2023-11-01, 03:40
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Han är rädd för Donken, någon slags självbevarelsedrift har han endå, tantdildopeddot Roland.
Det är inte ovanligt att ha en självbevarelsedrift--tvärtom så är det en "knee-jerk-reaction" att neka till allt man anklagas för. Det har vi sett i majoriteten sv all gäddkonfrontationer.
Att inte kunna skilja på ändå och endå (som inte ens är ett ord) är dock rätt så ovanligt.
Citera
2023-11-01, 03:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Och vem fan är Herkko Spionen? En annan pedofil eller?
En Flashback-klassiker.
(FB) Den gemytliga Herkko Siponen och sexskolan
Citera
2023-11-01, 03:58
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
En Flashback-klassiker.
(FB) Den gemytliga Herkko Siponen och sexskolan
En av alla varselvästar i mängden med andra ord.
Citera
2023-11-01, 04:10
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ja, han heter Roland och han bor i Norrköpingstrakten. Sara hade inte tilltalat honom med fel namn och Dumpen hade inte skrivit Norrköping om det inte var där. Det är nåt som inte stämmer bara. Sambon kanske inte är skriven på samma adress.

Är man inte skriven på samma adress är nan inte sambo utan särbo.
Citera
2023-11-01, 04:32
Medlem
Undrar vad #301 vill förmedla med att statusuppdatera på Facebook varannan dag att han är på gymmet Tyngdpunkten. Vill han imponera? Ser intr så imponerande tränad ut i mina ögon. Kanske enda stället i världen där han får se kvinnor i tajta kläder.
Citera
2023-11-01, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Undrar vad #301 vill förmedla med att statusuppdatera på Facebook varannan dag att han är på gymmet Tyngdpunkten. Vill han imponera? Ser intr så imponerande tränad ut i mina ögon. Kanske enda stället i världen där han får se kvinnor i tajta kläder.

En hel del, inte alla, av dessa medelålderspedofiler tror jag försöker sig på någon slags tidsmässig revansch. De fick, av olika anledningar, inte uppleva den normala ungdomstid som de flesta andra jämnåriga killar och tjejer får uppleva.

De kanske var för blyga, de var inte med i gänget, de hade specialintressen som flickor normalt inte delar etc.etc.

När de nu kommit upp i en ålder där de börjar ana att livet börjar springa ifrån dem så ser de en sista chans till att försöka börja på ruta ett igen. De kan inte umgås med kvinnor i deras egen ålder. Vet inte hur man gör eller vad man ska prata om. De är helt förlorade när de har levt ett ungkarlsliv under så lång tid. De är i gravt mentalt underläge och måste således söka sig som de tror är betydligt lättare att umgås med.

Kalla det en medelålderskris som tar helt fel riktning och blir direkt kriminell i sexuell mening.
Citera
2023-11-01, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
En hel del, inte alla, av dessa medelålderspedofiler tror jag försöker sig på någon slags tidsmässig revansch. De fick, av olika anledningar, inte uppleva den normala ungdomstid som de flesta andra jämnåriga killar och tjejer får uppleva.

De kanske var för blyga, de var inte med i gänget, de hade specialintressen som flickor normalt inte delar etc.etc.

När de nu kommit upp i en ålder där de börjar ana att livet börjar springa ifrån dem så ser de en sista chans till att försöka börja på ruta ett igen. De kan inte umgås med kvinnor i deras egen ålder. Vet inte hur man gör eller vad man ska prata om. De är helt förlorade när de har levt ett ungkarlsliv under så lång tid. De är i gravt mentalt underläge och måste således söka sig som de tror är betydligt lättare att umgås med.

Kalla det en medelålderskris som tar helt fel riktning och blir direkt kriminell i sexuell mening.
Detta är nog en riktigt missanpassad jäkel.
Bor i hyreslägenhet i Nora, äger ingen bil, enligt egen uppgift i chatten har han aldrig haft sex, verkar i chatten vara ute efter en flickvän.
Nu lär han om möjligt bli ännu mer ensam.
Citera
2023-11-01, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnJobbigJavel
En tanke slog mig när jag såg senaste gäddan som skamset stod och tittade ner i marken, nämligen att ju fler blivande gäddor som känner till Dumpen men ändå tar risken, desto större risk att en gädda dyker upp med kniv, beredd att mörda om han stöter på Dumpen istället för 14-åringen han hoppades på. Är man medveten om Dumpen och ändå tar risken att förstöra sitt liv totalt så lär det väl förr eller senare dyka upp någon som hugger när det går fel? Eller? Sara och Patrik måste vara på sin vakt. Förr eller senare kanske en riktig galning dyker upp.

Jag får en känsla av att just den typen av direkt aggresiva pedofiler är ganska ovanliga men visst finns det alltid en risk. Det vad jag har sett hittills på Dumpen verkar inte vara den sortens män. De flesta verkar vara mentalt veka när det blir till ett skarpt läge är min tanke.
Citera
2023-11-01, 05:20
Medlem
Citat:
Bor i hyreslägenhet i Nora, äger ingen bil, enligt egen uppgift i chatten har han aldrig haft sex, verkar i chatten vara ute efter en flickvän.

Ytterligt torftigt liv verkar det som.
Citera
2023-11-01, 06:07
Medlem
Citat:
Ja, han heter Roland och han bor i Norrköpingstrakten. Sara hade inte tilltalat honom med fel namn och Dumpen hade inte skrivit Norrköping om det inte var där. Det är nåt som inte stämmer bara. Sambon kanske inte är skriven på samma adress.

Tror ni inte att frun hunnit flytta o bytt adress? Loggarna är ju ifrån augusti. Dumpen har ju förmodligen kopplat in polis som behövt tid att agera innan de släppte videon med#300. Rolle kan ju också ha hunnit flytta .... bytt namn, bantat, bytt face o gjort en penisförlängning för att inte bli igenkänd.
Citera
2023-11-01, 06:21
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:

Ser ingenstans i chatten att han skriver att han aldrig haft sex?
Citera
2023-11-01, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Ser ingenstans i chatten att han skriver att han aldrig haft sex?
Kolla bild nr 9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in