• 2
  • 3
2020-05-25, 16:28
Medlem
huwies avatar
Här har ni en bra madrass - en Tempur original och den är till nedsatt pris.

https://www.mio.se/p/original-baddmadrass/M1774524
Citera
2020-05-25, 16:46
Medlem
Jag har nyligen fått en från jysk, TM wellpur . Sonen tyckte att jag klagade på den 10? år gamla IKEA Tuddal så han tyckte att en ny var på sin plats. MEN jag har inte riktigt vant mig med groparna som blir, tar ett tag står det i instruktionen innan man vänjer sig. Hoppas inte 1600kr blir bortkastat. Har en gång provat Tempur och jag svor att aldrig köpa nån
Citera
2020-05-25, 17:03
Medlem
huwies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpning
Jag har nyligen fått en från jysk, TM wellpur . Sonen tyckte att jag klagade på den 10? år gamla IKEA Tuddal så han tyckte att en ny var på sin plats. MEN jag har inte riktigt vant mig med groparna som blir, tar ett tag står det i instruktionen innan man vänjer sig. Hoppas inte 1600kr blir bortkastat. Har en gång provat Tempur och jag svor att aldrig köpa nån

Har för mig Jysk har öppet-köp garanti också så skulle du inte vara nöjd upp mot typ ett år så får du pengarna tillbaka eller något liknande.
Citera
2020-05-25, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huwie
Har för mig Jysk har öppet-köp garanti också så skulle du inte vara nöjd upp mot typ ett år så får du pengarna tillbaka eller något liknande.
Ja du har fan rätt , men kvittot var är det?
Citera
2020-05-25, 17:08
Medlem
huwies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpning
Ja du har fan rätt , men kvittot var är det?

Bra fråga, du får väl leta fram kvittot, tror inte Jysk lagrar köp med ditt bankkort såvida du inte köpt bäddmadrassen på nätet.
Citera
2023-10-18, 11:52
Medlem
Testat wellpur Gold t65 på 8cm, det är den enda madrassen jag faktiskt känner att jag kan sova som en kung med.
Jag har dock aldrig testat tempur...

Någon som haft erfarenhet av båda? Vad blev skillnaden?
Citera
2023-11-03, 22:14
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caligarii
Testat wellpur Gold t65 på 8cm, det är den enda madrassen jag faktiskt känner att jag kan sova som en kung med.
Jag har dock aldrig testat tempur...

Någon som haft erfarenhet av båda? Vad blev skillnaden?

Jag blev fattig och köpte en Wellpur men det är riktig skit alltså. Spara pengarna till en Tempur istället. Hade en Tempur i 10 år och de är såå mycket skönare och bättre för rygg och tillskillnad från vad vissa skriver här så tappade min aldrig sin form
Citera
2023-11-03, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Jag blev fattig och köpte en Wellpur men det är riktig skit alltså. Spara pengarna till en Tempur istället. Hade en Tempur i 10 år och de är såå mycket skönare och bättre för rygg och tillskillnad från vad vissa skriver här så tappade min aldrig sin form

Beror kanske på vilken du köpte, vad testade du?
Citera
2023-11-05, 08:33
Medlem
strategasiats avatar
T65
Citera
2024-02-06, 11:33
Medlem
X
Senast redigerad av raggare85 2024-02-06 kl. 11:38.
Citera
2024-02-13, 11:47
Medlem
Letar också efter en bra madrass i tempur
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem