Citat:
Ursprungligen postat av
Moderatorhora
Nu är jag inte tjej men att du ställer frågan ”hur ser ni tjejer på….” visar på hur det kommer sig att somliga inte lyckas. Ni tycks tro att alla tjejer är stöpta efter samma mall och så är det självklart inte.
Ok. Sorry.
Fast man kan väl ändå se tendenser i en grupp utan att för den sakens skull mena att alla är exakt likadana?
Det generaliseras ju kraftigt åt andra håll i tråden.
OnTopic:
Jag är 80-talist. Lever i ett förhållande sen 20 år tillbaks. Är väl egentligen redo att gå vidare men det verkar som att tjejer idag inte är som för 20 år sen och då inte på ett positivt sätt.
Tjejerna verkar vara dejting-/bekräftelse-skadade och lockar inget vidare.
Skulle säga att 3/4 av alla vi umgås med lever i ungefär lika långa förhållanden.
Är dock övertygad om att många av dom kommer skiljas när barnen är ute ur boet.
Det är rätt sorgligt.
Tror det är sjukt många högkvalitativa kvinnor (och män med för den delen) som sitter fast i förhållanden dom inte trivs i.