2023-09-21, 07:23
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Har för mig att det stod 6 mån behandling i domen? Kan vara helt fel dock

Du har rätt, alla andra inblandade grabbar fick kåken medan lilla smilfinken Alex fick en blöjbehandling.
Sen säga och tycka vad man vill om Alva men hon var den enda personen som höll ”the g code” och körde ingen kommentar på samtliga frågor.
Citera
2023-09-21, 15:37
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salvan88
Någon som vet vilket det nya behandlingshemmet är som han åkte till igår? Korpberget? Tänker just dedär med telefon någon timme om dagen.

Njaaaa! Aldrig i livet att han skulle få sitta med telefon/dator där, speciellt spela in youtube klipp och få besök direkt i princip. var där i några veckor och det var sjuka regler kring telefon/tv, vi fick varken använda telefoner eller tv förutom 1 timme en gång i veckan, dock var det ett bra tag sen.

Jag tycker ändå han verkar vettig som nykter, och jag håller tummarna att snubben tar sig ur pundar/kriminallitet livet, och hjälper andra ungdomar eller något. En sak jag stör mig på är uttrycket "Subutex pundare" liksom som han ser ner på dom. Har kollat igenom hans klipp och det är det PUNDIGASTE jag någonsin sett Tjackpundare är det vidrigaste som finns, med livet som tillhör.

En grej jag stör mig på också, är att han och alva suttit och skrattat åt mordet han blev frikänd från, kanske borde tänka på om offrets familj ser det där när dom flummar och skrattar åt det på youtube.

Förväntade mig någon "hårdare" behandling än den han är på nu, om det stämmer det jag läst i tråden så är det jävligt slappt där, kanske skulle göra killen gott att vara utan telefoner och med strängare regler och struktur och verkligen jobba med sina problem.

Dock så hoppas jag han tar sig ur skiten, för jag gillade hans youtube kanal när det började och han var nykter.
Senast redigerad av lunarludde 2023-09-21 kl. 15:41.
Citera
2023-09-22, 00:18
Medlem
Allt detta va Alvas plan att bli känd.

Är de BARA JAG som tycker de verkar som att hon varit kriminell. Som hennes egna morsa sa så umgicks hon med "struliga" människor. Hon vill ha approachen att hon varit kriminell men nu lagt ner. Hon vill vara som Alex som varit kriminell på riktigt liksom. Sen om nu lyssnar på hela videon så är en fråga: Vad var Alva misstänkt för? Då svarar inte hennes morsa typ hon blir tyst och då är Alva snabb o säga att hon va misstänkt för rån. Alltså det pinsammaste brottet man kan begå alltså person rån plus hon verkade bara ha fått vara packåsna och lähga den någonstans. Så hon rånade absolut INGREN skulle jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG nämna de men hon verkar se de som Credit. Så nu verkar hennes youtube i framtiden handla om att hon tar dit gäster som är/exkrimminella. Sen ni som har sätt alla andra videos dom har gjort Alva o Alex asså så är det dem videon när Johannes Leonidas gästar såååå hon fick tillfälle att berätta att hon hade fixat 10 st blå åt Alex hahaha de fanns inte ens en karta som hon bara vänta på att få säga. Sen tror jag den andra gången va när Janne eller Adali eller Victor sååååå fort hon fick chansen att berätta att hon hade testo och flera kartor blå i behån så va hon sååå nöjd o snabb att få berätta de. Så jag tror hon ser sig själv som en kriminell 😂😂😂 Detta inlägg kommer hon snart ta bort så nån kan väl kopiera in de i föashnack tråden.
JUST DE i denna video de kan va någon annan också då säger hon att hon är osäker på sig själv utan Alex. HAHAHA konstigt för de va han som va ett namn pundare och gjorde en förändring. Nu känns de som hon ska köra på de spåret med. Vi får se sen vilka "häftiga" gäster hon kommer ha de kommer ju GARANTERAT INTE va Anis Don Demina eller Antonjio Mandir....... Jag kan slå vad om VAD SOM HELST att detta va hennes plan för hon skickade bara brev helt random till Alex och Abbe Blattelito..... det är fan 1+1 för mig.

