Citat:
Ursprungligen postat av
Lilithseyes
Men de var väl redan kära innan de träffade honom i verkligheten? Så när han väl dök upp och inte alls var lika snygg som på bild så var de redan så kära och hade målat upp en bild av livet med honom så det var kört ändå?
Personligheten tycker jag verkar vidrig. Sliskig och falsk i sms. Obildad, korkad. Dålig svenska (ja, jag vet att han är svensk) i skrift och tal. Skriver uppenbart samma trams till alla tjejer. En sån matchning som man tar bort efter första meddelandet. Nån som skriver hjärtan och "saknar dig så babe" till nån han aldrig träffat skulle jag aldrig befatta mig med. Och inte heller skulle jag befatta mig med nån som vill prata framtid innan man ens träffats eller som vill flytta hem till en främling. Ser inte alls vad som skulle vara charmigt med honom?
Där har du en poäng men långt ifrån alla han har blåst är från tinder.
Jag kan förstå att man har den uppfattningen när saker tas ur kontext. Men om vi säger så här, vi tar lite klipp på dig när du och din partner skämtar och är lite löjliga, vi tar lite meddelanden när du och din partner bråkar och sen några när ni är gulliga mot varandra. Kommer det att visa hela din personlighet?
Det är en typ av människa man behöver uppleva för att förstå