår han nog inte på en fullvuxen man på 2 meter. Rosengårdpundaren verkar föredra kvinnor, barn och åldringar som offer, för precis som alla flockdjur är han feg och opportunistisk. I videon går han mest och fräser och snackar skit, hade han varit farlig hade han inte betett sig som en fjant.
Citera
2023-11-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Tror ni inte att frun hunnit flytta o bytt adress? Loggarna är ju ifrån augusti. Dumpen har ju förmodligen kopplat in polis som behövt tid att agera innan de släppte videon med#300. Rolle kan ju också ha hunnit flytta .... bytt namn, bantat, bytt face o gjort en penisförlängning för att inte bli igenkänd.

Jag får fram en gubbe som är gift med en kvinna på 42 år och på samma adress bor en tjej på 20 år. Båda ”importerade” från Asien. Rätt gubbe?
Citera
2023-11-01, 10:01
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Jag får fram en gubbe som är gift med en kvinna på 42 år och på samma adress bor en tjej på 20 år. Båda ”importerade” från Asien. Rätt gubbe?

Nej.
Citera
2023-11-01, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
nej de har öppen FB o inte lik alls - plus tror inte det är Filippinska namn.
Citera
2023-11-01, 10:07
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ändamålet helgar medlen. Givetvis förstår jag det men min fråga är varför han inte söker kontakt med en jämnårig kvinna? Det finns hur många trevliga kvinnor som helst i rätt ålder. Problemet är att han i den själsliga kris som han befinner sig i, d.v.s åren försvinner i en hiskelig takt, drömmer tillbaka till en svunnen tid som han helt missade och som han nu försöker återuppta genom rent kriminella handlingar.

Finna ungdomens livselixir är flintskallens naiva förhoppning.

#301 får ju frågan och han säger att han försökt. Han utvecklar det inte vidare men han har ingenting att erbjuda en vuxen kvinna. Han vet inte ens hur han på ett någorlunda normalt sett ska närma sig en sån.

Känns uppenbart att den här tomten bara vill ha en tjej och han skulle bli ihop med precis vad som helst med en fitta på två ben.
Citera
2023-11-01, 10:28
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Kolla bild nr 9

Nej. Det står inget om det där. De är barnet som skriver att den inte haft sex
Citera
2023-11-01, 11:10
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
#301 får ju frågan och han säger att han försökt. Han utvecklar det inte vidare men han har ingenting att erbjuda en vuxen kvinna. Han vet inte ens hur han på ett någorlunda normalt sett ska närma sig en sån.

Känns uppenbart att den här tomten bara vill ha en tjej och han skulle bli ihop med precis vad som helst med en fitta på två ben.

Då får han väll söka hjälp i sånna fall
Så jävla svårt är det inte om man bara jobbar med sig själv

Försöka få till en relation med ett barn är absolut inte något alternativ
Citera
2023-11-01, 11:52
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Då får han väll söka hjälp i sånna fall
Så jävla svårt är det inte om man bara jobbar med sig själv

Försöka få till en relation med ett barn är absolut inte något alternativ

Ingen normal människa ser det som ett alternativ, nej.

#301 är klart underbegåvad och förstår inte själv att han behöver hjälp. Och även om han inser han behöver hjälp så kan han inte förstå riktigt hur han ska göra. Han skulle behöva en god man.
Citera
2023-11-01, 12:00
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ändamålet helgar medlen. Givetvis förstår jag det men min fråga är varför han inte söker kontakt med en jämnårig kvinna? Det finns hur många trevliga kvinnor som helst i rätt ålder. Problemet är att han i den själsliga kris som han befinner sig i, d.v.s åren försvinner i en hiskelig takt, drömmer tillbaka till en svunnen tid som han helt missade och som han nu försöker återuppta genom rent kriminella handlingar.

Finna ungdomens livselixir är flintskallens naiva förhoppning.
Förmodligen för att vuxna kvinnor inte är lika lätta att dupera.
Citera
2023-11-01, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tänk på den stackars 13 åriga flickan som gädda 300 våldtog och tvingade till oralsex. Inte konstigt att hon nu mår dåligt och försökt begå självmord.

Det måste ligga andra saker bakom 13-åringens dåliga mående också och knappast något man enbart kan lasta #300 för, även om det kanske är en del av helheten. Ingen vill begå självmord enbart efter att frivilligt ha sugit av en gubbe. Och gjorde hon det för pengar till missbruk!??

Det känns som att fler än två pungkulor ligger begravda här..
Senast redigerad av Pinkepaus 2023-11-01 kl. 12:22.
Citera
2023-11-01, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldtour
Han hade ingen fysisk kundkontakt så det här gäller bara kollegor. Olämpliga saker skrevs i chatt och även fysiskt fysisk beröring förekom. Det mest ”oskyldiga” han gjorde var att han gärna erbjöd sin hjälp att ställa in kontorsstolen ergonomiskt till unga nyanställda. Väldigt närgånget och ”råkade” då nudda privata delar.
Kan även intyga att han gjorde sexuella anspelningar till kunderna i telefonen! No filter! En äkta narcissist! Denna #Hank#dumpen-gädda# har så höga tankar om sig själv genom att ha manipulerat fru, barn och familj i åratal. Men NU är han fast det lilla äcklet. Fy fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in