Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
'
Ser inte vad tjejen gjorde för fel ? Hon var rakt på sak och vill träffa dig, är inte det meningen ändå med tinder? hur fan kan man få en connection till en levande människa på en mobilskärm undrar jag?

Klart det är i bådas intresse träffas direkt nånstans då ser man rätt omgående om det är något för båda eller inte kom igen Daynite sluta vara sån fegis
haha, ingen kommer ihåg en fegis, men det behövs mera än en bikinröv på bild och 3 meningar för att skapa intresse för träff, om jag bara ville ligga så ringer jag in någon kk,
visar kvinnan att hon är oskön från start så kommer det nya kroppar i min säng hur som , inga problem
klart du kan få connection via en skärm, för att sedan prata i telefon
vem springer ut på en date efter 3 ord? detta är inte BC, där syftet är att knulla vilket görs vid date om hon inte är helt tappad och visar sig använt 10 år gamla bilder ( vilket hänt )
men då är du knullmode, ibland vill man tro det eller ej ha en givande konversation, ge sin tid till någon du inte kör ner kuken i halsen på efter 5 minuter.
men en kvinna som du vet bara kommer bli töm och glöm kommer aldrig bli wifey
för det är inte första gången hon gjort detta, och inte sista, kanske är du nr 5 denna vecka?
med tanke på alla dessa muppar till kvinnor som inte har problem att knulla oskyddad
vem vill ha ett partnerbrev? bli pappa till ett barn du aldrig ville ha? nej tack