2023-10-26, 20:40
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Vilket jävla klantarsle. Sänka hela familjen för att få en avrunkning på nån jävla thaimassage. Vi ser fram emot biktstunden hos Bianca!
Skulle bli bra tittarsiffror
Citera
2023-10-26, 20:41
Varför erkände han?
Citera
2023-10-26, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Åklagarens påföljdsförslag: 50 dagsböter a 360:-= 18000:- för en handtralla

Som hittat..
Känns som sagt dumt erkänna utan bevis på betalning.
Citera
2023-10-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Varför erkände han?
Det undrar jag med. Men visst kan man ändra inställning efter ett förhör och ta tillbaka erkännandet?

Känns ju sådär vattentät. Då skulle jag kunna påstå något och anteckna det om en viss person, "person X", i min bokföring, ta emot Swish-betalning för något som är helt lagligt från person X och utöver det så har person X tagit ut en summa pengar från en bankomat. Är det tillräckligt för att döma någon?
Citera
2023-10-26, 20:54
Medlem
Urbota korkat att erkänna, sedan är polisen med deras felprio o inkompetens en nationell skam.
Den absolut sämsta kåren i mänsklighetens historia, vad sägs om att prioritera sk svårlösta brott era förlorare?
Citera
2023-10-26, 20:58
Medlem
Haha lite komiskt om det nu är NW. Perni*las bror och Bia*cas morbror. Den släkten som strävar så hårt för att hålla en präktig och framgångsrik bild av sin släkt. Är inte Bi*nca lite av en femminist också? Och så går morbror och "utnyttjar" kvinnor
Fast hela grejjen med hans sexköp är inte så värst mycket att bli upprörd över men just att det var han är säkert pinsamt för den släkten.
Citera
2023-10-26, 21:04
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Haha lite komiskt om det nu är NW. Perni*las bror och Bia*cas morbror. Den släkten som strävar så hårt för att hålla en präktig och framgångsrik bild av sin släkt. Är inte Bi*nca lite av en femminist också? Och så går morbror och "utnyttjar" kvinnor
Fast hela grejjen med hans sexköp är inte så värst mycket att bli upprörd över men just att det var han är säkert pinsamt för den släkten.
Är väl inget präktigt över dem? Gränslösa plumsa och slarviga eller neurotisk..... dock gillar jag drm
..utom Niclas men jag hade obehagskänslor för honom långt innan detta, ogillar sexköp men detta är långt ifrån det värsta han har gjort. Det är en människa med narcisistiska drag och ibland undrar jag om han inte är lite intellektuellt svagbegåvad för det är sällan smarta saker som kommer ur hans mun...
Citera
2023-10-26, 21:07
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Varför erkände han?

Jag begriper inte heller det, helt ofattbart. Han konfronteras med att han varit där och betalat 400 spänn för en massage, vilket var helt lagligt. Polisen har noterat att han en stund innan massagen tog ut 1000 spänn i kontanter. Polisen berättar för NW att massören hävdar att hon säljer sexuella tjänster kontakt. Då plötsligt erkänner NW självmant att han betalat för en sexuell tjänst. Det kan inte vara många hjärnceller i den mannens lilla huvud...
Citera
2023-10-26, 21:09
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag begriper inte heller det, helt ofattbart. Han konfronteras med att han varit där och betalat 400 spänn för en massage, vilket var helt lagligt. Polisen har noterat att han en stund innan massagen tog ut 1000 spänn i kontanter. Polisen berättar för NW att massören hävdar att hon säljer sexuella tjänster kontakt. Då plötsligt erkänner NW självmant att han betalat för en sexuell tjänst. Det kan inte vara många hjärnceller i den mannens lilla huvud...
Advokaten är ju helt jävla uslare än uslast dessutom. Advokatförbudet borde utesluta honom efter de läst fupen.
Citera
2023-10-26, 21:12
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Behövde gå en hel del på thaimassage pga ryggproblem och mycket bilresor i tjänsten….upphörde för 1 år sedan då jag nästan alltid kände mig ”skyldig” när jag klev ur salongen. Trist, för 250kr för en underbar massage gör underverk för en stel rygg/kropp.

Men, 100% träff när det kommer till erbjudande av sexuella tjänster. Aldrig slagit fel. Tom erbjudits gratis flertalet ggr. Haft kön upptryck mot ansiktet vid nackmassage mm mm. Dock aldrig lockats av tanken att fullfölja erbjudanden.
Ser iofs bra ut, hyfsat vältränad och upplevs som social och charmig. Med rätt approach erbjuds det alltid något extra. Sen får folk hävda vad dom vill.

Orkar gråta över att någon betalar för en handtralla.
Helkroppsmassage helt enkelt
Citera
2023-10-26, 21:13
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Advokaten är ju helt jävla uslare än uslast dessutom. Advokatförbudet borde utesluta honom efter de läst fupen.

Ja, jag håller med dig. Advokaten ber om en paus för att han märker att NW är på väg att börja glappa, men trots det så skapar NW sitt eget lilla train wreck, HELT otroligt.
Citera
2023-10-26, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping

Märkta pengar? serienummer som är på pengen är kanske nåt dom hittat i en låda på plats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in