2023-10-31, 20:09
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Jag nöjde mig på att lyssna på ljudet ifrån videon, det var illa nog

Ah, lite pedofil-ASMR i hörlurarna på kvällskvisten. Så angenämt.

Men ja, jag kan kolla på det mesta av internets grövsta videor, inga problem, men vissa saker vägrar jag se. Djurplågeri är en av dem, och vidriga tjocka gamla gubbar som äcklar sig med sina kukar och rövhål är en annan av dem.
Citera
2023-10-31, 20:14
Medlem
Tänk på den stackars 13 åriga flickan som gädda 300 våldtog och tvingade till oralsex. Inte konstigt att hon nu mår dåligt och försökt begå självmord.
Citera
2023-10-31, 20:20
Medlem
#300 måste ha historiens fulast t-shirts, inte nog med det så är de ett antal x för små.
Citera
2023-10-31, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Kvinnor går igång mer på det mentala, så känner dom att nån verkar br sig tillräckligt kan dom ta vad fan som helst.

Samma med småtjejer.
Fnns ju en del med dålig pappa eller föräldrar och som helt saknar trygghet i vardagen.
Kommer en sån tjej då i kontakt med en gubbe som lyssnar och säger han älskar henne så finns risken att hon inte bryr sig om ålder eller useende.

I skolan hade jag en tjejkompis som under ett halvår i åttan träffade en 40 åring.
Henne förldrar var ofta borta eller inte brydde sig så mycket, så hon kunde sova över hos honom mitt på vardagarna.

Jag var sjäjlv lite så i den åldern också då min pappa var borta jättemycket och min mamma söp.
Hade jag kommit i kontakt med någon äldre kvinna som ville ha sex med mig så hade jag förmodligen gjort det, även om hon inte varit jättesnygg.

Hört talas om självskadebeteende?
Citera
2023-10-31, 20:44
Avslutad
#300 ör lite rolig endå. Finns en del kul att plocka ut om man djupdyker i videosarna.

Han låter på riktigt ångerfull.
Hade det inte vart för att han blir kåt av sina barnbarn eller fan de va vore det ju nästan synd om han.

Kåthetens berusning förblindar honom. Vem fan tror på skurtungens äckliga läten och ovilja att visa sig i cam.
Citera
2023-10-31, 21:05
Medlem
Sveppss avatar
Vad kallas runktekniken som användes av gädda #300?

Nästan så att man började tycka synd om hans kuk så som han behandlade den….fast vad vet jag, man kanske gör så i Norrköping.

Fy fan vilken obehaglig människa. Bra jobbat Dumpen ❤️
Citera
2023-10-31, 21:30
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Haha jo det har du ju rätt i.
Som kvinna förstår jag bara inte vad som händer med honom. Han är kåt och har ett "barn" att chatta med men han är slak o kommer aldrig?! Vad är hans problem? (Förutom det uppenbara)
#300 Hans problem? Förutom att han måste vara lågbegåvad vilket delvis visar sig genom en grav empatistörning. Vidare han en snedvriden självbild och måste ha svårt att veta vad som är rätt och fel, säkerligen svårt att läsa sociala koder i kontakt med andra vuxna. Bristen på självförtroendet har tagit honom till Filippinerna för att hitta kärleken.
Sin sexualkunskap har han fått via nätet. Denna retarderade varelse borde vara inlåst på mentalsjukhus alternativt mata honom med Cyanid.
Citera
2023-10-31, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#300 Hans problem? Förutom att han måste vara lågbegåvad vilket delvis visar sig genom en grav empatistörning. Vidare han en snedvriden självbild och måste ha svårt att veta vad som är rätt och fel, säkerligen svårt att läsa sociala koder i kontakt med andra vuxna. Bristen på självförtroendet har tagit honom till Filippinerna för att hitta kärleken.
Sin sexualkunskap har han fått via nätet. Denna retarderade varelse borde vara inlåst på mentalsjukhus alternativt mata honom med Cyanid.

Han är rädd för Donken, någon slags självbevarelsedrift har han endå, tantdildopeddot Roland.
Citera
2023-10-31, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Jag har skrattat en timme snart åt kvällens makalösa underhållning...

Det är verkligen såna här ögonblick som gör livet värt att leva. Tack Dumpen! Och tack fiskaren som uppmanar honom att suga på dildon, allt för den makabra underhållningens skull. Kan det rent av vara så att vi fått en kandidat i någon av den kommande Gäddgalans kategorier?
Haha jag har skrattat nå så kopiöst åt era analyser av videon, dom som faktiskt gjorde att jag med stor möda tog mig igenom den till slut (för det var inte enkelt som några redan påpekat).
Hur han i jämna cirkelrörelser misshandlar sin slaka kuk samtidigt som han viskar och väser om att han minsann vill se barnet. Och när måttet är rågat så börjar han sluka en jävla DILDO?! Jag kan inte ens i min fantasi… nej fyfan.

Och vilken fiskare må jag säga. Att behålla sinnesnärvaron i den där situationen är både makabert och imponerande.
Ja fyfan är inte detta själva definitionen av ett inspelat karaktärsmord så vet jag inte. Finns det något värre?
Förstår vissas upplevelse av att det skulle vara ett antiklimax med nr 300 (sen är det som sagt oerhört mycket tragik i hela situationen då ett riktigt barn blivit utsatt) då det inte var någon fallhöjd eller konfrontation men FAN ALLTSÅ den där videon gick inte av för hackor. Den har etsat sig fast och jag har ofrivilligt gått och tänkt på den hela dagen idag på jobbet.

Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Najs! Du är en riktig poet!
Tackar, dessa vidriga pederaster är dom bästa musorna!
Citera
2023-10-31, 21:47
Medlem
vitalsignss avatar
Och så var nr 301 ute, en busschaufför. Skickar bild på sig själv från förarplatsen, bussbolaget kommer nog uppskatta det inte alls det minsta lilla.

https://dumpen.se/2023/10/31/busschaufforen-som-fick-punktering-napp-301-nora/?fbclid=IwAR0fOdLps1Fcjjall_Pgc5uTAKeLW6mxYujpLjnm iWJT8AkmrgFRSoSruBU
Citera
2023-10-31, 21:48
Avstängd
Rebus på gädda 301.

Förnamn. Samma som i chatten på Dumpen.
Efternamn. Samma som i chatten på Dumpen.

Födelseår. 1985.
Ort. Nora.
Citera
2023-10-31, 21:55
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Han är rädd för Donken, någon slags självbevarelsedrift har han endå, tantdildopeddot Roland.
Den självbevarelse-funktion sitter nog i hans reptilhjärna helt frikopplad från intelligensen. Ungefär som älgar som skenar då de ser en människa.
Fan vilken idiot! Rädd för Donken! (MacDonalds). Ifall han haft lite mellan öronen hade han haft förstånd att ge fan i att dra i masken som ett psyko och insikten att ingen nu levande människa vill se varken hans röv eller missbildningen till könsorgan.
Hela personens uppenbarelse visar på en misslyckad avel.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-10-31 kl. 21:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in