2023-10-10, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kittenmittens
Frågan är hur det kommer att gå när han kommer ut från behandlingshemmet.
Det intressanta är hur lång tid det tar innan han tar återfall. Både kriminellt och missbruk.

Jag är nog villig och lägga 100 spänn på att de händer inom 6 månader..

Vi alla vet vid de här laget hur Alex funkar. Det kommer börja med sprit för att "fira" att han klarat behandlingen sen är det kört
Citera
2023-10-10, 13:26
Medlem
Undra även hur länge det kommer hålla med tjejen som ser ut som sengångaren från zootropolis när han knappt har tillgång till mobil
Citera
2023-10-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Det är ju så, man kan ju hoppas han blir ett spöke på sociala medier med.
Dags att växa upp och stå sitt kast.

Han har inte telefon förbud utan han va uppe i nämnden och så länge han är under kontraktsvård så får han inte göra youtube eller Instagram eller tiktok.
Han har fortfarande sin mobil och gillar nya brudens inlägg mm
Citera
2023-10-15, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exlxi
Korpberget får du inte ha telefon alls. Men fan vad bra att han får en sån begränsning så kanske han äntligen kan fokusera på behandlingen.

Jo i maj förra året började man få ta telefon mellan 16.30-19 på vardagar och 13-19 på helger.
Citera
2023-10-15, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Njaaaa! Aldrig i livet att han skulle få sitta med telefon/dator där, speciellt spela in youtube klipp och få besök direkt i princip. var där i några veckor och det var sjuka regler kring telefon/tv, vi fick varken använda telefoner eller tv förutom 1 timme en gång i veckan, dock var det ett bra tag sen.

Jag tycker ändå han verkar vettig som nykter, och jag håller tummarna att snubben tar sig ur pundar/kriminallitet livet, och hjälper andra ungdomar eller något. En sak jag stör mig på är uttrycket "Subutex pundare" liksom som han ser ner på dom. Har kollat igenom hans klipp och det är det PUNDIGASTE jag någonsin sett Tjackpundare är det vidrigaste som finns, med livet som tillhör.

En grej jag stör mig på också, är att han och alva suttit och skrattat åt mordet han blev frikänd från, kanske borde tänka på om offrets familj ser det där när dom flummar och skrattar åt det på youtube.

Förväntade mig någon "hårdare" behandling än den han är på nu, om det stämmer det jag läst i tråden så är det jävligt slappt där, kanske skulle göra killen gott att vara utan telefoner och med strängare regler och struktur och verkligen jobba med sina problem.

Dock så hoppas jag han tar sig ur skiten, för jag gillade hans youtube kanal när det började och han var nykter.

IVO var på korpberget förra året, i slutet av maj började vi få ha telefonerna dagligen efter middagen ca 3 timmar och på helger mellan 13-19. Tv under samma tid, med Netflix osv. Blev kaos där då 😝 Korpberget är väl det enda behandlingshemmet där du får ha telefon nån timme per dag som han säger. Han får ju inte spela in videos osv sen han kom dit heller.
Citera
2023-10-15, 14:43
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salvan88
IVO var på korpberget förra året, i slutet av maj började vi få ha telefonerna dagligen efter middagen ca 3 timmar och på helger mellan 13-19. Tv under samma tid, med Netflix osv. Blev kaos där då 😝 Korpberget är väl det enda behandlingshemmet där du får ha telefon nån timme per dag som han säger. Han får ju inte spela in videos osv sen han kom dit heller.

Jag menade stället han var på först och inte dit han farit nu.
Citera
2023-10-15, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salvan88
Jo i maj förra året började man få ta telefon mellan 16.30-19 på vardagar och 13-19 på helger.

Okej visste inte ☺️
Citera
2023-10-18, 14:51
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliotmilan
Undra även hur länge det kommer hålla med tjejen som ser ut som sengångaren från zootropolis när han knappt har tillgång till mobil
Ja hon ser lite slö ut. Ett förvirrat ansiktsuttryck men en fin kropp ,helt klart . Tror det var den Alex föll för , då han öppet sagt att han gillar kurvor . Hon har dom perfekta kurvorna . Om man ska generalisera.
Citera
2023-10-18, 18:17
Medlem
Kickassfarsans avatar
Vad är det för brud som blir tillsammans med någon som sitter på behandling?

Daddy issues? Fin är hon iaf. En klar uppgradering från 25 filter Alva.
Citera
2023-10-18, 19:36
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vad är det för brud som blir tillsammans med någon som sitter på behandling?

Daddy issues? Fin är hon iaf. En klar uppgradering från 25 filter Alva.

En tjej från en mindre stad som har ett nystartat ”tandsmyckeföretag” utan att ha ett bolag registrerat. Någon som har som mål att säga upp sig från sitt arbete inom LSS så snabbt som möjligt och kunna leva på sin passion - tandsmyckeföretaget utan registrerat bolag.
Hon är inte den smartaste eller speciellt livserfaren, hon är bara söt och renlig av sig och kan städa..
Precis vad Alex söker. Hon i sin tur gillar Alex ”för han har många följare och det räcker för att man ska kunna bli influenser och tjäna en miljard på ingenting” hihi fniss

Den typen av brud.

Hon är förmodligen på onlyfans om tre år när Alex har förstört även hennes liv. Lite äldre och lite mer sliten.
Citera
2023-10-18, 19:49
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
En tjej från en mindre stad som har ett nystartat ”tandsmyckeföretag” utan att ha ett bolag registrerat. Någon som har som mål att säga upp sig från sitt arbete inom LSS så snabbt som möjligt och kunna leva på sin passion - tandsmyckeföretaget utan registrerat bolag.
Hon är inte den smartaste eller speciellt livserfaren, hon är bara söt och renlig av sig och kan städa..
Precis vad Alex söker. Hon i sin tur gillar Alex ”för han har många följare och det räcker för att man ska kunna bli influenser och tjäna en miljard på ingenting” hihi fniss

Den typen av brud.

Hon är förmodligen på onlyfans om tre år när Alex har förstört även hennes liv. Lite äldre och lite mer sliten.
Så han har skaffat sig en brud med jobb denna gång, tom driv om att vara egen, som sagt, klar uppgradering från en hemlös & arbetslös Alva med 5 år gamla adidas superstar.

Undrar vad hennes föräldrar tycker om deras nya svärson? Dom lär väl få vänta med att träffa honom eller bjuder han in till middag på boendet?
Citera
2023-10-18, 20:03
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Så han har skaffat sig en brud med jobb denna gång, tom driv om att vara egen, som sagt, klar uppgradering från en hemlös & arbetslös Alva med 5 år gamla adidas superstar.

Undrar vad hennes föräldrar tycker om deras nya svärson? Dom lär väl få vänta med att träffa honom eller bjuder han in till middag på boendet?

Jajamensan.
Vi får inte glömma att även Alva jobbade på Lidl när dom träffades, men föll för hans skitsnack om att bli ”Wifey”,manager höger och vänster. Alva var 19 år då. Kanske lite mer av en ursäkt.
Den här damen är 24 år. Alltså äldre än vad Alva är nu.
Det visar på att hennes omdöme är sämre än Alvas.
Denna damens mamma hejar också på parets romans bland kommentarerna på hennes instagram precis som Alvas mamma gjorde när det begav sig.
Dessa tjejer är mer lika än vad man kan tro.
Skeva mammor, orealistiska drömmar och samma skitsmak på män.
Om tre år är även denna dam sliten och förstörd.
Alex lyfter ingen kvinna. Han drar ner och förstör allt han kommer nära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in