2023-10-12, 10:47
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Men herregud..du kan inte ens installera en app för att kunna prata med henne men tror hon vill träffa dig efter det för en parbildning? Herregud vilket berättigat beteende.

Du behöver lära dig att bli en gentleman och UPPVAKTA kvinnor, inte tro de ska slänga sig för din fötter med skrevet uppfläkt och TIGGA dig om att bli tagna. Du behöver mogna i själen.

Man kan inte ha messenger om man inte har facebook och jag vägrar facebook. Finns fler alternativ än messenger.
Citera
2023-10-12, 10:48
Bannlyst
Citat:
Och attityden 100kilospaddorna har, beror på hur de behandlas. Tjejer behandlas med förakt numera och blir därför bitchiga. Rätt åt er. Synd dock om de genuint vänliga killarna som får oförtjänt skit men så är det, hurt people, hurt people.
Fast kvinnor har aldrig varit trevliga. De var bitchar från början och feminismen gjorde alla till hundra gånger värre bitchar. Det är inte ovanligt att män som inser hur kvinnor fungerar säger att "när jag behandlade henne som skit så gick det bättre".
Många av er har löjligt dåligt omdöme och vet inte vem som kan tänkas vara snäll eftersom ni ser män i termer av styrka/svaghet.
Citera
2023-10-12, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Fast kvinnor har aldrig varit trevliga. De var bitchar från början och feminismen gjorde alla till hundra gånger värre bitchar. Det är inte ovanligt att män som inser hur kvinnor fungerar säger att "när jag behandlade henne som skit så gick det bättre".
Många av er har löjligt dåligt omdöme och vet inte vem som kan tänkas vara snäll eftersom ni ser män i termer av styrka/svaghet.
Ja de blir så pga hur de behandlats vilket visar sig i kontakten med dem såsom på tinder. Det är därför det finns en rapportera-knapp.
Citera
2023-10-12, 11:06
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Och attityden 100kilospaddorna har, beror på hur de behandlas. Tjejer behandlas med förakt numera och blir därför bitchiga. Rätt åt er. Synd dock om de genuint vänliga killarna som får oförtjänt skit men så är det, hurt people, hurt people.
jag matchade igår med en snygg kvinna
Hon - Hej
Jag - Hej
Hon - Vart bor du?
Jag - Jag bor xx
Hon - när ska vi ses? bjuda mig på date?
jag - när vi känner skön connection
Hon- Denna konversation är "hackig" och tråkig
Jag - Avmatch
Citera
2023-10-12, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Man kan inte ha messenger om man inte har facebook och jag vägrar facebook. Finns fler alternativ än messenger.
Ja jo okej jag är själv en FB-vägrare va så jag hajar dig men hon lär inte fatta det. Testa skriv att du är en riktig konspirationsteorist som vägrar FB men att vilken annan app som helst (Utom insta= META = ägd av zuckerberg) drar du gladeligen ner. Skälet att hon slutade svara dig var ju att hon kände sig avvisad. "Jaha jag är inte ens värd att dra ner en app över..wow" Så det är solklart där missförståndet skett.

En konspirationsteoretiker är lite spännande och..farligt. Så antingen attraheras hon av det eller så ser hon dig som en knäppgök men du kan ändå inte förlora henne twice så bara kör!

Do it now, waita not, fågelpott.
Citera
2023-10-12, 11:08
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Längesedan jag hade tinder men fick ut några dryga bitches på dejter och som alltid är dessa små fröknar alltid nervösa för att dom vet att dom ser bättre ut på bilderna än i verkligheten och när det kommer till oss killar är det alltid tvärtom.
status är den samma kan jag säga, dom är tjockare än sina bilder, inga pengar och förväntar sig äta dricka gratis hela kvällen utan att addera något av värde
Citera
2023-10-12, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Hon - Hej
Jag - Hej
Hon - Vart bor du?
Jag - Jag bor xx
Jag - Avmatch
Herrejävlar..det där är helt fel och INTE pga dig!

Hon jagar ju dig och vill ses direkt, inte ens snacka ett tag först, annars brukar man ju snacka iallafall en vecka lr två först så man stämt av att man åtminstone inte hatar varann.

Det enda jag kan tänka mig här är att hon haft superlånga konversationer som inte lett någonstans och är trött på det för så desperat är man inte normalt. Jag menar tänk om man ses o så visar det sig hon är värsta sossen.

Dock med tanke på din inställning om att du gnäller över att få betala för dejterna..Då ska du inte dejta öht. Det där är en arrogant syn. Och vad ska hon ha pengar till? Ska du leva på henne eller du vill bara hon ska betala för sin mat? Du är alltså en "jämställd man"? Finner jämställda män oerhört oattraktivt själv.

