[quote=develi|86170857]
Nej, det gjorde du inte:
Nej, jag kommer inte sluta att tjata, när jag ser att du inte är sanningsenlig i din klappjakt på människor utifrån väldigt lösa boliner, inte sällan överdrivna och skeva tolkningar.
Precis lika som du nu gör i den här diskussionen.
Jag är ute efter din trovärdighet.
Det var sökningen stripklubb som du påstod att Maja sökt på, som du sedan använde som argument för att Maja försökte framstå som präktig eftersom du påstod att hon mörkade detta.
Tillägg:
ChatNoir handlade alltså det inte om. Du är inte ärlig när du vrider på det hela tiden till något det inte handlade om. /Slut tillägg.
Sanningen var att Maja inte sökt på stripklubb, och det var du som mörkade.
Maja berättade på eget initiativ om stripklubbbesöket, och sanningen är att det inte fanns minsta anledning för henne att mörka någon sökning alls. Ingen frågade, och hon sa ju på helt egen hand att hon varit där.
Du bygger upp hela berg, utifrån ingenting. Att Maja mörkar och föröker framställa sig som präktig.
Det är precis som i Lena tråden, där du byggde upp H*anna made in hell, på liknande sätt.
Det är du som hakat upp dig på ett snedstreck, vilket framstår som att du till varje pris måste vinna exakt varje inlägg.
Seriöst?
Jag skriver alltså inte i en journal, det här är flashback.
Du frågar varför Johanna framhäver Maja och jag menar att Johanna vill framstå som en bra, ärlig och kärleksfull person. Vilket hon inte är.
För att det ska kunna bli en debatt i ett trådforum, kan man inte hävda att andra inte får "lägga sig i". Det finns inte en sådan regel av naturliga skäl. Du menar att om två diskuterar får andra inte svara?
Så här skriver du:
"Jag betonar att Majas depression inte är nån " allvarligare än en vanlig dipp.""
https://www.flashback.org/p85826202#p85826202
Citat:
Men det var väl ett jävla malande.
Mumsbulle anser att J kvalar in som psykopat och nämner likheter med Johanna Möller och
Lydia Barth.
I den tråden skriver vederbörande:
"Sanningen är att Lydia Barth är en sån känslokall psykopat som hon låter som."
(FB) Bålsta: Mordet på Emil Fremdling (2021-06-18)
Det här rörde en fråga om "Psykopat/narcissist"
(FB) 21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Hittad död (2022-11-02)
Jag svarade då att Lydia har Borderline.
Mumsbulle anser att J kvalar in som psykopat och nämner likheter med Johanna Möller och
Lydia Barth.
I den tråden skriver vederbörande:
"Sanningen är att Lydia Barth är en sån känslokall psykopat som hon låter som."
(FB) Bålsta: Mordet på Emil Fremdling (2021-06-18)
Det här rörde en fråga om "Psykopat/narcissist"
(FB) 21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Hittad död (2022-11-02)
Jag svarade då att Lydia har Borderline.
Nej, det gjorde du inte:
Citat:
Lägg nu ner detta tjat.
Ja, du är uppenbart en ältare av stora mått.
TROTS att jag förklarade varenda förkortning från APS till annat - i tråden ang Lena W - så sitter du i samma hjulspår, drar upp det igen.
I den här tråden vilket är helt OT.
Identiskt samma gnäll som Chat Noir trots att jag anordnade en skärmdump inom samma dygn.
Ja, du är uppenbart en ältare av stora mått.
TROTS att jag förklarade varenda förkortning från APS till annat - i tråden ang Lena W - så sitter du i samma hjulspår, drar upp det igen.
I den här tråden vilket är helt OT.
Identiskt samma gnäll som Chat Noir trots att jag anordnade en skärmdump inom samma dygn.
Nej, jag kommer inte sluta att tjata, när jag ser att du inte är sanningsenlig i din klappjakt på människor utifrån väldigt lösa boliner, inte sällan överdrivna och skeva tolkningar.
Precis lika som du nu gör i den här diskussionen.
Jag är ute efter din trovärdighet.
Det var sökningen stripklubb som du påstod att Maja sökt på, som du sedan använde som argument för att Maja försökte framstå som präktig eftersom du påstod att hon mörkade detta.
Tillägg:
ChatNoir handlade alltså det inte om. Du är inte ärlig när du vrider på det hela tiden till något det inte handlade om. /Slut tillägg.
Sanningen var att Maja inte sökt på stripklubb, och det var du som mörkade.
Maja berättade på eget initiativ om stripklubbbesöket, och sanningen är att det inte fanns minsta anledning för henne att mörka någon sökning alls. Ingen frågade, och hon sa ju på helt egen hand att hon varit där.
