Citat:
Ursprungligen postat av
James.Fjong
Det hade varit kul att höra tjejer i tråden så man fick inblick från andra sidan.
Ja jag tror de flesta tjejer är ganska så försiktiga av sig.
Jag var inte det så mycket när jag nätdejtande och det ledde till pinsamma situationer som till exempel att man bodde i samma lilla stad som en man pratat med en gång (och var lite rädd för)
Tjejer får lätt svar så hur ska de hålla igång konversationer med flera samtidigt. Och ja man kan skriva med en bara men det är lätt att det inte blir så när utbudet av män bara ökar ju mer man scrollar ner på sidan. Det kanske har att göra med designen på sidan. Jag tycker sidor som happypancake är bäst format då man kan söka efter vissa attribut och får en lista på män (i sitt område eller utanför)
Tinder är sämre då sökresultaten på olika män aldrig tar slut? (har ej testat tinder)
Jag hittade en man som jag var lite intresserad av. Han hörde av sig igen efter några månader, det betyder ju att han troligtvis pratade med andra tjejer och fiskade vidare på annat håll. Så det inte så att bara tjejer skriver med flera. Jag tror det är ovanligt att bara skriva och dejta med den första man får kontakt med, från båda håll.