2023-10-14, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Jag förväntar mig en ordentlig redogörelse av din upplevelse, vem vet, du kanske lyckas matcha med Robin och får prova på the real experience

Fast det kan jag göra utan att åka till Grängesberg. Men OM jag tar en tur dit, finns det nån barnmorskemottagning eller liknande där man kan testa sig för sjukdomar efteråt?
Citera
2023-10-14, 16:19
Medlem
olasvenssons avatar
Jag tittar på första avsnittet nu. Han verkar vara känslokall.
Citera
2023-10-14, 16:22
Bannlyst
Bad boy som alla töntiga kvinnor gillar.
5 Domar med Dopningsbrott, Grovt rattfylleri, Olovlig körning
13 domar med skulder...

Allt detta på 5 år....
https://gofile.io/d/vZKFQm
Citera
2023-10-14, 16:23
Avslutad
Citat:
Jag förväntar mig en ordentlig redogörelse av din upplevelse, vem vet, du kanske lyckas matcha med Robin och får prova på the real experience

Går Robin och hans nya på krogen? Hur är kroglivet på byn? Karaoke på pizzeria?
Citera
2023-10-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu är väl inte trådens topic ditt skryt om din perfekta man? Här diskuterar vi Tinderbedragaren och nätets desperata singelkvinnor som i vissa fall verkar göra allt för att snärja en karl.

Det stora problemet med många svenska singelkvinnor är dessutom att de har alldeles för höga tankar om sig själva. Många är lata, bortskämda och allmänt opålitliga. Tinderbedragaren har haft ett rätt märkligt urval kvinnor att välja bland, vissa i tråden verkar utgå ifrån att dessa kvinnor inte haft något eget bagage?
Inte min mening att skryta men jag har dejtat mycket och kan säga precis detsamma om männen som du påstår om kvinnor man dejtar. Dom har gjort sitt med familj och barn... Vill gärna bara träffas som det passar dom. Endast när dom vill och det passar som. Gärna dejta fler kvinnor på en gång.
Så det är nog baksidan av dejtingapparna. Ett smörgåsbord som det bara är att ta för sig av.

Jag tror en psykopat som tindermannen får napp på vissa kvinnor som är mottagliga på nåt sätt.
Det kanske helt enkelt är att dom längtar för mycket efter kärlek och relation.

Och psykopaten vet vem han ska sätta klona i. Typiskt också att det går så
fort att man inte riktigt "hänger med"

Däremot finns ingen anledning att smutskasta kvinnorna. Dom är offer för en välsmörjd bedragare och psykopat utan samvete.
Citera
2023-10-14, 16:34
Medlem
Citat:
Lite mer aktuella bilder

https://www.filemail.com/d/idyoqqoszdnaudt

Ser ut som han skulle kunna vara Anders Lundins lillebror 😂 Ingen "heting" direkt...
Citera
2023-10-14, 16:39
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Det vet vi inte? De sa väl inget om det i dokumentären? Inte rakt ut i alla fall. "Vi fick en egen stuga att sova i och vi kom varandra nära", "han fick sova hos mig första natten", "han bodde hos mig ett halvår" och "vi var förlovade och skulle gifta oss" skulle kunna innebära att samlag skett men det kan vi inte säkert veta.

Kvinnan med renoveringsobjektet och kvinnan som sökte jobb tror jag inte att han låg med men det vet vi inte heller.

The truth is out there...

Jag tror du har helt rätt. Killen må hända ha sett bättre ut än genomsnittet, men så fort han öppnade munnen framstod han ju som en korkad fjortis, eller som någon som fördriver dagarna kladdandes med fingerfärg på ett dagcenter? Inte den skarpaste kniven, dock hade han ju näsa för att nosa upp kvinnor som var än mer blåsta (och kärlekskranka) än han själv. För att utrycka saken diplomatiskt, så var det ju ruggugglor han blåste på mest pengar - maken till lättlurade människor har jag aldrig tidigare skådat.
Senast redigerad av pojkpingis 2023-10-14 kl. 16:42.
Citera
2023-10-14, 16:48
Medlem
Citat:
Lite mer aktuella bilder

https://www.filemail.com/d/idyoqqoszdnaudt

Ahahaha Lånade de ut pengar till en som ser ut så ??? HAhahah vilka desperata hagger som ger allt för ett ligg
Citera
2023-10-14, 16:49
Medlem
Citat:
Han är inte min typ heller. Men rent objektivt så tycker jag att han ser okej ut enligt samhällets norm och rådande ideal. Han är wt, low life, bad boy, Kjell Kriminell, kalla det vad du vill men ful är han inte, som jag ser det.

Där håller jag inte med dig, jag kan ge honom att han ser någorlunda ut på bild men i verkligheten är hans utseende väldigt ordinärt
Hans personlighet har jag däremot full förståelse för att kvinnor dras till, och även män för den delen. Många i den här tråden har aldrig träffat på en person med den här karisman vad det verkar men det är en syn
Citera
2023-10-14, 16:51
Medlem
Citat:
Fast det kan jag göra utan att åka till Grängesberg. Men OM jag tar en tur dit, finns det nån barnmorskemottagning eller liknande där man kan testa sig för sjukdomar efteråt?

Du hade någon här i tråden från den där hålan som nog bättre kan svara på både det och vart man äter den bästa pizzan
Citera
2023-10-14, 17:00
Medlem
Ja, det verkar vara en fruktansvärd kris efter kuk för damerna som tycker att "han ser någorlunda ut på bild" och till och med "lånar ut" ens en krona till en sopa som ser ut så

Otroligt

Han skulle inte ens få komma innanför grinden på min parkering
Senast redigerad av -ReLoad- 2023-10-14 kl. 17:06.
Citera
2023-10-14, 17:00
Medlem
Jävla avskum till karl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här