Citat:
Ja jag håller helt med dig. Har mest läst om Fanni och reagerade väldigt på varför hon slutade med antidepressiva. Om hon har någon medicin mot sin biopolaritet tror jag inte har framkommit. Ja precis helt besatt och detta sjuka testandet. Jag tror att Fanni skulle behöva komma ut från hemmet och jobba. Få annat att tänka på istället för att ligga i sängen.
Man ska leva som vanligt och för Fannis del tror jag att det är det bästa att jobba ut i samhället.Fanni tycker att vården inte ser hela människan. Det tycker inte att hon själv gör.Hon tar inte tag i sitt liv utan lever i en isolerad bubbla.Förutom de få ggr hon träffar sina kompisar
Båda två hade kunnat göra bra content genom att läsa på och skriva information om infertilitet. Hon hade tex massor med tid på tåget . Tycker att dom är väldigt egotrippade.
Man ska leva som vanligt och för Fannis del tror jag att det är det bästa att jobba ut i samhället.Fanni tycker att vården inte ser hela människan. Det tycker inte att hon själv gör.Hon tar inte tag i sitt liv utan lever i en isolerad bubbla.Förutom de få ggr hon träffar sina kompisar
Båda två hade kunnat göra bra content genom att läsa på och skriva information om infertilitet. Hon hade tex massor med tid på tåget . Tycker att dom är väldigt egotrippade.
Är det inte så att antidepp avråds om man är bipolär då de kan orsaka större problem? Man erbjöds väl istället mediciner i stil med litium som kanske inte är super att äta om man är gravid, krävs ju till och med leverprover för det.
Jag har borderline och fick sluta med medicinerna pga graviditet då det inte är en bra kombination.
Men ja Fanni hade mått bättre om hon var ute bland folk lite och kunde tänka på annat. Att ligga i sängen hela dagarna och pendla mellan kyrkogården och hemmet måste vara helt brutalt för psyket, man blir ju helt fast i sina egna tankar. Vet ingenting om hennes sambo men tänker anta att han jobbar utanför hemmet, vad fan sysslar hon med hela dagarna helt ensam och isolerad?