Citat:
Japp! Att de är psykopater har framkommit med önskvärd tydlighet.
Det finns ju en anledning till varför huvudkontoren ligger under sjukhusförläggningar... för att de vill att civila ska dödas. När israeler har ringt till byggnader för evakuering så har H sagt att de vill ha de civila där. Det ingår ju i planen. Genom att Israel dödar så många civila palestinier som möjligt, så hoppas H på att fredsavtalet med Saudiarabien ska luckras upp. Det är också därför Gaza-departamentet har sagt till civila palestinier att ignorera varningar ifrån Israel om att ta sig ut ur byggnaderna.
Här är en kort sammanfattning av deras grymheter. Varning för känsliga bilder för de som väljer att se videorna. Tidssekvens till höger:
1) Civila familjer, oskyldigt mördade och slaktade. Blod överallt, totalt slaktade. När de ligger döda på marken så fortsätter H att skjuta på dem. 14:30-14:50
2) En modig pappa hjälper sin familj att fly men blir själv dödad. 14:30-15:40
3) Familjer mördade på vägen, totalt slaktade. 15:50-16:10
4) Oskyldig israelisk mormor/farmor dödad, avrättningen inspelad och uppladdad på FB 16:30-16:45
5) Civil israelisk plattläggare blir torterad och blir halshuggen levandes med användning av en spade. 17:20-18:10
6) Döda soldater blir sparkade på i ansiktet. 18:30-19:20
7) Oskyldiga civila slaktade på musikfestivalen. 21:00-22:40
8) Kvinnor söndervåldtagna och tagna som gisslan. 22:50-23:30
9) Tysk kvinnlig medborgare mördad och naken medans firande sker. 24:20-24:50
10) Användning av sitt eget folk som mänsklig sköld. 25:00-26:10
11) Israelisk soldat/man blir stampad på vad det ser ut som. 26:15-26:30
12) Kidnappning av barn samt israeliskt barn hånas och tvingas säga ''mamma''. Varför? Förmodligen för att mamman är död. 26:45-27:50
13) Israelisk familj tagna som gisslan. Syskonet har blivit mördat och barnen gråter, mamman försöker lugna situationen. 28:25-30:00
Källvideo:
https://www.youtube.com/watch?v=U-b5ZOEcLOM
Ja, vad mer har de gjort? Satt eld på människor och låtit dem eldas upp levande, gett sig på oskyldiga barn och mer därtill.
https://www.youtube.com/watch?v=SE5QG_BDUks
Och någonstans i allt detta, så pratas det om en tvåstatslösning bland vissa
. Det går inte att förhandla med sådana här människor. Det krävs en funktionell förhandlingspartner. Detta kan bara bekämpas på ett sätt.
Detta är bara ett axplock dessutom.
Det finns ju en anledning till varför huvudkontoren ligger under sjukhusförläggningar... för att de vill att civila ska dödas. När israeler har ringt till byggnader för evakuering så har H sagt att de vill ha de civila där. Det ingår ju i planen. Genom att Israel dödar så många civila palestinier som möjligt, så hoppas H på att fredsavtalet med Saudiarabien ska luckras upp. Det är också därför Gaza-departamentet har sagt till civila palestinier att ignorera varningar ifrån Israel om att ta sig ut ur byggnaderna.
