Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-10-27, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slimsadie
Jeg tror ikke det var meningen å drepe J, hvert fall ikke en del av deres plan. Jeg tror kidnapping var bestillingen, men siden J kan ha gjort stor motstand (evt. har han bært våpen sjøl) så løsna KV skudd og fikk helt pækkern når han lå der tilsynelatende død. De peisa av gårde uten å se seg tilbake. Tipper KV har vært totalt nervevrak i ettertid, ikke pga. politiet, men pga. bestiller av oppdraget og hva han kan finne på å gjøre med han.

Denne hypotesen høres mest plausibel ut for meg.
Ang. buksen som ble funnet. Har det stått noe sted at den BLE funnet PÅ åstedet? eller i nærheten av åstedet?

Hvis GM1 og 2 ble banka, endte opp med å skyte i "nødverge" og fikk panikk av utfallet høres det sannsynlig ut at denne buksen kanskje var skitten og blodig. Kanskje også revnet. De løper så gjennom skogen til en bil som står parkert i nærheten, men GM1 bestemmer seg (i panikk og sjokk) for å dumpe buksa for å ikke kontaminere bilen. Vil tro det er lett å gjøre snartenkte beslutninger i en slik sinnstilstand. Spesielt hvis man er på døgn 2-3 av en amfetaminrus.
Citera
2023-10-27, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klovnenese
RM er enten en tidligere ansatt eller en som HS leide inn..
På firmaet sin Instagram-konto er han avbildet sammen med det jeg tror er alle ansatte på 17 mai et år.

På RM’s Instagram er det mange bilder av HS-biler..

Vet du mer om RM? Og hvorfor han kan ha hatt en rolle i dette? Virker utad som han var på god fot med J
Citera
2023-10-27, 16:01
Medlem
Hvis KØS er så crazy at han hyrer kn0ll¤t0tt til å "ta" JAH
pga sjalusi , kan det da tenkes at han forsynte gutta med så mye makka og syke tanker, at de til slutt ikke hadde egne tanker og bare ble puppets? Tenkte de at de var i stand til å voldta JAH og at det er derfor buksa ligger igjen på åstedet? Og angående JAH sitt bekjentskap til KØS sin kjæreste; kan ho ha sagt at JAH var for pågående mot henne at hun hadde sex med han mot sin egentlige vilje, bare for å ikke få juling av KØS?
Citera
2023-10-27, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruttan12
Ser den..som nevnt tidligere: nyttige idioter..

Enn du? Noen detaljer om RM? Evt andre rykter fra bygda? Blitt helt stilla fra dere alle sammen i det siste😒
Citera
2023-10-27, 17:44
Medlem
Nottelitens avatar
Från låst artikel i Ringerikes Blad :
Politiet sier de fortsatt er tidig i etterforskningen, og at det gjenstår mye arbeid. Bistandsadvokat Marijan Lozic sier familien er glad for at det fortsatt er stort trykk på etterforskningen.

– De må bare stå i det, så skal jeg gjøre det jeg kan for å bistå dem. Vi må bare avvente og se. Familien føler at det er framgang, og de får oppdateringer. De har fortsatt stor tillit til at saken vil bli oppklart.

– Det er mye støy, og de ønsker få med seg alt selv om man vet at ikke alt stemmer. Det har vært flere artikler og podkaster også hvor det kommer fram mye informasjon som jeg som bistandsadvokat vet at ikke stemmer. Da blir det vanskelig å forholde seg til. Men det er klart at man også ønsker å få med seg så mye som mulig.
länk till artikeln :
https://www.ringblad.no/familien-motte-i-retten-viktig-del-av-prosessen/s/5-45-1749317
Citera
2023-10-27, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Från låst artikel i Ringerikes Blad :
Politiet sier de fortsatt er tidig i etterforskningen, og at det gjenstår mye arbeid. Bistandsadvokat Marijan Lozic sier familien er glad for at det fortsatt er stort trykk på etterforskningen.

– De må bare stå i det, så skal jeg gjøre det jeg kan for å bistå dem. Vi må bare avvente og se. Familien føler at det er framgang, og de får oppdateringer. De har fortsatt stor tillit til at saken vil bli oppklart.

– Det er mye støy, og de ønsker få med seg alt selv om man vet at ikke alt stemmer. Det har vært flere artikler og podkaster også hvor det kommer fram mye informasjon som jeg som bistandsadvokat vet at ikke stemmer. Da blir det vanskelig å forholde seg til. Men det er klart at man også ønsker å få med seg så mye som mulig.
länk till artikeln :
https://www.ringblad.no/familien-motte-i-retten-viktig-del-av-prosessen/s/5-45-1749317

Sikter hun her til vg tro?
Citera
2023-10-27, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nn4

Regner med at familien følger med her også.
Citera
2023-10-27, 18:40
Medlem
Was.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturligskeptisk
Denne hypotesen høres mest plausibel ut for meg.
Ang. buksen som ble funnet. Har det stått noe sted at den BLE funnet PÅ åstedet? eller i nærheten av åstedet?

Hvis GM1 og 2 ble banka, endte opp med å skyte i "nødverge" og fikk panikk av utfallet høres det sannsynlig ut at denne buksen kanskje var skitten og blodig. Kanskje også revnet. De løper så gjennom skogen til en bil som står parkert i nærheten, men GM1 bestemmer seg (i panikk og sjokk) for å dumpe buksa for å ikke kontaminere bilen. Vil tro det er lett å gjøre snartenkte beslutninger i en slik sinnstilstand. Spesielt hvis man er på døgn 2-3 av en amfetaminrus.

"Den aktuelle buksen ble funnet ved åstedet, ved en hytte i Nes i Ådal, får VG opplyst.

Noe av det som gjør buksefunnet interessant, er at det ikke skal være Jonas sin bukse som er funnet, ifølge VGs opplysninger."

Leser det som "i området". Nærme nok til å være relevant.

Jeg er tror fortsatt drap var planen. Ser ikke helt hvorfor de ellers hadde behov for å ha med seg Knoll og Tott. Begynner også å få litt inntrykk av at hele saken kanskje var personlig for 1 eller 2 av dem, men at de som har tatt mest iniativ egentlig bare har brukt dette motivet som motivasjon/unnskyldning for å gjøre noen syke greier. Fins masse gærne folk der ute.

Citat:
Ursprungligen postat av Nn4

Gjetter på Avhørt. Nesten umulig å ta de folka seriøst i de siste 2-3 episodene. Bare syting og merkelige spekulasjoner.
Senast redigerad av Was. 2023-10-27 kl. 18:42.
Citera
2023-10-27, 18:47
Medlem
Sikkert tidenes dummeste spørsmål fra meg (igjen).

Ser ordet "makka" blir brukt endel, f.eks makkahuer. Er makka en form for stoff? Eller er det bare slang som betyr "dustehuer" liksom?
Har aldri vært borti noen form for stoff, så jeg kan ingenting om det.
Citera
2023-10-27, 18:48
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeannahDL
Sikkert tidenes dummeste spørsmål fra meg (igjen).

Ser ordet "makka" blir brukt endel, f.eks makkahuer. Er makka en form for stoff? Eller er det bare slang som betyr "dustehuer" liksom?
Har aldri vært borti noen form for stoff, så jeg kan ingenting om det.
Makka = amfetamin
Citera
2023-10-27, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Makka = amfetamin

Takk for svar. Da har jeg lært noe i dag også.
Citera
2023-10-27, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Regner med at familien følger med her også.

Ja sammen med hele silent HF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in