Citat:
Ursprungligen postat av
AnonOnMouse
Jag håller med. Jag tror de kommer skjuta tills de får slut på ammunition. Vilket inte kommer ske. 🤷🏼♂️
Ja precis, det kommer inte att ske. De komer at skjuta tills de är klara, punkt.
När nu Israel går all in, har de hela VÄST bakom sig (med USA i spetsen) och västvärldens resurser är som bekant astronomiska. Kolla bara på USA, som har backat Israel från dag ett.
USA var djupt nedgrottade i både Irak och och Aghanistan i åratal och är inte nere på knä än. Det finns oceaner av pengar och kulor kvar.
Både USA och Israel kommer att överleva det krig som nu inleds, oavsett hur många länder som är insyltade. Hur Israel i längden ska stå emot typ hela ararbvärlden, är en annan femma.
Angående de vidriga klipp på arabiska våldtäkstsmän och massmördare som nu sprids ,finns det faktiskt en positiv vinkel. Det är ändå bra att världen får se svart på vitt vad detta är för sorts människor. Och sannolikt påverkas världsopinionen (och världens plånböcker) av arabernas beteende, som är obeskrivligt vidrigt. Man behandlar inte civila, fångar och fiendesoldater på detta sätt. Man gör bara inte det.
Mycket skit har israelerna gjort men att de befinner på sig en högre mänsklig nivå än araberna, det behöver inte ens diskuteras.
Det som är mest stötande, är väl arabernas uppenbara glädje de visar, medan de våldtar, plågar, förnedrar och mördar ... de beter sig som ryssarna i Ukraina. De tycker helt ärligt att detta är skitkul.
Ett av de mest kända klippen visar en kvinnlig soldat som "omlastas". Hon sitter först i bagageutrymmet men plockas ut och trycks plötsligt in i baksätet. Det är väl där de våldtar henne i tur och ordning. Hennes byxor är ordentligt besudlade, av blod och/eller avföring. Det är uppenbart vad som pågår. Araberna betraktar väl henne som "satans avkomma" och våldtäkterna är väl bara ett sätt att bestraffa henne.
Det verkar fö ha pågått en j-a massa våldtäkter.
Nu har till och med en mjukis som jag tröttnat på dessa förbannade araber. Åt h-e kan de dra.