2023-11-05, 00:46
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagger12
Det här förstår jag inte alls. Jag förstår fullt ut om en rullstolsbunden flintskallig tjock man rullar sig själv i ren desperation till en bordell. Det förstår jag fullt ut (dock är det inte rätt, men jag förstår det). Men en sån som Niclas, som både är känd/framgångsrik hög social status och även ser bra ut/snygg med vältränad kropp (=hur lätt som helst att få tjejer, även yngre om han nu ville ha det). Han hade ju en 20 år yngre fitnessmodell som flickvän för nåt år sen. Och han har även haft andra liknande tjejer som valsat runt i pressen genom åren. Han har inga problem att få tjejer. Jättekonstigt att man då gör en sån grej, fattar inte hur det kan vara värt det, förlora jobb, kontakter, anseende, rykte, bli en dömd brottsling, bli utfryst från många sociala sammanhang, osv på grund av några minuters njutning, helt vansinne! Han kommer ju aldrig kunna visa sig i många sociala sammanhang igen utan att folk vet och kommer att prata. Vansinnigt!
Möjligen är svaret att nivån på en skitstövels social status avgör hur mycket skit som skitstövelns anhang accepterar. Se på Trump. Han kan bete sig nästan hur som helst, utan att hans anhang vill fjärma sig från honom.
Citera
2023-11-05, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
Möjligen är svaret att nivån på en skitstövels social status avgör hur mycket skit som skitstövelns anhang accepterar. Se på Trump. Han kan bete sig nästan hur som helst, utan att hans anhang vill fjärma sig från honom.

Det har väl mycket att göra med om man är en hycklare eller inte.

Är det en Kapten klänning som kämpar för feminism men sedan agerar tvärtemot eller en person som står för att det är varje vuxen persons rätt att bestämma över sin egen kropp och sin egen rätt att använda den som man vill?

Men först är det förstås MSM som avgör om personen ska avslöjas för folket innan folket kan döma personen. MSM sätter också agendan genom att släta över eller gå till starkt angrepp.
Citera
2023-11-05, 05:56
Den här familjen är så galet patologisk. "Entreprenören" Bianca med yonimassagen och diverse influenser-scams, Niclas med sin olagliga avrunkning, polaren "kungen av kungsan" med sina trafficking-horor. Glöm aldrig att svensk media skapade detta monster.

Jag tror att Pernilla hade hjärtat på rätt ställe, men nåt gick snett. Jävligt snett.
Senast redigerad av löktårta 2023-11-05 kl. 06:03.
Citera
2023-11-05, 10:34
Medlem
Jag tror att NW är en martyrande gnällspik som får problem med riktiga relationer eftersom han känner sig så "missförstådd". Han tycker säkert att han förtjänar omtanke och omhuldande och de enda som som står ut med det är de som får betalt. Detta grundar jag enbart på intervjuer med honom och med Laila Bagge efter deras skilsmässa.
Citera
2023-11-05, 13:08
Medlem
vodericks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Då återstår väl bara att NW skulle göra det, och vad skulle han tjäna på det? Det skulle väl snarare bli en Streisand-effekt.

NW måste väl ändå sorteras in som "snygg kille"
Även kändis.

Förvånande att han måste köpa sex.
Måste finnas ett gäng kvinnor i Högdalen Märsta y name it som skulle ha sex med han.

Eller kinky stuff?
Är han sub?
Det var en ladyboy som satte på han?!
Somthing is very fishy here...
Citera
2023-11-05, 13:33
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuiyui
Jag tror att NW är en martyrande gnällspik som får problem med riktiga relationer eftersom han känner sig så "missförstådd". Han tycker säkert att han förtjänar omtanke och omhuldande och de enda som som står ut med det är de som får betalt. Detta grundar jag enbart på intervjuer med honom och med Laila Bagge efter deras skilsmässa.
Jag har tänkt i samma banor som dig, och tror att du är helt rätt ute där!