Du bygger upp hela berg, utifrån ingenting. Att Maja mörkar och föröker framställa sig som präktig.
Det är precis som i Lena tråden, där du byggde upp H*anna made in hell, på liknande sätt.
Citat:
I första svaret till dig skrev jag:
"Jag har då nämnt Covert narcissism och lämnat en spoiler till Sybel."
I andra svaret till dig skrev jag:
"När det kommer till subtyp CN (covert narcissism el även kallad vulnerable) så visar inte personen det grandiosa för omgivningen."
Är det svårt att sammanfoga?
De skiljer sig som natt och dag exakt utifrån det jag skrivit, de är två vitt skilda tillstånd, de kan inte skrivas som Psykopat/narcissist.
"Jag har då nämnt Covert narcissism och lämnat en spoiler till Sybel."
I andra svaret till dig skrev jag:
"När det kommer till subtyp CN (covert narcissism el även kallad vulnerable) så visar inte personen det grandiosa för omgivningen."
Är det svårt att sammanfoga?
De skiljer sig som natt och dag exakt utifrån det jag skrivit, de är två vitt skilda tillstånd, de kan inte skrivas som Psykopat/narcissist.
Det är du som hakat upp dig på ett snedstreck, vilket framstår som att du till varje pris måste vinna exakt varje inlägg.
Seriöst?
Jag skriver alltså inte i en journal, det här är flashback.
Citat:
Har ingen aning vad du svamlar om eftersom jag ALDRIG beskrivit J i dessa termer så det är totalt irrelevant med din patetiska ironi.
Du frågar varför Johanna framhäver Maja och jag menar att Johanna vill framstå som en bra, ärlig och kärleksfull person. Vilket hon inte är.
Citat:
Sega Maja har haft kul i två år. Full rulle.
Följande la du dig i.
Reviews:
"Hon medicinerar fortfarande med SSRI. Depression under kontroll. Med självmordsförsök och utmattning till följd av för högt ställda krav i förhållande till sent ställda diagnoser, är det allvarligare än en vanlig dipp.".
Varav jag skrev att ordvalet i P7an är "nedstämdhet och ångest" och att hon själv sa att hon drabbades av " ett utmattningstillstånd" i ÅK 7.
Jag skrev att allvarlig depression kräver inläggning.
Maja har ångest som diagnos och Sertralin stabiliserar.
Psykolog på bup:
"Maja har ju mediciner, SSRI-preparat för sin ångest och med syfte att reducera ångestpåslaget och stabilisera hennes mående. Det är ju en medicin man tar, man trappar upp den och sen äter man den varje dag och den har liksom effekter hela tiden. Det gör man ju för att stabilisera ångestnivåerna. "
Följande la du dig i.
Reviews:
"Hon medicinerar fortfarande med SSRI. Depression under kontroll. Med självmordsförsök och utmattning till följd av för högt ställda krav i förhållande till sent ställda diagnoser, är det allvarligare än en vanlig dipp.".
Varav jag skrev att ordvalet i P7an är "nedstämdhet och ångest" och att hon själv sa att hon drabbades av " ett utmattningstillstånd" i ÅK 7.
Jag skrev att allvarlig depression kräver inläggning.
Maja har ångest som diagnos och Sertralin stabiliserar.
Psykolog på bup:
"Maja har ju mediciner, SSRI-preparat för sin ångest och med syfte att reducera ångestpåslaget och stabilisera hennes mående. Det är ju en medicin man tar, man trappar upp den och sen äter man den varje dag och den har liksom effekter hela tiden. Det gör man ju för att stabilisera ångestnivåerna. "
För att det ska kunna bli en debatt i ett trådforum, kan man inte hävda att andra inte får "lägga sig i". Det finns inte en sådan regel av naturliga skäl. Du menar att om två diskuterar får andra inte svara?
Så här skriver du:
"Jag betonar att Majas depression inte är nån " allvarligare än en vanlig dipp.""
https://www.flashback.org/p85826202#p85826202
Citat:
Vi är klara även med det här.
Japp, jag ska ha sista ordet.
Japp, jag ska ha sista ordet.
Senast redigerad av notknapparen 2023-10-24 kl. 13:24. Anledning: tillägg
Senast redigerad av notknapparen 2023-10-24 kl. 13:24. Anledning: tillägg
Lik-Bärerskan, Lik-Skogs-placeraren och Sov-Ljugar-Maja är allt annat än Gud:s lilla oskyldiga ängel ... nej, jag tror minsann att hon kan stå "Pazuzu" väldig nära.