2023-11-01, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Detta är nog en riktigt missanpassad jäkel.
Bor i hyreslägenhet i Nora, äger ingen bil, enligt egen uppgift i chatten har han aldrig haft sex, verkar i chatten vara ute efter en flickvän.
Nu lär han om möjligt bli ännu mer ensam.

Hur fan han nu kan tro att han skulle få en 13- åring som flickvän!
Det är riktigt jävla snett när han vill ha ett förhållande med ett BARN.
Helt garanterat är han oskuld och det han kan om sex är det han har sett i porrfilmer.

Helt sjuk är han och det lär bli svårt för honom att få nytt jobb som bussförare i trakterna.

Han måste nog flytta långt för att få ngt annat jobb.
Citera
2023-11-01, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Ser ingenstans i chatten att han skriver att han aldrig haft sex?

Inte jag heller det har jag isåfall missat.
Citera
2023-11-01, 07:11
Medlem
Citat:
Kolla bild nr 9

Ser inget om att han skriver att han aldrig haft sex .
Barnet skriver det men inte han vad jag kan se
Citera
2023-11-01, 07:19
Medlem
Citat:
Kolla bild nr 9

Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jag får en känsla av att just den typen av direkt aggresiva pedofiler är ganska ovanliga men visst finns det alltid en risk. Det vad jag har sett hittills på Dumpen verkar inte vara den sortens män. De flesta verkar vara mentalt veka när det blir till ett skarpt läge är min tanke.

Den där labila pundaren hade väl en del våldsbrott bland sina meriter.
Han skulle säkert kunnat dra kniv om han haft nån på sig.
https://dumpen.se/2023/06/16/cashanddrugz-fran-rosengard-napp-239-malmo/
https://dumpen.se/2023/06/17/26694/
Senast redigerad av MissDope 2023-11-01 kl. 07:22.
Citera
2023-11-01, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Minns ej nummer.

De kan kanske drar kniv men föga troligt då de filmar alltihop så det blir ju fint bevis.
Citera
2023-11-01, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
De kan kanske drar kniv men föga troligt då de filmar alltihop så det blir ju fint bevis.

Tror du en sån här bryr sig om han blir filmad?

Citera
2023-11-01, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
https://dumpen.se/2023/06/16/cashanddrugz-fran-rosengard-napp-239-malmo/
https://dumpen.se/2023/06/17/26694/

Han har jag då missat. Jo, det verkar vara en typ som man inte direkt vill umgås med och som säkerligen kan bli farlig.
Citera
2023-11-01, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Hur fan han nu kan tro att han skulle få en 13- åring som flickvän!
Det är riktigt jävla snett när han vill ha ett förhållande med ett BARN.
Helt garanterat är han oskuld och det han kan om sex är det han har sett i porrfilmer.

Helt sjuk är han och det lär bli svårt för honom att få nytt jobb som bussförare i trakterna.

Han måste nog flytta långt för att få ngt annat jobb.

Ja, jösses vilken störd fantasivärld han måste leva i. Kanske inte nytt jobb i hemtrakterna men det råder, som jag förstår det, en skriande brist på bussförare i Sverige så nog kan han tänkas få ett nytt jobb men flytta lär han nog måsta göra och kanske dessutom byta namn.
Citera
2023-11-01, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Rebus på gädda 301.

Förnamn. Samma som i chatten på Dumpen.
Efternamn. Samma som i chatten på Dumpen.

Födelseår. 1985.
Ort. Nora.
Kan fan inte vara möjligt. 55+ snarare.
Citera
2023-11-01, 08:19
Medlem
Citat:
En hel del, inte alla, av dessa medelålderspedofiler tror jag försöker sig på någon slags tidsmässig revansch. De fick, av olika anledningar, inte uppleva den normala ungdomstid som de flesta andra jämnåriga killar och tjejer får uppleva.

De kanske var för blyga, de var inte med i gänget, de hade specialintressen som flickor normalt inte delar etc.etc.

När de nu kommit upp i en ålder där de börjar ana att livet börjar springa ifrån dem så ser de en sista chans till att försöka börja på ruta ett igen. De kan inte umgås med kvinnor i deras egen ålder. Vet inte hur man gör eller vad man ska prata om. De är helt förlorade när de har levt ett ungkarlsliv under så lång tid. De är i gravt mentalt underläge och måste således söka sig som de tror är betydligt lättare att umgås med.

Kalla det en medelålderskris som tar helt fel riktning och blir direkt kriminell i sexuell mening.

Tror mer på att du någonstans vill att det ska va så, eftersom du stört dig på den typen av människor du beskriver. Som när andra får ut extra mycket av att hata på pedofiler med "hög fallhöjd" eller önskar dubbelt dödsstraff på gäddor som inte bara är pedofiler men också missbrukare.

Gädda 301 vill knappast ha någon tonårig flickvän, utöver upprepade övergrepp då. Han säger bara vad han tror hon vill höra.
Citera
2023-11-01, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemtillgarden
Tror mer på att du någonstans vill att det ska va så, eftersom du stört dig på den typen av människor du beskriver. Som när andra får ut extra mycket av att hata på pedofiler med "hög fallhöjd" eller önskar dubbelt dödsstraff på gäddor som inte bara är pedofiler men också missbrukare.

Gädda 301 vill knappast ha någon tonårig flickvän, utöver upprepade övergrepp då. Han säger bara vad han tror hon vill höra.

Ändamålet helgar medlen. Givetvis förstår jag det men min fråga är varför han inte söker kontakt med en jämnårig kvinna? Det finns hur många trevliga kvinnor som helst i rätt ålder. Problemet är att han i den själsliga kris som han befinner sig i, d.v.s åren försvinner i en hiskelig takt, drömmer tillbaka till en svunnen tid som han helt missade och som han nu försöker återuppta genom rent kriminella handlingar.

Finna ungdomens livselixir är flintskallens naiva förhoppning.
Citera
2023-11-01, 08:48
Medlem
Citat:
Ändamålet helgar medlen. Givetvis förstår jag det men min fråga är varför han inte söker kontakt med en jämnårig kvinna? Det finns hur många trevliga kvinnor som helst i rätt ålder. Problemet är att han i den själsliga kris som han befinner sig i, d.v.s åren försvinner i en hiskelig takt, drömmer tillbaka till en svunnen tid som han helt missade och som han nu försöker återuppta genom rent kriminella handlingar.

Finna ungdomens livselixir är flintskallens naiva förhoppning.

För att han tänder på barn och inte kvinnor. För att han är feg och inte vågar bete sig som han egentligen vill mot en vuxen kvinna, eller tror sig komma undan med det.

Rätt säker på att han i slutändan hamnat där han hamnat oavsett om han haft kvinnor tidigare och ett fast förhållande. Man ger sig inte på barn på grund av yttre omständigheter, det har bara med ens egen fria vilja att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in