2023-10-26, 21:21
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatwhat83
Märkta pengar? serienummer som är på pengen är kanske nåt dom hittat i en låda på plats?

Inte vad jag kan se i FUP. Polisen säkrade ett antal kondomer med DNA från 25 män totalt om jag minns rätt, men ingen DNA-matchning med NW i någon av kondomerna. Han bara erkände rakt av, HELT otroligt.
Citera
2023-10-26, 21:22
Medlem
maxatdunders avatar
109k followers idag, låt oss se hur det ser ut i helgen
Citera
2023-10-26, 21:25
Medlem
RazorKevlars avatar
Man har inte hört något annat än gråt och tandagnissel ifrån polisen hur underbemannade dom är det senaste decenniet!

Watch your tax money in work!

Hur skulle Eliasson reagerat om han fortfarande var polischef: Men vad har en sån här kille varit med om, vad har han i bagaget?
Citera
2023-10-26, 21:26
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Inte vad jag kan se i FUP. Polisen säkrade ett antal kondomer med DNA från 25 män totalt om jag minns rätt, men ingen DNA-matchning med NW i någon av kondomerna. Han bara erkände rakt av, HELT otroligt.

Kanske erkände för att slippa rättegång och hoppades på att det inte skulle bli offentligt?
Citera
2023-10-26, 21:34
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Varför erkände han?
Ärlighet varar längst.
Citera
2023-10-26, 21:38
Medlem
Var är drevet? Wahlgrens kanske är fredade till skillnad mot Paulo?
Citera
2023-10-26, 21:38
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Kanske erkände för att slippa rättegång och hoppades på att det inte skulle bli offentligt?

Tja, kanske det. Genom att erkänna slapp han rättegång eftersom det blev ett strafföreläggande istället. Men, nu kom det ju ut likväl, och frågan är om han verkligen skulle ha fällts i en rättegång?
Citera
2023-10-26, 21:41
Medlem
NW starkaste egenskap är väl inte tänkandet men han är en ”glad skit” i positiv bemärkelse.

NW känns knappast som den som måste betala för att få kn*lla, han ser bra ut och är medlem i Sveriges kändaste familj. Som någon skrev i den här tråden, eller om det var någon annanstans, i hans fall handlar det inte om att betala för sex utan att betala för att de ska gå.

En liten spaning, NWs exfru Laila Bagge som han har ett gemensamt barn med gör sedan många år karriär i morgonradion, den lättsammare delen…. Jag minns när Paolo Roberto var upphöjd Rix morronzoo-kompis och plötsligt kastades under bussen när det kom fram att han köpt sex, då försökte programledarna överträffa varandra i sina avståndstaganden mot Paolo som på ett ögonblick fick sitt livsverk krossat under det kompakta drever. Kanske något att tänka på, denna gången träffar skiten även Laila eftersom hon står NW väldigt nära och drabbas också om NW blir behandlad på samma sätt som Paulo. Jag menar absolut inte att Laila har någon skuld i det Niclas gjort men det kan kanske vara en påminnelse till oss alla att inte vara så snabba att döma.
Citera
2023-10-26, 21:44
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Jag har för mig att hon testade underlivsmassage och sedan gick ut och rekommenderade det, men det försvann snabbt ur alla flöden!

Ja, yoni massage är garanterat en form av handjob för kvinnor. Det går att se hur en sådan massage går till på valfri porrsida eftersom filmer av detta slag knappast får visas hur som helst.

Bianca sa dessutom att på salongen hon gick till var de som utförde massagen väldigt attraktiva män.
https://www.hant.se/nyheter/ingrosso...te-sex/7708368

Visst är det konstigt att kändiskvinnor som betalar män (eller kvinnor) för massage i sexuellt syfte inte blir cancelled, när män ryker fort som fan när de får ett handjob på thaimassagen?
Citera
2023-10-26, 21:45
Medlem
Hermi-Tages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
NW starkaste egenskap är väl inte tänkandet men han är en ”glad skit” i positiv bemärkelse.

NW känns knappast som den som måste betala för att få kn*lla, han ser bra ut och är medlem i Sveriges kändaste familj. Som någon skrev i den här tråden, eller om det var någon annanstans, i hans fall handlar det inte om att betala för sex utan att betala för att de ska gå.

En liten spaning, NWs exfru Laila Bagge som han har ett gemensamt barn med gör sedan många år karriär i morgonradion, den lättsammare delen…. Jag minns när Paolo Roberto var upphöjd Rix morronzoo-kompis och plötsligt kastades under bussen när det kom fram att han köpt sex, då försökte programledarna överträffa varandra i sina avståndstaganden mot Paolo som på ett ögonblick fick sitt livsverk krossat under det kompakta drever. Kanske något att tänka på, denna gången träffar skiten även Laila eftersom hon står NW väldigt nära och drabbas också om NW blir behandlad på samma sätt som Paulo. Jag menar absolut inte att Laila har någon skuld i det Niclas gjort men det kan kanske vara en påminnelse till oss alla att inte vara så snabba att döma.

Fast han var ju inte en glad skit. Supergnällig och allmänt försmådd.
Citera
2023-10-26, 21:46
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Tja, kanske det. Genom att erkänna slapp han rättegång eftersom det blev ett strafföreläggande istället. Men, nu kom det ju ut likväl, och frågan är om han verkligen skulle ha fällts i en rättegång?

Troligtvis skulle han bli frikänd i rätten men det skulle till 100% bli en media-cirkus och han hade blivit dömd av folket. Om nu ens någon åklagare hade beslutat sig för att väcka åtal?

Fanns väl mycket mer bevis på den där moderaten som blev utpressad men han nekade och åklagaren ansåg sig inte ha tillräckligt för att väcka åtal.
Citera
2023-10-26, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Intressant, tack för informationen.

Det ända polisen hade att gå på är att han varit där och tagit ut kontaner. Som många nämnt tidigare känns det som ett väldigt tunt bevisläge, märkligt att han erkänner.
Jag har sett stämningsansökan på NW. Men kan inte lägga upp den här. Är inte så duktig på sånt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in