Å andra sidan varför ska man alltid äta? Landet ligger i en total mathysteri där mat ska intryckas i munnen helst var 20:e minut som om folk har blivit hetsätare. Ta ut henne på basket, en match mellan er två, kostar gratis, jogga ihop? Kostar gratis, smyg er in på en minigolfbana och spela med fötterna en mörk kväll, haha! Bus, tricks, fantasiii! Restaurang är så tråkigt, bara sitta och äta inför varann. Tjejer gillar grabbar med action i, inga traderövar.
Senast redigerad av Vildblom 2023-10-12 kl. 11:19.
Citera
2023-10-12, 11:29
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Hon - Hej
Jag - Hej
Hon - Vart bor du?
Jag - Jag bor xx
Jag - Avmatch
'
Ser inte vad tjejen gjorde för fel ? Hon var rakt på sak och vill träffa dig, är inte det meningen ändå med tinder? hur fan kan man få en connection till en levande människa på en mobilskärm undrar jag? Klart det är i bådas intresse träffas direkt nånstans då ser man rätt omgående om det är något för båda eller inte kom igen Daynite sluta vara sån fegis
Citera
2023-10-12, 11:31
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Dock med tanke på din inställning om att du gnäller över att få betala för dejterna..Då ska du inte dejta öht. Det där är en arrogant syn. Och vad ska hon ha pengar till? Ska du leva på henne eller du vill bara hon ska betala för sin mat? Du är alltså en "jämställd man"? Finner jämställda män oerhört oattraktivt själv. :
kvinnorna tjatar alltid om att dom vill ha det jämnställt? tills det kommer till dating
seriöst, jag betalar gärna notan vid date, om hon ger samma energi som förväntas av mig, visar engaemang, social skills samt har någon som helst driv i sitt liv
du får det du ger sägs det
Citera
2023-10-12, 11:36
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
'
Ser inte vad tjejen gjorde för fel ? Hon var rakt på sak och vill träffa dig, är inte det meningen ändå med tinder? hur fan kan man få en connection till en levande människa på en mobilskärm undrar jag? Klart det är i bådas intresse träffas direkt nånstans då ser man rätt omgående om det är något för båda eller inte kom igen Daynite sluta vara sån fegis

haha, ingen kommer ihåg en fegis, men det behövs mera än en bikinröv på bild och 3 meningar för att skapa intresse för träff, om jag bara ville ligga så ringer jag in någon kk,
visar kvinnan att hon är oskön från start så kommer det nya kroppar i min säng hur som , inga problem
klart du kan få connection via en skärm, för att sedan prata i telefon

vem springer ut på en date efter 3 ord? detta är inte BC, där syftet är att knulla vilket görs vid date om hon inte är helt tappad och visar sig använt 10 år gamla bilder ( vilket hänt )
men då är du knullmode, ibland vill man tro det eller ej ha en givande konversation, ge sin tid till någon du inte kör ner kuken i halsen på efter 5 minuter.

men en kvinna som du vet bara kommer bli töm och glöm kommer aldrig bli wifey
för det är inte första gången hon gjort detta, och inte sista, kanske är du nr 5 denna vecka?
med tanke på alla dessa muppar till kvinnor som inte har problem att knulla oskyddad

vem vill ha ett partnerbrev? bli pappa till ett barn du aldrig ville ha? nej tack
Senast redigerad av DayNite 2023-10-12 kl. 11:44.
Citera
2023-10-12, 13:10
Bannlyst
Citat:
kvinnorna tjatar alltid om att dom vill ha det jämnställt? tills det kommer till dating
seriöst, jag betalar gärna notan vid date, om hon ger samma energi som förväntas av mig, visar engaemang, social skills samt har någon som helst driv i sitt liv
du får det du ger sägs det
Jaja, ja då är jag med. Sådant är ju självklart, sitter hon bara där som ett fån och förväntar sig du ska sköta samtalet, aktiviteten och precis allting är det ju dödfött från start och då kan hon fan betala sin mat själv, det är jag också enig i. Och det märker man ju av redan under dejten så fan vad gött det måste kännas då att "Jaha, ja då betalar du ditt då!" Du borde egentligen göra en riktig fuling där och "Så uhm..ja detta är ju genant men jag verkar ha...öhm..glömt min plånbok serru..kan du ta det denna gången tro?" (Måste verka trovärdigt så spela lite generad) Lajk a tru psychopath, håhåhå!
Citera
2023-10-12, 13:21
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Jaja, ja då är jag med. Sådant är ju självklart, sitter hon bara där som ett fån och förväntar sig du ska sköta samtalet, aktiviteten och precis allting är det ju dödfött från start och då kan hon fan betala sin mat själv, det är jag också enig i. Och det märker man ju av redan under dejten så fan vad gött det måste kännas då att "Jaha, ja då betalar du ditt då!" Du borde egentligen göra en riktig fuling där och "Så uhm..ja detta är ju genant men jag verkar ha...öhm..glömt min plånbok serru..kan du ta det denna gången tro?" (Måste verka trovärdigt så spela lite generad) Lajk a tru psychopath, håhåhå!

jag brukar säga när jag vi druckit klart 1a glaset vin
-åh vad det var gott vin, ska vi ta en glas till? jag tar gärna vitt
( för att se om hon börjar skruva på sig eller utan att blinka går och fixar det )

snåla, fattiga kvinnor är inget jag vill beblanda mig med, för dom ville ju vara jämställda eller?
så ta nästa runda tack älskling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in