Här är en kort sammanfattning av deras grymheter. Varning för känsliga bilder för de som väljer att se videorna. Tidssekvens till höger:
1) Civila familjer, oskyldigt mördade och slaktade. Blod överallt, totalt slaktade. När de ligger döda på marken så fortsätter H att skjuta på dem. 14:30-14:50
2) En modig pappa hjälper sin familj att fly men blir själv dödad. 14:30-15:40
3) Familjer mördade på vägen, totalt slaktade. 15:50-16:10
4) Oskyldig israelisk mormor/farmor dödad, avrättningen inspelad och uppladdad på FB 16:30-16:45
5) Civil israelisk plattläggare blir torterad och blir halshuggen levandes med användning av en spade. 17:20-18:10
6) Döda soldater blir sparkade på i ansiktet. 18:30-19:20
7) Oskyldiga civila slaktade på musikfestivalen. 21:00-22:40
8) Kvinnor söndervåldtagna och tagna som gisslan. 22:50-23:30
9) Tysk kvinnlig medborgare mördad och naken medans firande sker. 24:20-24:50
10) Användning av sitt eget folk som mänsklig sköld. 25:00-26:10
11) Israelisk soldat/man blir stampad på vad det ser ut som. 26:15-26:30
12) Kidnappning av barn samt israeliskt barn hånas och tvingas säga ''mamma''. Varför? Förmodligen för att mamman är död. 26:45-27:50
13) Israelisk familj tagna som gisslan. Syskonet har blivit mördat och barnen gråter, mamman försöker lugna situationen. 28:25-30:00
Källvideo:
https://www.youtube.com/watch?v=U-b5ZOEcLOM
Ja, vad mer har de gjort? Satt eld på människor och låtit dem eldas upp levande, gett sig på oskyldiga barn och mer därtill.
https://www.youtube.com/watch?v=SE5QG_BDUks
Och någonstans i allt detta, så pratas det om en tvåstatslösning bland vissa

Detta är bara ett axplock dessutom.
Citat:
Jag har själv inte sett dom videoklipp där man ser kvinnor som är blodiga där nere. Det är ju extremt otäckt och låter ju onekligen som att det skulle vara resultatet av våldtäkt. Det har däremot förekommit spridning av bilder på brända barn som visat sig vara AI-genererade, exempelvis från den judisk-amerikanska Ben Shapiro.
Att ett barn ska ha skurits ut från sin mammas livmoder tror jag inte för ett ögonblick på och det skulle krävas betydligt starkare bevis än "rapporter" om detta för att jag skulle tro det. Det låter precis som dom överdrifter som finns om förintelsen. Om förintelsen påstods det länge att nazisterna hade koliseum med grizzlybjörnar och örnar som tagteamade och dödade judar. Det påstods att man gjorde tvål och lampskärmar av judar. I Sverige hade vi mytomanen Mietek Grocher som påstod att tyska lägerkommendanter slet isär spädbarn på mitten osv.
Detaljerna är viktigare än vad du tror. Om man tillåter att detaljerna broderas ut hejvilt eftersom det är "helheten" som räknas så har man helt plötsligt banat väg för ohejdad propaganda som sprider osanningar i syfte att demonisera fiendesidan och förenkla saker och ting med en uppdelning i "goda" och "onda".
Att ett barn ska ha skurits ut från sin mammas livmoder tror jag inte för ett ögonblick på och det skulle krävas betydligt starkare bevis än "rapporter" om detta för att jag skulle tro det. Det låter precis som dom överdrifter som finns om förintelsen. Om förintelsen påstods det länge att nazisterna hade koliseum med grizzlybjörnar och örnar som tagteamade och dödade judar. Det påstods att man gjorde tvål och lampskärmar av judar. I Sverige hade vi mytomanen Mietek Grocher som påstod att tyska lägerkommendanter slet isär spädbarn på mitten osv.
Detaljerna är viktigare än vad du tror. Om man tillåter att detaljerna broderas ut hejvilt eftersom det är "helheten" som räknas så har man helt plötsligt banat väg för ohejdad propaganda som sprider osanningar i syfte att demonisera fiendesidan och förenkla saker och ting med en uppdelning i "goda" och "onda".
Börja med att titta på de klipp ifrån ett av mina första meddelanden i denna tråd. Så ska jag se vad jag kan hitta mer. Jag har länkat till det meddelandet. Har du sett de videosekvenser som jag har hänvisat till tidigare?
Bara för något är obekräftat så betyder det inte heller att det inte har skett. Det är viktigt att komma ihåg.
Det är tramsigt att haka upp sig på detaljer. Helheten verkar stämma. Helheten av grymheter.
Att allt inte stämmer är rätt självklart, men några av de värsta grymheterna stämmer, det är tillräckligt för mig.
Senast redigerad av Trollkarlspelle 2023-10-16 kl. 05:21.
Senast redigerad av Trollkarlspelle 2023-10-16 kl. 05:21.