Citat:
Ursprungligen postat av
Rotebro-Retard
Spelar det roll? Vi ser ju resultatet. Och mänskligheten har sett det i 1400 år. Vad mer för bevis behövs det? Varken jag eller någon annan tänker leta suror i koranen för att överbevisa dig igen, gång på gång bara för att du ska förhala och skönmåla bevismaterialet och vinkla det till din fördel.
Folk har vaknat och inser att dom sympatiserat med fel sida. Palestinierna är körda i botten nu. De firade i lördags när de dödade 2-åringar och gamla pensionärer samt festande ungdomar, men nu kommer de gråta i månader framöver. Bered er på satanselden.
Nu frågade jag inte dig utan en som hänvisade just till koranen. Då bör man kunna fram surorna. Då man kan söka på nätet. Det finns arabiska, engelska och även svenska versioner.
Jag vet inte vad som kommer hända. Jag vet bara ett par saker i denna långa tråd
1 Hamas lyckades överraska Israel. Någon i "mossad" kommer få sparken, om nu inte den israeliska regeringen struntade i vad mossad sa.
2 Hamas har dödad många civila och tagit gisslan
3 Israel har börjat svara
4 Det finns jvl många foliehattar på FB och tokstollar som konflikten som en jvla fotbollsmatch
5 95 procent av tråden är strunt.
Det jag tror kommer hända är att Israel kommer svara nu i upp i en månad och det kommer troligen inte sprida sig. Någon enstaka raket från Hezbollah, men jag kan ha fel. Efter det kommer det bli ett stillestånd.