2023-10-14, 17:23
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Jag sa, VEM ÄR ALEXANDRA? Ge mig ett efternamn jävla sopor!
Vilken ton.
Om du läser i tråden så står det, och det finns det länkar till andra trådar och artikel där hon nämns.
Senast redigerad av Pandalina4 2023-10-14 kl. 18:10.
Citera
2023-10-14, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Där håller jag inte med dig, jag kan ge honom att han ser någorlunda ut på bild men i verkligheten är hans utseende väldigt ordinärt
Hans personlighet har jag däremot full förståelse för att kvinnor dras till, och även män för den delen. Många i den här tråden har aldrig träffat på en person med den här karisman vad det verkar men det är en syn

Men de var väl redan kära innan de träffade honom i verkligheten? Så när han väl dök upp och inte alls var lika snygg som på bild så var de redan så kära och hade målat upp en bild av livet med honom så det var kört ändå?

Personligheten tycker jag verkar vidrig. Sliskig och falsk i sms. Obildad, korkad. Dålig svenska (ja, jag vet att han är svensk) i skrift och tal. Skriver uppenbart samma trams till alla tjejer. En sån matchning som man tar bort efter första meddelandet. Nån som skriver hjärtan och "saknar dig så babe" till nån han aldrig träffat skulle jag aldrig befatta mig med. Och inte heller skulle jag befatta mig med nån som vill prata framtid innan man ens träffats eller som vill flytta hem till en främling. Ser inte alls vad som skulle vara charmigt med honom?
Citera
2023-10-14, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flowerpower69
Ser ut som han skulle kunna vara Anders Lundins lillebror 😂 Ingen "heting" direkt...

Anders Lundin blev ju utsedd till "Sveriges sexigaste" av olika veckotidningar på 90-talet.
Citera
2023-10-14, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Du hade någon här i tråden från den där hålan som nog bättre kan svara på både det och vart man äter den bästa pizzan

Men du vet allt om honom? Du vet att han inte har hund osv?
Citera
2023-10-14, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Såhär gör kvinnor hela tiden. Var är dessa dokumentärer?
ExaKt, sånt jävla hyckleri. Me to lika illa, eller fan värre. HMF
Citera
2023-10-14, 17:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Vilken ton.
Om du läser i tråden så står det, och finns det länkar till andra trådar där hon nämns.

Ska man behöva läsa tråden nu också?! Kan man inte bara stövla in på sidan 45 och bli personligt serverad på silverfat direkt? Och att kalla folk för "jävla sopor" om de inte servar på sekunden är väl fullt rimligt? Lite service kan man väl förvänta sig som man i ett öppet diskussionsforum?
Citera
2023-10-14, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Vilken ton.
Om du läser i tråden så står det, och finns det länkar till andra trådar där hon nämns.

Och kolla länkar alltså orka! Det kan väl nån annan göra och servera varje ny person som dyker upp i tråden och vill ha personlig uppdatering på studs?
Citera
2023-10-14, 18:05
Medlem
Svara inte idioter, då kanske Flashback blir som det en gång var. Jag har varit med i många år, med olika alias.
Citera
2023-10-14, 18:07
Avstängd
pojkpingiss avatar
Jag antar att denna Tinderbedragare har blåst långt fler personer än som medverkar i dokumentären? Hur kommer det sig att ingen har knackat honom?
Citera
2023-10-14, 18:28
Medlem
Såg precis dokumentären och fattar verkligen inte allt snack om karisma. Utöver att snubben ser ut som en pajas på de bilder som lagts upp här så framstår han ju som fullkomligt efterbliven i alla de filmklipp och meddelanden som visas i dokumentären. Jag hade förväntat mig en slipad charmör, inte detta obildade wt.

Jag fattar inte heller varför ingen av kvinnorna verkar ha kollat upp honom från början. Jag vet inte om det bara är jag som är osedvanligt paranoid till vardags, men varje gång det kommer in en ny människa i mitt eller närståendes liv (oavsett business eller privat) så nyttjar jag den absurda offentlighetsprincipen till max. Allabolag, Mrkoll, Lexbase, Google och sociala medier tar liksom 5 minuter att kolla igenom. Använder inte gemene man dessa rutinmässigt? Om inte, varför?

Vad som däremot framkommer med all tydlighet är att parasiten är en sadistisk sociopat. Hur naiva tjejerna än må ha varit tycker jag förbannat synd om dem. Jag stör mig därtill rejält på alla som njuter av att sparka på de som redan ligger. Jag gissar att 20% av er som är lagda åt det hållet är emotionellt sabbade sen barndomen, 30% av er får bara aldrig ligga och ni resterande 50% skulle må bra av att gå igenom ett eget litet trauma som sabbar allt, för att sen få uppleva känslan av att alla garvar åt er. Skäms för fan.

Avslutar med ett av alla visdomsord från den kultiverade charmörens helt öppna fb-sida: "Lek inte med älden när jag är bensinen..".

Önskar Robin all olycka🙏
Citera
2023-10-14, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Men de var väl redan kära innan de träffade honom i verkligheten? Så när han väl dök upp och inte alls var lika snygg som på bild så var de redan så kära och hade målat upp en bild av livet med honom så det var kört ändå?

Personligheten tycker jag verkar vidrig. Sliskig och falsk i sms. Obildad, korkad. Dålig svenska (ja, jag vet att han är svensk) i skrift och tal. Skriver uppenbart samma trams till alla tjejer. En sån matchning som man tar bort efter första meddelandet. Nån som skriver hjärtan och "saknar dig så babe" till nån han aldrig träffat skulle jag aldrig befatta mig med. Och inte heller skulle jag befatta mig med nån som vill prata framtid innan man ens träffats eller som vill flytta hem till en främling. Ser inte alls vad som skulle vara charmigt med honom?

Där har du en poäng men långt ifrån alla han har blåst är från tinder.

Jag kan förstå att man har den uppfattningen när saker tas ur kontext. Men om vi säger så här, vi tar lite klipp på dig när du och din partner skämtar och är lite löjliga, vi tar lite meddelanden när du och din partner bråkar och sen några när ni är gulliga mot varandra. Kommer det att visa hela din personlighet?

Det är en typ av människa man behöver uppleva för att förstå
Citera
2023-10-14, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Men du vet allt om honom? Du vet att han inte har hund osv?

Nu är det du som inte läser, jag har specifikt sagt att jag inte vet allt.

Du verkar väldigt investerad i det här, får man fråga varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in