Sorry om jag skrev dåligt med punkter och stycken osv men ni fattar hoppas jag.
Citera
2023-09-23, 06:40
Medlem
Von.pigpelts avatar
Finns det inte något ex till hans nya project för manipulation som kan dela med sig av lite rolig info?
Säger det inte något om en person som viftar bort (som hon själv säger) ”många har varnat mig” från sina vänner och bekanta!? Vakna bruden, vad gör du med den här skabbiga vuxenbebisen?

Han kommer få henne att bli ”uppslukad” av han 24-7 hon ska äta,dricka,andas,sova,älska,skita Alex ceesay den kommande tiden så hon blir riktigt beroende och insyltad i hans lilla värld. Det hände med Alva, det hände även hans tidigare kvinnor han haft samröre med och det kommer hända även denna gången.

Tror ni denna kandidat blir nästa offer för att få föda en unge till Alex ?
Känns nästan så, han verkar så kåt i henne att det blir obehagligt.
Och med det sagt är han rädd att förlora henne, så ett barn hade gjort henne oattraktiv på marknaden för andra normalt funtade män i hennes ålder som har ett fungerande bra liv framför sig.

Eftersom du läser här inne så undrar jag hur dina tankar omkring Alex&Lillens våld&psykiska misshandel emot kvinnor är!? Hade varit intressant att veta vad du fått höra för version av det hela, men det är väl ingen sanningen i det heller? Klart alfahanen ceesay eller macho mongot lillen aldrig skulle bära hand på en kvinna?😂🤮 det är en antisocial manipulativ narcissist av rang du har gett dig i lag med tjejen hoppas du är medveten om det.

Läkarna på t.e.x Kumla vet vad dom pratar om när dom sätter sina diagnoser och utvärderingar det borde du själv ha koll på med tanke på ditt yrke.

Nåja tack för mig, ni lever säkert lyckliga i alla era dagar.

444 Limitless retardness. (30+ och gör påhittade gängtecken är något väldigt sorgligt över det hela.)
Citera
2023-09-23, 12:54
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Finns det inte något ex till hans nya project för manipulation som kan dela med sig av lite rolig info?
Säger det inte något om en person som viftar bort (som hon själv säger) ”många har varnat mig” från sina vänner och bekanta!? Vakna bruden, vad gör du med den här skabbiga vuxenbebisen?

Han kommer få henne att bli ”uppslukad” av han 24-7 hon ska äta,dricka,andas,sova,älska,skita Alex ceesay den kommande tiden så hon blir riktigt beroende och insyltad i hans lilla värld. Det hände med Alva, det hände även hans tidigare kvinnor han haft samröre med och det kommer hända även denna gången.

Tror ni denna kandidat blir nästa offer för att få föda en unge till Alex ?
Känns nästan så, han verkar så kåt i henne att det blir obehagligt.
Och med det sagt är han rädd att förlora henne, så ett barn hade gjort henne oattraktiv på marknaden för andra normalt funtade män i hennes ålder som har ett fungerande bra liv framför sig.

Eftersom du läser här inne så undrar jag hur dina tankar omkring Alex&Lillens våld&psykiska misshandel emot kvinnor är!? Hade varit intressant att veta vad du fått höra för version av det hela, men det är väl ingen sanningen i det heller? Klart alfahanen ceesay eller macho mongot lillen aldrig skulle bära hand på en kvinna?😂🤮 det är en antisocial manipulativ narcissist av rang du har gett dig i lag med tjejen hoppas du är medveten om det.

Läkarna på t.e.x Kumla vet vad dom pratar om när dom sätter sina diagnoser och utvärderingar det borde du själv ha koll på med tanke på ditt yrke.

Nåja tack för mig, ni lever säkert lyckliga i alla era dagar.

444 Limitless retardness. (30+ och gör påhittade gängtecken är något väldigt sorgligt över det hela.)

Det var rätt tydligt att Alex präntat i henne att hans problematik främst är missbruket. Hon tänker att ett missbruk är behandlingsbart.
Jag tvivlar starkt på att han suttit och berättat om sin diagnos, antisocial personlighetsstörning till henne. För den är ju obotbar.

Alla med den personlighetsstörningen skyller alltid ifrån sig på att ”alla får den diagnosen på kåken, psykiatrikerna är rasister eller jag har bara sådana drag som förstärks i mitt missbruk”.

