2023-10-15, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Vilken var Betssonpedofilen ?
Använd gärna "gäddnummer" om det var efter det att dumpen började numrera

(Vilket jag tror var runt ca # 95 eller så)

Här står de om han!!
(FB) Betsson låter pedofiler arbeta kvar, hur gör dem internt?
Citera
2023-10-15, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
När han var på Nordea, på vilket sätt antastade han sin medarbetare eller var det kunder han var på?

Han hade ingen fysisk kundkontakt så det här gäller bara kollegor. Olämpliga saker skrevs i chatt och även fysiskt fysisk beröring förekom. Det mest ”oskyldiga” han gjorde var att han gärna erbjöd sin hjälp att ställa in kontorsstolen ergonomiskt till unga nyanställda. Väldigt närgånget och ”råkade” då nudda privata delar.
Citera
2023-10-15, 13:35
Medlem
Sveppss avatar
Jaha, här kommer det fram mycket intressant information om en äckelgubbe som tydligen är ökänd och har tidigare fått sparken pga sitt beteende.

Tack för uppdatering. Jag gissar att familjen redan visste då och förhoppningsvis blir det lättare att ta avstånd nu när han även blivit påkommen som gränslös pedofil.

Vidrig kuk förresten. Vem fan fotar sitt håriga kön i samband med tarmtömning 🤮
Citera
2023-10-15, 13:38
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Dimper knappast ner som en blixt från klar himmel när han redan för 8 år sedan fick sluta på Nordea pga sexuella trakasserier.
Den här mannen har haft massor med tid att rannsaka sina sjuka beteenden, ändå fortsätter han att ge sig på barn.

Har han blivit påkommen som ”en som gärna går på barn” tidigare eller har det hittills ”enbart” rört sig om vuxna offer?
Citera
2023-10-15, 13:38
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldtour
Han hade ingen fysisk kundkontakt så det här gäller bara kollegor. Olämpliga saker skrevs i chatt och även fysiskt fysisk beröring förekom. Det mest ”oskyldiga” han gjorde var att han gärna erbjöd sin hjälp att ställa in kontorsstolen ergonomiskt till unga nyanställda. Väldigt närgånget och ”råkade” då nudda privata delar.
Vilken obehaglig typ! Då borde detta inte vara helt överraskande för hans fru tänker jag..
Citera
2023-10-15, 13:42
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Dimper knappast ner som en blixt från klar himmel när han redan för 8 år sedan fick sluta på Nordea pga sexuella trakasserier.
Den här mannen har haft massor med tid att rannsaka sina sjuka beteenden, ändå fortsätter han att ge sig på barn.
Lär inte ha kommit som någon större överraskning för omgivningen precis, men en sexualstörd människa är inte självrannsakande på det sättet. Det enda som möjligtvis skulle hjälpa är långsiktig vård, alternativt kastrering. Han tog till de medel han kunde för att undvika att möta Dumpen, och uppenbarligen förväntade han sig genuint inte att träffa dem. Så visst är livet helt raserat från en sekund till en annan, om än helt självförvållat. Man kan leva vidare hyfsat normalt trots sexuella övertramp mot kvinnor, men ger man sig på barn är det i princip kört för de allra flesta.
Citera
2023-10-15, 13:49
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldtour
Ja jävlar, dom hittar på grejer, ställa in kontorsstolen för att få tafsa! Nu har nog Kåt-Henke ställt in sin sista kontorsstol på ett tag.
Han måste varit helt skruvad, fota kuken när han 💩! Fyfan!
Citera
2023-10-15, 14:07
Medlem
139s avatar
Stör mig på när Patrik avbryter gäddorna i tid och otid när dom är på väg att säga nåt jag vill höra men istället återigen får lyssna på höjdhopparens något uttjatade one-liners.

292an: Jag kommer bli körd. Och vet ni vad som kommer hända som nästa sak? Jag vill bara berätta...
Patrik: Vet du vad som händer med barn som blir utsatta för såna som dig??
Citera
2023-10-15, 14:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Stör mig på när Patrik avbryter gäddorna i tid och otid när dom är på väg att säga nåt jag vill höra men istället återigen får lyssna på höjdhopparens något uttjatade one-liners.

292an: Jag kommer bli körd. Och vet ni vad som kommer hända som nästa sak? Jag vill bara berätta...
Ja, han vill inte höra utsikter
Citera
2023-10-15, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av detblirsomdetblir
Här står de om han!!
(FB) Betsson låter pedofiler arbeta kvar, hur gör dem internt?

Så. Om jag förstår det hela rätt har alltså "Betssonpedofilen" ingenting med Dumpen eller eventuell konfrontation att göra ?

Den här tråden är ju för de som blivit konfronterade samt exponerade av dumpen.se

Skall man/jag/vi/hon/hen/den dra in alla andra pedofiler samt hebefiler nationellt samt internationellt så blir det kanske inte helt lätt

Starta och eller fortsätt gärna en annan tråd om "alla andra pedofiler"
För det kryllar av de

Mvh
Citera
2023-10-15, 14:31
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Ja, det finns gott om tid för de vanliga retoriska frågorna efter att gäddan fått prata. Det vore ju intressant att få höra hans, garanterat dumma, bortförklaring först. Gädda #292 är för övrigt den sämsta lögnaren jag sett vilket han också påpekar själv. Han kan inte ljuga ens i närheten av trovärdigt om så hans liv hängde på det.
Citera
2023-10-15, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albiorix
Hur gick det för Hakuna Matata och Betssonpedofilen? Har de fått nya jobb?

Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Använd gärna "gäddnummer" om det var efter det att dumpen började numrera

(Vilket jag tror var runt ca # 95 eller så)

Känner inte till vilket gäddnummer Hakuna Matata har fått, men det finns två konfrontationer av honom, t.ex.:https://dumpen.se/2022/03/22/det-gar-bra-for-hakuna-matata/

Nån som känner till hur yrkessituationen utvecklades post Dumpen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in