En helt annan sak är ett inlägg i tråden där någon refererade till att "runkmadamen" hade sagt att hon för "tusenlappen" (om jag minns rätt) kunde låta kunderna få ta henne på brösten.
Stackars dessa "BlåsTorskar" som måste betala för sånt som är gratis för alla oss normala individer.
Så oerhört patetiskt att höra i sammanhanget bl.a. mtp att t.ex. NW varit gift med Laila och hennes storslagna lastbilsrattar!
Citera
2023-11-05, 13:59
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msmarple
Det här är inte något nytt beteende för NW. Han är spottad redan för 20 år sen på bar i Thailand, omringad av bartjejer, ensam och verkade trivas.

Detta kanske låter konstigt nu, men kan det vara så att han kanske gillar å ligga?
Citera
2023-11-05, 17:47
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Jag har tänkt i samma banor som dig, och tror att du är helt rätt ute där!

Så oerhört patetiskt att höra i sammanhanget bl.a. mtp att t.ex. NW varit gift med Laila och hennes storslagna lastbilsrattar!

Laila beskrev Niclas som omogen, det var bara tjabatjenahallå för hela slanten.

Undertecknad har sett Laila på nära håll. Hon är kort och saknar rumpa, det är bara platt därbak, hon ser ungefär ut som en 12 årig pojke bakifrån, inget alls att skriva hem om. Dessutom framstår hon som väldigt sofistikerad och grabbig i radion.

Niclas skulle behållit Gym-Rebecca och fått gratis handtrallor istället. Att separera från Laila var ingen förlust.
Citera
2023-11-05, 18:00
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Niclas skulle behållit Gym-Rebecca och fått gratis handtrallor istället.

Dubai-horor är dyra i drift.
Citera
2023-11-05, 18:01
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voderick
NW måste väl ändå sorteras in som "snygg kille"
Även kändis.

Förvånande att han måste köpa sex.
Måste finnas ett gäng kvinnor i Högdalen Märsta y name it som skulle ha sex med han.
.

Niclas är känd, vältränad och har en villa värd 10milj kr, denna gyllene triad av egenskaper lockar fram damerna.

Niclas skulle säkert kunna få bonka på en 43 årig trebarnsmamma från Högdalen helt gratis, problemet är att trebarnsmamman förväntar sig att få flytta in i Niclas flådiga Lidingövilla.

Niclas börjar bli till åren kommen och saknar den där riktiga Hollywood stjärnstatusen som krävs för att lägra de riktigt fina unga gymtjejerna han vill ha. Därför nöjde sig Niclas med besöket på Armfeldtsgatan 12. Nu är det dock slut med det eftersom snuten stängde ner verksamheten. Niclas får därför emigrera till Thailand där en handtralla kostar max 50kr, fullt lagligt dessutom.
Citera
2023-11-05, 18:08
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Dubai-horor är dyra i drift.

Det är klart att Gym-Rebecca kräver en hel del i utbyte för att utföra de lagliga obetalda handtrallorna så som kläder, smycken, resor och restaurangbesök. I slutändan får hennes partner betala mer än på Armfeldtsgatan 12.

Ingen tjej utför en handtralla utan att få något tillbaka, det visste Niclas och därför valde han att betala 500kr på Armfeldtsgatan 12. Snabbt, enkelt och anspråkslöst.
Citera
2023-11-05, 18:11
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det är klart att Gym-Rebecca kräver en hel del i utbyte för att utföra de lagliga obetalda handtrallorna så som kläder, smycken, resor och restaurangbesök. I slutändan får hennes partner betala mer än på Armfeldtsgatan 12.

Ingen tjej utför en handtralla utan att få något tillbaka, det visste Niclas och därför valde han att betala 500kr på Armfeldtsgatan 12. Snabbt, enkelt och anspråkslöst.
Var NW singel när han torskade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in