Citat:
Ursprungligen postat av
Slimsadie
Jeg tror ikke det var meningen å drepe J, hvert fall ikke en del av deres plan. Jeg tror kidnapping var bestillingen, men siden J kan ha gjort stor motstand (evt. har han bært våpen sjøl) så løsna KV skudd og fikk helt pækkern når han lå der tilsynelatende død. De peisa av gårde uten å se seg tilbake. Tipper KV har vært totalt nervevrak i ettertid, ikke pga. politiet, men pga. bestiller av oppdraget og hva han kan finne på å gjøre med han.
Denne hypotesen høres mest plausibel ut for meg.
Ang. buksen som ble funnet. Har det stått noe sted at den BLE funnet PÅ åstedet? eller i nærheten av åstedet?
Hvis GM1 og 2 ble banka, endte opp med å skyte i "nødverge" og fikk panikk av utfallet høres det sannsynlig ut at denne buksen kanskje var skitten og blodig. Kanskje også revnet. De løper så gjennom skogen til en bil som står parkert i nærheten, men GM1 bestemmer seg (i panikk og sjokk) for å dumpe buksa for å ikke kontaminere bilen. Vil tro det er lett å gjøre snartenkte beslutninger i en slik sinnstilstand. Spesielt hvis man er på døgn 2-3 av en amfetaminrus.