2016-07-29, 08:08
  #5857
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marten-
Är det bättre? Gillade inte det när jag köpte det för typ ett år sedan.
Nej, det har blivit sämre. Den var mycket lösare och den hade skiktat sig lite och smaken var mer söt.
Citera
2016-07-29, 14:49
  #5858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nej, det har blivit sämre. Den var mycket lösare och den hade skiktat sig lite och smaken var mer söt.

Då håller jag mig nog till Mississippi Belle även i framtiden. Tack.
Citera
2016-07-31, 20:44
  #5859
Avslutad
Gazpacho i enlitersförpackning nästa vecka, 20 kr
Citera
2016-07-31, 21:10
  #5860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nej, det har blivit sämre. Den var mycket lösare och den hade skiktat sig lite och smaken var mer söt.
Hur ser det ut med jordnötshalten? Kommer ihåg att crunchy låg på 95% och smooth på 93% jordnötter.
Citera
2016-07-31, 21:20
  #5861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Gazpacho i enlitersförpackning nästa vecka, 20 kr

Har provat den förut i mindre förpackningar. Otroligt gott!
Citera
2016-07-31, 21:20
  #5862
Medlem
Vita Fit Äppeljuice, ofiltrererad en liters förpackning. Frisk, god äppelsmak. Mustig äppelsmak, som must av bättre kvalité från något musteri i hembygden. Läskande god till Lidls salta jordnötter etc.
Citera
2016-08-01, 01:43
  #5863
Medlem
Noe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Vita Fit Äppeljuice, ofiltrererad en liters förpackning. Frisk, god äppelsmak. Mustig äppelsmak, som must av bättre kvalité från något musteri i hembygden. Läskande god till Lidls salta jordnötter etc.
Tycker inte alls deras premiumäppeljuice kan konkurera med Kiviks. Ickekylda cloudy är heller ingen hit. Men budgetvarianten i grön förpackning är klart godkänd som standardjuice. Ickejuicen i 1,5-pet har jag undvikit av tämligen självklara anledningar. Apelsinjuicen utan fruktkött är däremot bättre än Tropicana. Blood orange är också schysst. Tjackade chef select juicen i 0,5 liters flaskor till 30% rabatt, jordgubbsvarianten klar favorit.
Citera
2016-08-01, 13:25
  #5864
Medlem
Lidl har ju spanska varor just nu och deras dulce de leche glass är grymt god!!! Måste köpa på mig fler. 25:- för en burk
Citera
2016-08-01, 20:34
  #5865
Moderator
rotadents avatar
Är det någon som har testat granitén? Såg att de hade det just nu, tycker att det kan vara gott när det är varmt. Men det kan också vara väl sötsliskigt...
Citera
2016-08-01, 21:28
  #5866
Medlem
Är de keramiska stekpannorna från Ernesto för 129 kr/149 kr något att ha?
Citera
2016-08-02, 17:55
  #5867
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lifedontlivehere
Lidl har ju spanska varor just nu och deras dulce de leche glass är grymt god!!! Måste köpa på mig fler. 25:- för en burk

Medhåll på den.
Citera
2016-08-03, 11:46
  #5868
Medlem
Kalsonger. 2- eller 3-pack kostar mycket mindre än en ynka kalsing på REA 50 % i
vanlig handel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in