Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-13, 07:46
Medlem
Någon som gjorde testerna förra veckan och har fått svar?
Citera
2023-09-18, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topsen
Någon som gjorde testerna förra veckan och har fått svar?

Fick svar. Men låg i skräpposten så tog några dagar innan jag hittade
Citera
2023-09-24, 21:31
Medlem
Jag gjorde testerna den 13 sep och fick svar 14 sep att jag blev godkänd och ska göra FEAST 2 i oktober. Har ni gjort den?
Citera
2023-09-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centaurico
Jag gjorde testerna den 13 sep och fick svar 14 sep att jag blev godkänd och ska göra FEAST 2 i oktober. Har ni gjort den?

ska också göra 2an i oktober tips är köp skytest så kan du träna för testerna och vara lite mer förbered.
Citera
2023-10-05, 14:51
Medlem
Någon som vet hur lång tid det tar att få besked om intervju när man fått information om att man klarat fas två testet?
Citera
2023-10-09, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teddanhej
ska också göra 2an i oktober tips är köp skytest så kan du träna för testerna och vara lite mer förbered.

Åh tack för tips, jag köpte jobtestprep.se för att öva till FEAST 1 och det funkade superbra!
Citera
2023-10-09, 11:36
Medlem
Citat:
Åh tack för tips, jag köpte jobtestprep.se för att öva till FEAST 1 och det funkade superbra!

Men för i helvete vad dyra dem är 🥵 ska göra testet i veckan, kommer man ens kunna hinna förstå saker eller kommer det förvirra mest? 😅
Citera
2023-10-09, 15:20
Medlem
Citat:
Men för i helvete vad dyra dem är 🥵 ska göra testet i veckan, kommer man ens kunna hinna förstå saker eller kommer det förvirra mest? 😅

Jag skaffade bara en vecka före första testet och tyckte det hjälpte att vara mer redo, många saker var väldigt likt det i testen. Samma med 2a testet
Citera
2023-10-09, 15:30
Medlem
Citat:
Jag skaffade bara en vecka före första testet och tyckte det hjälpte att vara mer redo, många saker var väldigt likt det i testen. Samma med 2a testet

Då köper jag det! Hur kändes FEAST 2? Har du fått svar hur de gått än eller ska du ha intervju också?
Citera
2023-10-09, 16:46
Medlem
Citat:
Då köper jag det! Hur kändes FEAST 2? Har du fått svar hur de gått än eller ska du ha intervju också?

inte fått svar än, kändes rätt bra. man ska styra hur planen ska gå och vilka höjder. kan vara många saker att ha koll på samtidigt, men blev några slarvfel även man tyckte det kändes hyffsat lätt.

Det är lättare, samt mycket tydligare instruktioner på testet än i programmet. så du behöver inte vara orolig över det
Citera
2023-10-09, 18:45
Medlem
Citat:
inte fått svar än, kändes rätt bra. man ska styra hur planen ska gå och vilka höjder. kan vara många saker att ha koll på samtidigt, men blev några slarvfel även man tyckte det kändes hyffsat lätt.

Det är lättare, samt mycket tydligare instruktioner på testet än i programmet. så du behöver inte vara orolig över det

Hej! Jag ska göra FEAST 2 nu på fredag i Malmö! Tack för ditt inlägg här, det verkar som att det är svårt att just få nån info om just hur testet går till

Testet är ju i 5 timmar, vad va det mer än flygplan och höjder mm, om man får fråga?

Tack!
Citera
2023-10-09, 19:01
Medlem
Citat:

Jag ska göra FEAST 2 på fredag! När gör du testet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in