Tyvärr brukar nykära tjejer gå på den skiten för det är ju vad dom hoppas, att den nya älsklingen med så många fina sidor (för i början är det lovebombing som pågår) faktiskt kan och kommer ändra sig med just henne.

Realitycheck, det går inte att behandla antisocial beteendestörning och Alex har det på papper. Hans nya tjej borde springa så länge hon kan för hon kommer att ångra den här relationen inom 3 år. Kom ihåg att alla varnade dig när du sitter där i tårar med ett förstört liv tjejstackare.
Citera
2023-09-23, 13:19
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det var rätt tydligt att Alex präntat i henne att hans problematik främst är missbruket. Hon tänker att ett missbruk är behandlingsbart.
Jag tvivlar starkt på att han suttit och berättat om sin diagnos, antisocial personlighetsstörning till henne. För den är ju obotbar.

Alla med den personlighetsstörningen skyller alltid ifrån sig på att ”alla får den diagnosen på kåken, psykiatrikerna är rasister eller jag har bara sådana drag som förstärks i mitt missbruk”.

Tyvärr brukar nykära tjejer gå på den skiten för det är ju vad dom hoppas, att den nya älsklingen med så många fina sidor (för i början är det lovebombing som pågår) faktiskt kan och kommer ändra sig med just henne.

Realitycheck, det går inte att behandla antisocial beteendestörning och Alex har det på papper. Hans nya tjej borde springa så länge hon kan för hon kommer att ångra den här relationen inom 3 år. Kom ihåg att alla varnade dig när du sitter där i tårar med ett förstört liv tjejstackare.
Det är en speciell typ av tjej som fastnar hos narcissister som Alex, vanligt med trasiga hemförhållanden, föräldrar med missbruk osv.

Det går tyvvär inte att rädda henne, stackaren måste lära sig själv den hårda vägen.
Citera
2023-09-23, 16:41
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues

Tyvärr så är hennes mamma precis som Alvas mamma redan på IG och gillar/kommenterar inlägg.
En normal mamma hade såklart gjort allt i sin makt för att få sin dotter på andra vägar.
Citera
2023-09-24, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Tyvärr så är hennes mamma precis som Alvas mamma redan på IG och gillar/kommenterar inlägg.
En normal mamma hade såklart gjort allt i sin makt för att få sin dotter på andra vägar.

En mamma vars socioekonomiska status inte var som hennes kanske? Inbillar mig att den typen av mammor, avlar den typen av döttrar - som jagar retarderade snubbar som Alex.

Smutsigt att man inte krigar för sin dotters bästa.
Citera
2023-09-25, 14:46
Medlem
drinksareonmes avatar
Det går bra nu…

I februari åtalades en känd svensk artist efter ett ”prank” mot sin flickvän.
Han skulle skoja om att han tagit en dödlig överdos – och flickvännen ringde SOS Alarm.
Nu döms artisten för falskt larm.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...sslyckat-prank
Citera
2023-09-25, 14:46
Medlem
Herregud...

Citat

Skämtet med sambon skulle filmas och läggas upp på Youtube – men det hann inte spelas in. Till ambulanspersonalen förklarade artisten att det berodde på att han hade glömt att sätta på kameran.
Avtjänar redan ett straff

Nu döms artisten för falskt larm.

Artisten är redan inskriven på behandlingshem för narkotikamissbruk eftersom han sedan tidigare är dömd och redan avtjänar ett straff,

Den utdömda skyddstillsynen ska omfatta även brottet falskt larm, beslutar tingsrätten.

Om artisten skulle dömts till fängelse för brotten han begått så hade straffet blivit 1 år och 6 månader.

Källa

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...sslyckat-prank

Lyckat skämt?
Citera
2023-09-25, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Först 😁

Detta har dock varit känt ett par månader redan, FUP:en för detta åtal släpptes i samband med hans andra åtal. Det nya är väl att han dömts då. Alva har själv kommenterat detta i en video när Alex satt inne.
Citera
2023-09-25, 17:04
Medlem
killdozer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballografen66
Detta har dock varit känt ett par månader redan, FUP:en för detta åtal släpptes i samband med hans andra åtal. Det nya är väl att han dömts då. Alva har själv kommenterat detta i en video när Alex satt inne.

Vad får han för straff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in