Stå för det du skrivit istället.
Patetiskt när folk ska hata och vara stora i käften anonymt, men när man står med riktigt namn så håller man tyst.
Finns ju flertalet exempel här på Flashback där politiker, pedofiler och mördare hittats och exponerats (till samhällets fördel)
De gånger jag själv klarat outa troll så har det oftast slutat med patetiska gråtfyllda PM med hot om polisanmälning etc. men det slutar oftast med att MOD ger mig en veckas avstängning.
Ibland har trollen varit så dumma att de själva klarat röja sin identitet på forumet, ibland har jag kunnat se likheter i meningsuppbyggnader eller hela texter som de kopierat rakt av från andra sociala medier
Folks idioti slutar aldrig att förvåna en, och troll som enbart vågar hata när de är anonyma är den värsta sorten.
Till TS: Bara för att det är krypterat och sekretessbelagt idag så kan det aldrig finnas en garanti för att servrarna i framtiden kan bli exponerade och materialet bli offentliggjort.
En tumregel att förhålla sig till är att det du postar online alltid
kan bli exponerat i framtiden, var därför beredd på att alltid kunna stå för det du skrivit.