2023-10-08, 11:25
Medlem
Jag roade mig med att ladda hem appen för att kolla utbudet på marknaden.
Det är väl en 8 år sen jag var inne på Tinder sist.
Vet inte om det var likadant då men alltså... vad är det med alla jävla hundar???
Varenda tjej verkar ju ha hund och om dom inte sitter och hånglar med hunden på någon bild (vidrigt) så står det typ "hunden följer med på allt" eller "du måste gilla hundar!!
Jag vill dejta en TJEJ. Ingen jävla hund!
Vad är grejen liksom?!
Citera
2023-10-08, 14:00
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AB0NNERAD
Jag roade mig med att ladda hem appen för att kolla utbudet på marknaden.
Det är väl en 8 år sen jag var inne på Tinder sist.
Vet inte om det var likadant då men alltså... vad är det med alla jävla hundar???
Varenda tjej verkar ju ha hund och om dom inte sitter och hånglar med hunden på någon bild (vidrigt) så står det typ "hunden följer med på allt" eller "du måste gilla hundar!!
Vad är grejen liksom?!
Hunden ersätter pojkvännen?
Citera
2023-10-08, 14:42
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AB0NNERAD

Det är ju inte så konstigt då man fäster sig väldigt mycket vid en hund. Om du vill gå på dejt med henne, dela ditt framtida liv med personen så kommer ju hunden vara med i det perspektivet så lika bra att du får reda på det så tidigt som möjligt.

Sedan är väl en hund enklare att ta hand om än en man. De har inte heller samma möjlighet att säga nej.

https://www.youtube.com/watch?v=1faGNp9xvNQ
Citera
2023-10-08, 14:51
Medlem
lunarluddes avatar
Ett bra tag sen jag var i dejtingvärlden, vad är det som gäller nu, är det tinder eller badoo? Eller finns det något mer gratissida?
Citera
2023-10-08, 15:11
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Ett bra tag sen jag var i dejtingvärlden, vad är det som gäller nu, är det tinder eller badoo? Eller finns det något mer gratissida?

Tinder är fortfarande den populäraste appen, kan inte gå fel med den. Algoritmen är dock keff och den är inte bra för killar.

Badoo, inte lika keff algoritm men uteslutande trash och invandrare på den appen.

Hinge, bygger på konversationer så man kan få djupare connection på en gång med sin dejt.

Det är hugget som stucket, online-dejting för män är fortfarande skit så till vida du inte tillhöra den snyggaste percentilen i samhället.
Citera
2023-10-08, 16:04
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Hunden ersätter pojkvännen?
Hund eller kattbilder, posera i yogapose, stå på huvudet på en paddelboard, visa upp röven på gymmet
men om du som man har en bild på gymmet, så är hon inte intresserad...

vilka pajaskvinnor som finns på Tinder 90 % med handen framför magen, som tryckts in i ett par kompressionstajts som håller in ölmagen och lyfter hängröven
givetivs får du slå på ca 5 år på hennes ålder....för hon är inte ärlig på Tinder

Hon söker endast seriöst! men du känner igen det där halsbandet från en sexsida där hon har bilder hur hon knullas i röven och älskar gangbangs....samt lägger ut annonser om sexträffar nästan varje helg!

men du som man ska vara ärlig, lojal och äkta det är ett krav!
men nåde dig som man om du har 1 gymbild....glöm henne!
hon söker ju endast seriöst!
Senast redigerad av DayNite 2023-10-08 kl. 16:07.
Citera
2023-10-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Hund eller kattbilder, posera i yogapose, stå på huvudet på en paddelboard, visa upp röven på gymmet
men om du som man har en bild på gymmet, så är hon inte intresserad...

vilka pajaskvinnor som finns på Tinder 90 % med handen framför magen, som tryckts in i ett par kompressionstajts som håller in ölmagen och lyfter hängröven
givetivs får du slå på ca 5 år på hennes ålder....för hon är inte ärlig på Tinder

Hon söker endast seriöst! men du känner igen det där halsbandet från en sexsida där hon har bilder hur hon knullas i röven och älskar gangbangs....samt lägger ut annonser om sexträffar nästan varje helg!

men du som man ska vara ärlig, lojal och äkta det är ett krav!
men nåde dig som man om du har 1 gymbild....glöm henne!
hon söker ju endast seriöst!

Du verkar ju verkligen hata kvinnor. Förstår varför du inte träffar nån.

Gym är för bögar. Är bara bögar som fokuserar stenhårt på yta.
Citera
2023-10-09, 12:37
Avslutad
Jag fattar verkligen inte grejen med varför man öht matchar med någon om man inte har avsikt att svara eller skriva med den personen, gör dessa tjejer med alla killar de matchar med?

Meningen man höger och vänster swipe är ju till för om man är intresserad av personen eller inte så hur tolkar ni när nån inte svarar?

Sen är det sjukt att en tjej man matchat med flera gånger och även skrivit med inte minns en. Kan det vara tjejer trots allt höger swipar på alla precis som desperata killarna?
Senast redigerad av doc-leaks 2023-10-09 kl. 12:41.
Citera
2023-10-09, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Jag fattar verkligen inte grejen med varför man öht matchar med någon om man inte har avsikt att svara eller skriva med den personen, gör dessa tjejer med alla killar de matchar med?

Meningen man höger och vänster swipe är ju till för om man är intresserad av personen eller inte så hur tolkar ni när nån inte svarar?

Sen är det sjukt att en tjej man matchat med flera gånger och även skrivit med inte minns en. Kan det vara tjejer trots allt höger swipar på alla precis som desperata killarna?
Tro mig, det kan lika gärna vara tinder som döljer meddelandet. Kkan ibland skriva till fem matchningar men ingen svarar och ingen tar bort. Totalt dött. Nåt är fel.
Citera
2023-10-09, 14:25
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks

Finns väl en mängd anledningar till varför man inte nödvändigtvis måste skriva till varenda matchning.

Matchar man med flera inom samma tidpunkt kanske man väljer den som verkar mest intressant.
Man kanske redan skriver med någon.
Man kanske ångrar sig….
Alltså det kan väl finnas massa orsaker.

Jag tolkar det främst som ointresse och då är det bara gå vidare.
Citera
2023-10-09, 14:43
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Du verkar ju verkligen hata kvinnor. Förstår varför du inte träffar nån.

Gym är för bögar. Är bara bögar som fokuserar stenhårt på yta.
jag älskar kvinnor, dock finns det idioter överallt, män som kvinnor.

Är du homofob? eller bara fet och inte vågar gå på ett gym för att du är så snygg du kommer bli påsatt av en svettig gymarab som du kommer kalla Baba
Citera
2023-10-09, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Finns väl en mängd anledningar till varför man inte nödvändigtvis måste skriva till varenda matchning.

Matchar man med flera inom samma tidpunkt kanske man väljer den som verkar mest intressant.
Man kanske redan skriver med någon.
Man kanske ångrar sig….
Alltså det kan väl finnas massa orsaker.

Jag tolkar det främst som ointresse och då är det bara gå vidare.

Fortfarande make no sense.

Jag hade dock inte brytt mig om det var 1-3 personer men kom igen utav 15 man skrivit med så har 4 redan ghostat och resten har inte ens svarat i flera dagar.

Varför inte bara ta bort matchen direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in