Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Lyckligt singel 🙂
Man säger nog ofta lyckligt singel för att förneka att man inte hittat en bra partner.
Visst kan man må bra som singel trotw att man har sväet o hitta en partner.
Men om vi säger så här då.
Om du hade velat ha en partner?
Har du haft möjligheten att bli tillsammans med en bra man? Men tackat nej?
Kanndu beskriva denna mannen, vad som gjorde honom till den bästa potentiella partnern du dejtat?
Eller kan det vara så att de män du ligger med intr alls hade varit bra partners? Att du har svårt att atrrahera bra män?
För mig känns det så att när en kvinna ligger rubt och inte "vill" hitta en man. Kan det egentligen vara så att hon inte kan hitta en bra man som vill vara med henne.
Misstänkee att du är en sån. Så berätta gärns om vilka bra män som velat bli tillsammans med dig och vad som gör dom bra?