Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Nu är väl inte trådens topic ditt skryt om din perfekta man? Här diskuterar vi Tinderbedragaren och nätets desperata singelkvinnor som i vissa fall verkar göra allt för att snärja en karl.
Det stora problemet med många svenska singelkvinnor är dessutom att de har alldeles för höga tankar om sig själva. Många är lata, bortskämda och allmänt opålitliga. Tinderbedragaren har haft ett rätt märkligt urval kvinnor att välja bland, vissa i tråden verkar utgå ifrån att dessa kvinnor inte haft något eget bagage?
Inte min mening att skryta men jag har dejtat mycket och kan säga precis detsamma om männen som du påstår om kvinnor man dejtar. Dom har gjort sitt med familj och barn... Vill gärna bara träffas som det passar dom. Endast när dom vill och det passar som. Gärna dejta fler kvinnor på en gång.
Så det är nog baksidan av dejtingapparna. Ett smörgåsbord som det bara är att ta för sig av.
Jag tror en psykopat som tindermannen får napp på vissa kvinnor som är mottagliga på nåt sätt.
Det kanske helt enkelt är att dom längtar för mycket efter kärlek och relation.
Och psykopaten vet vem han ska sätta klona i. Typiskt också att det går så
fort att man inte riktigt "hänger med"
Däremot finns ingen anledning att smutskasta kvinnorna. Dom är offer för en välsmörjd bedragare och psykopat utan samvete.