2023-10-24, 15:47
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askum
Så suggan var smartare än du.

Brukar funka cirka 4 av 5 gånger. Man får skrapa av sockerflingorna så ser dom väldigt lika ut. Eller välja någon av dom där kassörskorna som är precis nyanlända och jobbar typ för 20 spänn timmen, så går det utan problem.
Citera
2023-10-24, 16:55
Medlem
paskharens avatar
Ett annat bra tips är ju att vänta och köpa det som blir över från utlandsveckan nästkommande vecka. Såg att det fanns kvar några av den där amerikanska kycklingtunnan idag. Dock var priset detsamma fortfarande. Vet av erfarenhet att dom brukar dumpa priserna rejält efter några dagar. Köpte den kycklingtunnan för halva priset förra gången.
Citera
2023-10-24, 22:34
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Ja mycket jul och lite halloween.
Lidl borde satsa mer på Halloween eftersom det har blivit populärare i Sverige genom åren. Sen tycker jag att det förstör julkänslan när butikerna börjar så tidigt med julen.
Citera
2023-10-24, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Lidl borde satsa mer på Halloween eftersom det har blivit populärare i Sverige genom åren. Sen tycker jag att det förstör julkänslan när butikerna börjar så tidigt med julen.

Ja de borde jämföra sig med jänkarna dem kan halloween!

Tyska veckan.

Köpte knödel, köttsallad, potatissallad (nyttigt med sallad).

Dessutom var chipsen med currywurstsmak goda!
Citera
2023-10-25, 07:40
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong

Har du varit inne i LIdl denna och förra veckan?! Dom har ju t.o.m halloweenkyckling. Finns ju hur mycket krimskrams som helst.
Citera
2023-10-25, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Var nämligen på Lidl idag. Med tanke på deras kundkrets så kändes det som det föll naturligt att köra arabtema typ varannan vecka. Urk!

Försökte mig på att fiffla med croissianterna också. Får ju 4 för 26. Dock har dom vanilj/jordgubbsfyllda som kostar 10 spänn styck. Ibland går det att köra typ 1-2 stycken och lägga dom i botten och dom vanliga överst. Fast denna sugga snokade runt ordentligt i påsen så jag fick betala alla för sitt styckpris
Du fick mig att minnas ett gäng killar som la naturgodis i botten på en påse och överst billigare lösgodis. De åkte dit på det. Tror nog att LIDL-personal har fått order om att titta på just sånt extra noga.
Citera
2023-10-26, 00:22
Medlem
Elementarts avatar
I Lidls app ser jag att de ska ha erbjudande på falafel den här veckan, någon som har testat deras falafel?
Citera
2023-10-31, 09:01
Medlem
Hur ser parkside sortimentet ut i vanliga fall när dom inte finns med i tidningen?

Ute efter en avståndsmätare med laser och en krysslaser av något slag. Brukar dom ligga på hylla?
Citera
2023-10-31, 09:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mammutballe
Hur ser parkside sortimentet ut i vanliga fall när dom inte finns med i tidningen?

Ute efter en avståndsmätare med laser och en krysslaser av något slag. Brukar dom ligga på hylla?

Citera
2023-10-31, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt

Tack för snabbt svar, så inget parkside sortiment ligger på hyllan?
Citera
2023-10-31, 09:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mammutballe
Tack för snabbt svar, så inget parkside sortiment ligger på hyllan?

Exakt, det ändras från vecka till vecka. Ibland säljer varor dåligt och finns kvar veckan efter.
Citera
2023-11-01, 16:38
Medlem
Masingas avatar
Torkade och urkärnade aprikoser av märket Alesto tycker jag är riktigt bra. De smakar verkligen aprikoser och konsistensen är inte plastig och äcklig som vissa andra märken. Rekommenderas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in