2023-10-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
jag älskar kvinnor, dock finns det idioter överallt, män som kvinnor.

Är du homofob? eller bara fet och inte vågar gå på ett gym för att du är så snygg du kommer bli påsatt av en svettig gymarab som du kommer kalla Baba

Varken eller men att stå och beundra sig själv i spegeln känns lite bögigt.
Citera
2023-10-09, 18:14
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Fortfarande make no sense.

Jag hade dock inte brytt mig om det var 1-3 personer men kom igen utav 15 man skrivit med så har 4 redan ghostat och resten har inte ens svarat i flera dagar.

Varför inte bara ta bort matchen direkt.

Det enkla svaret är att för en tjej som är normalsnygg eller above är det typ matchning varje gång hon sveper höger. Säg då att 5-10 män skriver samtidigt till henne, hur ska hon kunna läsa eller ens svara på dessa samtidigt utan att det ska bli sterila svar. Därför blir det tvärtyst för att hon redan hittat någon som fått hennes intresse och hon lägger allt krut på den personen. Hon orkar alltså inte sitta och avmatcha varenda matchning.

1. Tinder är ett tidsfördriv för många tjejer, ungefär som att se en film/serie på kvällarna. Behandla tinder som ett tidsfördriv så blir du mindre besviken.
2. Det är 70% män och 30% kvinnor på tinder, det finns inte någon för alla män där. Det går liksom inte ihop pga den kraftiga obalansen.
3. Ut och träffa någon irl istället. På Tinder är brudarna arbetsgivare medans vi män är jobbsökande. Irl är det helt annat, ingen brud får i närheten av den uppmärksamheten irl så spelplanen är helt annan. För det finns ingen brud som har 100 män som approachar henne dagligen ute i den offentliga oavsett hur hon ser ut.
Citera
2023-10-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Du verkar ju verkligen hata kvinnor. Förstår varför du inte träffar nån.

Gym är för bögar. Är bara bögar som fokuserar stenhårt på yta.

Som vanligt om en man klagar på eller kritiserar kvinnors beteende och dubbelmoral på appen så benämns det som "kvinnohat". Samtidigt kryllar denna tråd av kvinnor som skriver långa inlägg om hur alla män på appen är efterblivna, inte kan föra konversationer, har dåliga bilder etc.

Den feministiska hjärntvätten i ett nötskal.

Jag är för övrigt heterosexuell och jag tycker yta är väldigt viktigt samt tränar på gym, så där sprack tyvärr din tes.

Och nej, att man tycker yta är viktigt betyder inte att man tycker yta är allt. Så har vi rett ut det också.

God middag.
Citera
2023-10-09, 19:59
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:

Jag hade dock inte brytt mig om det var 1-3 personer men kom igen utav 15 man skrivit med så har 4 redan ghostat och resten har inte ens svarat i flera dagar.

Varför inte bara ta bort matchen direkt.

Majoriteten av folket på Tinder makes no sense och det är så det är.

Samma scenario som alla råkar ut för hela tiden. Var glad att du får matchningar iaf, för vad man läser här så verkar det också vara problematiskt för många.

Till slut dyker det upp en tjej som är intresserad och kommer vara enkel att ha att göra med, det är bara vänta. Lägg inte massa onödig energi på veliga tjejer som svarar långsamt osv. Såna satte jag direkt i ”tidsfördriv-listan”…
Citera
2023-10-10, 16:04
Avslutad
Alltså jag överdriver inte men 9 av 10 tjejer på flödet har en bild på en hund.

Aldrig nånsin har jag sett så många personer med en bild på hund.

Vi gick alltså ifrån att alla tjejer hade ett glas vin i handen till att ha hundar.

Kan nån säga vad det är för trend?

