Citat:
Ursprungligen postat av
GoPojke
Hur gör du för att lyckas? 99% av alla med dålig bio misslyckas. Vet du något trick för att lura algoritmen så man blir mer synlig? Är det fortfarande lika lätt för dig att få till träffar som tidigare trots att appen blivit mycket sämre de senaste två åren? Om du inte har någon bra bio blir det svårt att få matchningar och då hjälper det inte heller att vara bra på att prata.
Jag bor ju i en av de största städerna vilket givetvis är en stor bidragande faktor. Utbudet är ju stort.
Annars har jag inte gjort något mer än varit extremt selektiv när jag swipat. Vi snackar säkert ett snitt på kanske 5% och inte 40/60 som någon här ansåg vara selektivt. Visst det ramlar inte in mycket matchningar men det visste man ju redan innan. Gäller att försöka förvalta dom på bästa sätt bara.
Jag har haft appen i kanske 13-14 månader nu så jag kan inte svara på om det blivit någon skillnad. Räknade lite snabbt och tror jag haft 14-15 dejter under den tiden varav jag haft kortare uppehåll när jag träffat någon exklusivt under nån månad eller två.
Annars trillar det inte in likes speciellt ofta så jag vet inte hur ofta jag blir visad. Har sen haft gold två gånger, en månad varje gång. Sist i somras när jag kollade hade jag väl runt 650 likes men 99% var ointressanta så tycker inte gold ger något nämnvärt resultat alls.