2022-11-19, 19:50
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Kommer plattan ens ut? E där mer än två låtar gjorda? Tveksamt
Tror det ligger på is, ifall han överlever "rushen" kommer plattan kanske om 2 år eller ngt
Tror inte han får släppa av skivbolaget. Han är väl signad?

Är man artist och behöver cash släpper man ju 3-4 album per år minst. En låt med Alex lyrics i borde inte ta mer än 5 minuter max "kikiii do you love me baby vill du veta vad en thug is"
Citera
2022-11-19, 20:00
Medlem
manontheroofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Fråga: kan man verkligen handla på NK med sina becknade pengar...? Kan jag gå och handla för 30k där och langa upp en sportbag med sedlar på disken när jag ska betala...? Tar de emot pengarna? Ringer de snuten...?

Vågar A9 ha sina tvivelaktiga inkomster på sitt Swedbank-konto...? Är väl för fan ingen som swishar sin knark-betalning...?

Är inte en sportbag lite överdrivet för 30 sedlar?
Att betala med kontanter funkar i många men inte alla butiker.
Och ingen butiksanställd skulle någonsin bry sig om vart pengarna kommer ifrån, det är skatteverkets jobb.
Även tatuerare och hantverkare är glada i att betala med sedelbunten.
Citera
2022-11-19, 20:01
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Gatubarnet Alex fick en gyllene biljett, han skulle forsatt grinda kanalen och skriva bars så hade allt löst sig för honom, istället pundar han bort den enda chans han hade, han kommer aldrig lyckas drifta, han är ingen bra kriminell.

Han skulle behöva minst 6 mån inläggning och komma tillbaka till verkligheten, dom där pillren han äter maskerar bara symptomen.

Han är död eller sitter innan sommaren 2023.
Citera
2022-11-19, 20:03
Medlem
Shakeshakes avatar
Tyvärr tror jag han kommer dö innan dess. Antingen av någon annan eller av en öd
Citera
2022-11-19, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Gatubarnet Alex fick en gyllene biljett, han skulle forsatt grinda kanalen och skriva bars så hade allt löst sig för honom, istället pundar han bort den enda chans han hade, han kommer aldrig lyckas drifta, han är ingen bra kriminell.

Han skulle behöva minst 6 mån inläggning och komma tillbaka till verkligheten, dom där pillren han äter maskerar bara symptomen.

Han är död eller sitter innan sommaren 2023.

Det är det som är så sjukt! Han går från 0-100 På 2 röda. Och lika fort från 100- 0.
Otroligt sorgligt är det i alla fall. Och synd.

Han var bra på att underhålla.
Citera
2022-11-19, 21:05
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Står tidigare i tråden men en kille som heter sh4rre

Är det alltså "lillens kompis" som bara hängde med den där kvällen?
Citera
2022-11-19, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Är det alltså "lillens kompis" som bara hängde med den där kvällen?

Ja exakt
Citera
2022-11-19, 23:26
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Vem är den här lillen? Låter som en riktig simp.

Vem var det fö som casha dom fula kläderna till benzotrillaren, är han connected eller nått?

Jag hoppas kfm får tag i lowlifet.
Citera
2022-11-19, 23:46
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
... En låt med Alex lyrics i borde inte ta mer än 5 minuter max "kikiii do you love me baby vill du veta vad en thug is"

Citat:
Ursprungligen postat av manontheroof
Är inte en sportbag lite överdrivet för 30 sedlar? Att betala med kontanter funkar i många men inte alla butiker. Och ingen butiksanställd skulle någonsin bry sig om vart pengarna kommer ifrån, det är skatteverkets jobb. Även tatuerare och hantverkare är glada i att betala med sedelbunten.

Tack för info, jag trodde faktiskt de brydde sig om sånt och såg det som shady att betala stora summor cash...!

Citat:
Ursprungligen postat av Purosangue
Var det inte på Johnells dom handlade? Dit vallfärdar alla babbar för att köpa jättefula kläder med största möjliga logotyp på. Verkar vara standard att handla med kontanter där.

Säkerligen lika tvivelaktiga anställda/ägare.

Aldrig hört talas om, makes sense!

Men alltså åhh... kändes så ledsamt när Alex sluddrar fram att han måste börja träna (i klädbutiken) men kan knappt stå upp... hur fan ska han ta sig ur detta...?
Citera
2022-11-19, 23:53
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2

@Alva, lyssna nu!
Du är ung, du kan lämna, sök hjälp (om du behöver). Sen kan du skaffa en utbildning jobb och familj som alla andra. Överprisade tröjor med tryckta loggor på och larviga tantväskor med loggor - allt det där är bluff och båg -inget att sträva efter. "Gangsters" är inget coolt. De blir gamla pundare eller mördade.

Ja snälla tänk 10 år framåt vart den här livsstilen leder! Du kan träffa nån snubbe som är lika snygg, lite mer lagom gangster men framförallt inte en missbrukare! Det kan kännas som att ni har ett sååå speciellt band, googla "trauma bonding" och läs lite om det!

Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Riktiga vänner hade lagt den där summan på rehab åt grabben istället

100% Finns bra ställen både i Sverige och utomlands, hade kunnat bli bra content också!
Citera
2022-11-19, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo

Tack för info, jag trodde faktiskt de brydde sig om sånt och såg det som shady att betala stora summor cash...!

Aldrig hört talas om, makes sense!

Men alltså åhh... kändes så ledsamt när Alex sluddrar fram att han måste börja träna (i klädbutiken) men kan knappt stå upp... hur fan ska han ta sig ur detta...?
Såg man att de betala kontant eller ni bara antar det?
Citera
2022-11-20, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Såg man att de betala kontant eller ni bara antar det?
Tror inte det framkom, jag skulle dock tippa på att det vad faktura för johnells vet jag erbjuder klarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in