Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-26, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supperaadet
Billig billig

Skal "Billig billig" ha en slags relevans til drapet på JAH? Kanskje du har valgt feil brukernavn, mente du egentlig "Suppeh*e?"

Så ØH har fått seg ny dame midt under denne saken? "Dama til" er ikke det samme som "Eks-dama til," men det er kanskje ikke lett for et "Suppeh*e" å forstå.

Jeg er nysgjerrrig på hva relevans vrøvlet ditt har å gjøre med drapet. :-P
Senast redigerad av Klinke 2024-12-26 kl. 11:12.
Citera
2024-12-26, 11:59
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Skal "Billig billig" ha en slags relevans til drapet på JAH? Kanskje du har valgt feil brukernavn, mente du egentlig "Suppeh*e?"

Så ØH har fått seg ny dame midt under denne saken? "Dama til" er ikke det samme som "Eks-dama til," men det er kanskje ikke lett for et "Suppeh*e" å forstå.

Jeg er nysgjerrrig på hva relevans vrøvlet ditt har å gjøre med drapet. :-P

Like mye som det oppgulpet du kommer med i øst og vest.
Citera
2024-12-26, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supperaadet
Like mye som det oppgulpet du kommer med i øst og vest.

Du er åpenbart en veldig saklig person som sitter med den fulle og hele sannheten.

Er De politi kanskje? Siden De tydeligvis ble så furt over kritikken?

Er det i noen sitt avhør du har fått servert prostitusjons påstandene mon tro? (Det er nemlig ikke noen nyhet for meg..)

Tusen takk for at du underbygger «oppgulpet» om politiet forresten. Applaus👏🏼
Senast redigerad av Kruttan12 2024-12-26 kl. 14:10.
Citera
2024-12-26, 21:59
Medlem
Jeg lurer veldig på om politiet har klart å koble Oslo, JAH’s svoger(som ingen av dere har klart å dra inn i tråden her, ganske utrolig!!) og KØS sine beslag. Det er ingen annen grunn for at saken her har tatt så utrolig lang tid….

Bobil som brukt som doplager.

Det ble funnet både dop og steroider i bilen til Jonas, på åstedet. Alterego lastebiljonas skulle aldri vært bak noe ratt.

ØH er vel den som egentlig har det sterkeste motivet da JAH til stadig prøvde seg på hans x(ikke hun som er nevnt), sendte meldinger og kom bort til henne på byen ved flere anledninger. Inviterte til sidesprang.
«Hovedmann» har ledd mye da han har fyra opp ØH da han egentlig bare er en kortvokst tjukkas som tror han er gangster.

Saken her kommer til å ta en helt annen vending enn forumet og avhørt ser for seg.
Citera
2024-12-26, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detterutavmeg
Jeg lurer veldig på om politiet har klart å koble Oslo, JAH’s svoger(som ingen av dere har klart å dra inn i tråden her, ganske utrolig!!) og KØS sine beslag. Det er ingen annen grunn for at saken her har tatt så utrolig lang tid….

Det ble funnet både dop og steroider i bilen til Jonas, på åstedet. Alterego lastebiljonas skulle aldri vært bak noe ratt.

ØH er vel den som egentlig har det sterkeste motivet da JAH til stadig prøvde seg på hans x(ikke hun som er nevnt), sendte meldinger og kom bort til henne på byen ved flere anledninger. Inviterte til sidesprang.
«Hovedmann» har ledd mye da han har fyra opp ØH da han egentlig bare er en kortvokst tjukkas som tror han er gangster.

Saken her kommer til å ta en helt annen vending enn forumet og avhørt ser for seg.

Jeg har også hørt snakk om koblinger til Sverige, Young Guns og Foxtrot muligens? Er det hold i dette?
Citera
2024-12-26, 22:38
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

Vet ikke hvem svogeren til Jonas er. Men det har vært snakk om koblinger til
et miljø i nærheten av Kongsberg som bl.a. omfatter han karen som fikk deng
av politiet, samt en "tidligere" pakistansk gjengkriminell som flyttet fra Oslo for
en tid tilbake og nå etter sigende er blitt "ren". Noe jeg bare tror sånn halvveis
på med tanke på hva slags venner han har.
Citera
2024-12-26, 23:01
Medlem
Citat:
Alterego lastebiljonas skulle aldri vært bak noe ratt.
Det aner jeg ikke noe om, men ser ikke helt relevansen for dommen som kommer til å komme

Tror heller ikke Foxtrot eller Alpha Bravo får noen rolle i rettssaken.
Senast redigerad av olivieroccean 2024-12-26 kl. 23:04.
Citera
2024-12-27, 00:03
Medlem
Citat:
ØH er vel den som egentlig har det sterkeste motivet

Hvorfor er det da KØS som har stått bak og bestilt trakassering, hærverk, vold og overfall, og det som til slutt endte med drap??
Citera
2024-12-27, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJ000
Jeg har også hørt snakk om koblinger til Sverige, Young Guns og Foxtrot muligens? Er det hold i dette?

«Det ble funnet både dop og steroider i bilen til Jonas, på åstedet. Alterego lastebiljonas skulle aldri vært bak noe ratt.»

Hvordan kan du vite det?
Citera
2024-12-27, 00:42
Medlem
Citat:

En mann som har blitt terrorisert i 2 år og har levert et titalls anmeldelser til politiet og er livredd har selvfølgelig bilen full av steroider og dop.

Registrer at det er flere helt nye brukere som har mye å si helt plutselig. Vi får vel bare vente å se hva som skjer i rettssaken. KØS har jo lovet et helt nytt perspektiv på saken og jeg er spent.
Citera
2024-12-27, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruttan12
«Det ble funnet både dop og steroider i bilen til Jonas, på åstedet. Alterego lastebiljonas skulle aldri vært bak noe ratt.»

Hvordan kan du vite det?

Snusboks med fleinsopp og ferdig ladet sprøyte i solskjermen. Det er mange som vil unfollowe og fjerne stickeren på bilen når saksdokumentene blir offentlige.
Citera
2024-12-27, 00:54
Medlem
Citat:
Snusboks med fleinsopp og ferdig ladet sprøyte i solskjermen. Det er mange som vil unfollowe og fjerne stickeren på bilen når saksdokumentene blir offentlige.

Hvordan kan du vite detaljer som det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in