2023-10-28, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calovius
In your dreams, baby! Jag har inte rest i din sagovärld!

Du kanske då kan upplysa oss och utveckla vad du menar? Eller föddes du igår?
Senast redigerad av Moscow-Mule 2023-10-28 kl. 11:34.
Citera
2023-10-28, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
Jag kan ju alltså av 100% rent egoistiska skäl anse att stöld eller mord är fel, eftersom jag inser att risken är mindre att jag själv blir utsatt om jag lever i dödad eller av med mina grejor om jag lever i ett samhälle där sådant inte accepteras.

Det är sant att det gynnar även de egoistiska att leva i ett sånt samhälle. Men för att uppnå ett sånt samhälle krävs rashygien (eller med mer politisk korrekt terminologi, "genetisk ingengörskonst" eller socialdarwinism) eftersom genetik till stor del influerar beteende och i synnerhet brottsrisk.
Citera
2023-10-28, 12:00
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
...
Jag kan ju alltså av 100% rent egoistiska skäl anse att stöld eller mord är fel, eftersom jag inser att risken är mindre att jag själv blir utsatt om jag lever i dödad eller av med mina grejor om jag lever i ett samhälle där sådant inte accepteras.
Ta upp detta med H-tl-r och St-l-n. Återkom när du undervisat dem till anhängare.
Citera
2023-10-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ta upp detta med H-tl-r och St-l-n. Återkom när du undervisat dem till anhängare.

Ursäkta pastor. Varför döljer du H1tler och Stal1ns namn om jag får fråga?
Citera
2023-10-28, 12:09
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Ursäkta pastor. Varför döljer du H1tler och Stal1ns namn om jag får fråga?
Jag ursäktar inte!
Citera
2023-10-28, 12:10
Medlem
Citat:
Jag ursäktar inte!

Bra. En sån tuff attityd ökar chansen till överlevnad och fortplantning för ditt genom. Keep it up buddy.
Senast redigerad av VinnarenSkriver 2023-10-28 kl. 12:12.
Citera
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Du kanske då kan upplysa oss och utveckla vad du menar? Eller föddes du igår?
Kan in du "evolvera" en smula istället så att du fattar mer?
Citera
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Bra. En sån tuff attityd ökar chansen till överlevnad och fortplantning för din genom. Keep it up buddy.
Det vet du ingenting om.
Citera
2023-10-28, 12:14
Medlem
Citat:
Det vet du ingenting om.

Jo det gör jag. Studier visar att kvinnor är attraherade till extroverta, disageeable (tuffa) män med psykopatiska drag (dock inte nödvändigtvis tillräckligt för diagnosen ASD). Tuff sanning jag vet. Vem hade trott att "älska din fiende" skulle vara det minst attraktiva för kvinnor. Riktig tråkig insikt tyckte jag. Men det är bara anpassa sig till spelplanen. Gud har beordrat oss att fortplanta oss så jag tänker använda alla medel för det.
Citera
2023-10-28, 13:57
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Jo det gör jag. Studier visar att kvinnor är attraherade till extroverta, disageeable (tuffa) män med psykopatiska drag (dock inte nödvändigtvis tillräckligt för diagnosen ASD). Tuff sanning jag vet. Vem hade trott att "älska din fiende" skulle vara det minst attraktiva för kvinnor. Riktig tråkig insikt tyckte jag. Men det är bara anpassa sig till spelplanen. Gud har beordrat oss att fortplanta oss så jag tänker använda alla medel för det.
Beordrade han oss också att ha psykopatiska drag?

I don't think so
Citera
2023-10-28, 14:07
Medlem
Citat:
Beordrade han oss också att ha psykopatiska drag?

I don't think so

Nope men han beordrade oss att fejka det så vi kan sno brudar från badboys. Vi är får som låtsats vara vargar som låtsats vara får som låtsats vara vargar och vi måste vara sluga som ormar och oskyldiga som duvor. All the world is a stage.

Kvinnan åt den förbjudna frukten. Hon är nyfiken på mannens mörker och söker tämja det. Män måste blicka ner i avgrunden och manipulera världen.
Senast redigerad av VinnarenSkriver 2023-10-28 kl. 14:10.
Citera
2023-10-28, 14:14
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Nope men han beordrade oss att fejka det så vi kan sno brudar från badboys. Vi är får som låtsats vara vargar som låtsats vara får som låtsats vara vargar och vi måste vara sluga som ormar och oskyldiga som duvor. All the world is a stage.

Kvinnan åt den förbjudna frukten. Hon är nyfiken på mannens mörker och söker tämja det. Män måste blicka ner i avgrunden och manipulera världen.
Vilken religion eller konfession tillhör du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in