Citat:
Ursprungligen postat av
Salvan88
Någon som vet vilket det nya behandlingshemmet är som han åkte till igår? Korpberget? Tänker just dedär med telefon någon timme om dagen.
Njaaaa! Aldrig i livet att han skulle få sitta med telefon/dator där, speciellt spela in youtube klipp och få besök direkt i princip. var där i några veckor och det var sjuka regler kring telefon/tv, vi fick varken använda telefoner eller tv förutom 1 timme en gång i veckan, dock var det ett bra tag sen.
Jag tycker ändå han verkar vettig som nykter, och jag håller tummarna att snubben tar sig ur pundar/kriminallitet livet, och hjälper andra ungdomar eller något. En sak jag stör mig på är uttrycket "Subutex pundare" liksom som han ser ner på dom. Har kollat igenom hans klipp och det är det PUNDIGASTE jag någonsin sett

Tjackpundare är det vidrigaste som finns, med livet som tillhör.
En grej jag stör mig på också, är att han och alva suttit och skrattat åt mordet han blev frikänd från, kanske borde tänka på om offrets familj ser det där när dom flummar och skrattar åt det på youtube.
Förväntade mig någon "hårdare" behandling än den han är på nu, om det stämmer det jag läst i tråden så är det jävligt slappt där, kanske skulle göra killen gott att vara utan telefoner och med strängare regler och struktur och verkligen jobba med sina problem.
Dock så hoppas jag han tar sig ur skiten, för jag gillade hans youtube kanal när det började och han var nykter.