Det ger mig konstiga vibbar när någon har husdjur, typ att de lider av psykisk sjukdom och att de visar de kan klara sig utan en partner alltså en falsk fasad.
Citera
2023-10-10, 16:27
Medlem
lakritcs avatar
Citat:

Varför inte bara ta bort matchen direkt
Håller med. Finns ingen poäng att välja ut många när man ändå bara är intresserad av ett väldigt litet fåtal. Och i slutändan kommer kvinnan ändå inte få de hon är mest intresserad av. Och så håller det på år ut och år in. Helt hjärnbefriat.
Citera
2023-10-10, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Håller med. Finns ingen poäng att välja ut många när man ändå bara är intresserad av ett väldigt litet fåtal. Och i slutändan kommer kvinnan ändå inte få de hon är mest intresserad av. Och så håller det på år ut och år in. Helt hjärnbefriat.

Jamen det är ju det jag påpekade, det finns absolut ingen logisk anledning att sitta och matcha med fler när man inte en ens orkar skriva med de som man matchat med redan.

Varför inför inte tinder ett spärr som säger ”sluta samla på match nu, svara istället de som redan skrivit till dig eller så avmatcha om du inte är intresserad om du vill fortsätta swipa vidare”.
Citera
2023-10-10, 16:50
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Jamen det är ju det jag påpekade, det finns absolut ingen logisk anledning att sitta och matcha med fler när man inte en ens orkar skriva med de som man matchat med redan.

Varför inför inte tinder ett spärr som säger ”sluta samla på match nu, svara istället de som redan skrivit till dig eller så avmatcha om du inte är intresserad om du vill fortsätta swipa vidare”.
Skulle bli shadowbannade precis som de killar som sveper på allt.
Citera
2023-10-10, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Skulle bli shadowbannade precis som de killar som sveper på allt.

Det verkar som tjejer på tinder har frikort och aldrig blir bannade.

Finns förfan tjejer som startat om sina konton minst 50 gånger genom åren utan att bli shadow bannade och jag ser de hela tiden i fronten bland de populära.

Anledningen jag vet att de startar om sina konton är att de brukar ha en ny bild som första bild och inte hunnit fylla sin bio eller så. Men också att jag matchat med de sen försvunnit matchen och då ser jag de igen på nytt i flödet.

Om en kille startar om sitt konto mer än 3 gånger då är han shadow bannad för livet.
Citera
2023-10-10, 19:24
Medlem
SlavojSoundchecks avatar
Men vad härligt, överraskande och uppfriskande - kvinnohat och inceltjafs här med! Nähe?! Det kunde jag väl aldrig trott.

Ärligt talat grabbar. Så jävla snygg och intressant behöver man inte vara för att få matchningar och gå på dejter med vettiga tjejer via Tinder. Jag har hittat både kortare och en riktig lång förbindelse den vägen.

Däremot är det nog så att män behöver anstränga sig lite mer för att få något intresse. Jag har bra bilder, som visar vem jag är som person (inga i gymspegeln, för jag är aldrig på gymmet), men framför allt har jag tänkt både ett och fem varv på min presentation och optimerat den ner till sista tecknet!
Citera
2023-10-10, 19:46
Medlem
Katzyns avatar
Citat:

Det är klart att det finns en logisk anledning, nämligen att man hoppas på en ännu bättre match därute. Jag förstår att du stör dig på det och det är klart att det är ett störigt beteende när det sätts i system, men att säga att det "finns absolut ingen logisk anledning" till det är ett ologiskt yttrande...
Citera
2023-10-10, 21:19
Medlem
117 matchingar har jag. Men vad fan gör det? Jag är inte as spännande på att skriva men jag vet att du ska undvika skriva ”hej, läget?” Eller andra ja / nej frågor men det leder ju ingenvart? Helt värdelöst. Kommer till snap men leder aldrig någonstans. Ser bra ut, är en stark 7a men det är inte som i verkligheten. Helt sanslöst. Tänk er, 117 matchningar.

Har varit 2 bra tjejer under hela min tindring. Jag tröttnade så copy pastade.

”Vill synda med dig 😈” Var på hon svarade. ”Haha jaså 😏”

TÄNK om det kunde vara så enkelt och inte bara i enstaka jävla fall. Så jävla härlig tjej som också ville knulla liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in