2023-10-26, 17:38
Medlem
Imnshos avatar
Är det en helkroppsmassage så är det! Alla delar ska då masseras.

Kan inte vara olagligt och köpa en helkroppsmassage med en avslutande avrunkning.
Citera
2023-10-26, 17:39
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breatheintheair
Pinsamt det också och vad tjänade han på de egentligen..

Han var nog stolt över ett bra köp
Citera
2023-10-26, 17:40
Medlem
pillifjongs avatar
Nichlas Instagram är stängd men Pernillas är öppen….

Allt som nämns om Nichlas i kommentarerna raderas i blindo inom 10 minuter hahaha

Nu får praktikanterna på Lifeline Management slita under helgen för att hålla rent i fälten…

Skugge = Hjältinna
Wahlgren å Paolo = Avskum
Citera
2023-10-26, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Han var nog stolt över ett bra köp

Hahahah! Herrejävlar... men han hade väl flickvän med då medans detta hände?
Citera
2023-10-26, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Paulo hängde ut sig själv i tv dagen efter

Ett konstaterande som nog inte passar den bruna retoriken.
Citera
2023-10-26, 17:45
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Jag förstår hur du menar, men har detta hänt i detta fall? Det måste väl bevisas att ägaren har profiterat på försäljningen och då måste säljarna samarbeta med vetskap att deras ”jobb” ryker. Klokast är väl att förbjuda även försäljningen så ser vi nog att merparten av oseriösa salongerna försvinner…

Nu har ju såklart NW planerat att köpa detta i och med uttag av kontanter och Swish för massagen, men det finns en problematik i att en kvinna får en man upphetsad under massagen för att sedan försöka övertala till en avrunk i slutet mot betalning.
Du har helt rätt och det framgår av FUP-en. Salongsägaren dömdes till 2,5 års fängelse. Polisen hade span på stället under 2 perioder.

Visst är det problematiskt. Vi har en helt bisarr lag här. Den hjälper inte heller mot trafficking. Problemet med salongerna är att 90% lever av att sälja sex. Det sysselsätter flera tusen tjejer i landet. De slutar inte för att polisen statuerar exempel då och då.
Citera
2023-10-26, 17:49
Medlem
Segt att offra sin karriär för en sunkig avrunkning. Fruktansvärt överskattad grej och betydligt sämre än om man bara gör det själv, för övrigt.
Citera
2023-10-26, 17:53
Medlem
Kalliss avatar
Det var alltså anledningen till att han "sa upp sig" från NRJ!

"Niclas Wahlgren meddelar att han lämnar radiokanalen efter fyra år.
”Det är många som undrar varför jag inte längre hörs på NRJ och sanningen är att jag slutat”, skriver han på Instagram. Orsaken ska vara att radioprofilen inte kommer överens med sin arbetsgivare.
"

https://www.expressen.se/noje/niclas...-inte-overens/
Citera
2023-10-26, 17:59
Medlem
EvilElviss avatar
Pernilla rensar kommentarer där ”jobbiga människor” nämner brorsan
Citera
2023-10-26, 18:13
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breatheintheair
Va pinsamt att köpa sex..

Dom vart snabba me att hänga ut Paulo när han köpte sex men inte lika snabba här.
Nej, det var de inte. Det var Paulo själv som kontaktade TV4 och ville göra en intervju. Han trodde att det var ett bra sätt att skademinimera - Det var det inte.
Ingen hängde ut honom före han själv hade hängt ut sig i TV4 morgon - morgonen efter att han åkte dit.
Citera
2023-10-26, 18:16
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av segment1
ja vem är han ?

Blir det tv-repris på Nicke o Mojje nu för småbarnen?
Citera
2023-10-26, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Skulle du vilja att din syster eller dotter jobbar som prostituerad? Eller skulle du själv jobba som prostituerad? Det finns säkert män som skulle betala för sex med dig. Lättförtjänta pengar ju?

Och du är inte så lite naiv om du inte tror att det handlar om förnedring. Åtminstone i många fall så gör det det. För det första finns det många män som ser sex överhuvudtaget som förnedrande för kvinnan. Därför ser de ner på kvinnor som går med på att ha sex med dem. Eller vill utföra diverse förnedrande sexuella handlingar som knappast handlar om att visa kärlek och omtanke för den andra. Såsom hårt oral- eller analsex som bara utsätter kvinnan för obehag och minimal njutning, våldsinslag som strypning, att slåss, spotta på, kissa på osv. Vad handlar det om, om inte att folk tänder på förnedring och dominans?

Så klart vill många som köper sex göra delar av detta, eller tycker att bra jag betalar, då får jag göra vad som helst. En ”sexuell upplevelse” ska delas av två personer och innefatta samtycke. Att köpa och utnyttja en annan person som inte själv får ut något av det och som bara gör det mot betalning är inte en sexuell upplevelse det är något annat.

Nej det skulle jag inte vilja, på samma sätt som jag inte skulle vilja att dom låg runt med massa män gratis. Men jag tänker inte lägga mig i deras sexliv, är deras ensak.

Nej jag skulle inte vilja sex till män då jag är heterosexuellt och bara tänder på den heterosexuella sexakten och inte tänder alls på det homosexuella.

Det är klart det säkert gör för vissa men för det stora flertalet tror jag bara det handlar om basic sex och inget annat. Dom som däremot alltid ser sex som förnedrande för kvinnan kommer ju förmodligen att ha samma inställning vid one night stands och liknande. Förhoppningsvis nekar dom flesta sexsäljare sådana kunder och är bra på att sätta gränser.

Klart man inte har rätt att göra vad som helst för att man betalat, är ju precis som vid vilket sex som helst. Bara för du hamnat i säng med någon kan man ju inte göra vad som helst.

Sex kan vara på många sätt, måste inte vara så dramatiskt eller stort. Kan ju vara något som någon bjuder på också.
Känner överhuvudtaget inte igen mig i det du beskriver och tror inte du riktigt har en objektiv syn på det här. Man utnyttjar ju inte heller alls nödvändigtvis någon, inte mer än vad prostituerade gör ang att tjäna pengar på att någon vill ha sex. Det är inte alls som du fått för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in