2023-10-09, 08:57
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Israel bryr sig inte om skolor eller civila, de kör på! De bombar sönder allt i sin väg.
Ja, efter terrordådet som hamas inledde så kommer exakt allt att bombas är min förhoppning också! Så det är otroligt bra att de sagt åt alla civila att evakuera.
Alla civila som INTE evakueras, är kvar pga att palestina och hamas tvingat de att vara kvar. Därför vet vi var skuggan skall falla på alla civila palestinska dödsfall. Simpelt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemExp1
Över 100 idf soldater tillfångatagna av hamas, det är väl inte civila? De som dödar civila är Israel med bomber från luften din hycklare

100 soldater OCH civila tagna gisslan,inte enbart soldater.
Citera
Medlem
Citat:
Hur kan man roa sig på ockuperat mark, varför har man en musikfestival i ett land där oskyldiga dödas bara några kilometer ifrån?
Hamas har 1-2 åringar i burar?
Och att man roar sig på ockuperad mark berättigar per automatik att 250-300 oskyldiga ungdomar kallblodigt mördas?
Det finns flera filmklipp till och med här i tråden där Hamas själva har filmat och lagt ut när de rövade bort spädbarn och satte de i burar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Nu har palestinierna skitit under blå skåpet.
Inte ens Allah kan rädda dem nu

Ingen kommer nånsin våga anfalla Israel igen efter detta är över!
Citera
2023-10-09, 08:58
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanaltrollet
Jämför gärna, men betänk att hamas kastade första stenen för detta spektakel i lördags morse. Nu kommer konsekvensen.

Lite som att Ryssland kastade första stenen i Ukraina, och de flesta därför håller på Ukraina. Tror du det är en god orsak?

Sen att Israel lyckats skapa ett väl fungerande land i mellanöstern där man inbjuder de muslimer som vill att komma och bo där, visar väl på bra sinne?
Palestina däremot drivs av hat och åter hat och ännu lite mera hat. De är inte speciellt lösningsorienterade, utan mest bittra.

Sverige har ju ”ägt” både Norge och Finland för länge sedan, men man måste ju kunna gå vidare och inte vara så bitter.
Vad tror du skulle hända om vi plötsligt en dag ville ha tillbaka förlorat land?

Eller om Danmark ville återerövra Sverige?

Första stenen kastades av Israel när man slängde ut människor från deras hem, byggde nya bostäder åt nya judar från USA.

Är du förvånad över Palestinas hat? Har inte du hat mot gängkriminella som har tagit över våra samhällen?
Bittra, ja vad förväntar du dig. De har tagit folks hem!
Du jämför alltså Sverige och Danmark? