Citat:
Ursprungligen postat av
Fnord1984
Tredje källhänvisningen: "The images of the dead infants were included in the video played to NATO. It was NOT released to the public, but was later seen by Reuters in Jerusalem. Reuters could NOT independently verify the material."
De som sitter på bilderna om det här är UN/NATO.. Dvs de som bestämmer vad det är vi alla ska ställning emot och behöver diskutera..
Vad Reuters säger är i princip. Vi har inte rätten att bekräfta allt det här just nu.
Alernativt har man i intervjun stått och intervjuat typ Lasse på Reuters... Om just han har sett alla de här bilderna? Och han har svarat "Jag har inte sett dem. Men en jag jobbar med fick göra det."
Det är typ på den nivån den här diskussionen är.. För all media har nu rapporterat de senaste dagarna att barn dött.. Jag gissar på att det finns massor av bilder och bevis, men ni kommer inte få ta del av så mycket mer än det..
Anledningen till det är rätt uppenbar.. De är inte lika osmakliga och absurda som Hamas och muslimerna.. Du vet den grupp som springer in i en stad och slaktar alla dom kan hitta... Och sen springer runt med sina egna barn i famnen framför kameror och skriker "titta vad de gör!".¨
Det här är typ det värsta ni kommer att få se av allt.
https://twitter.com/JoeyDon85521785/status/1713229544621228328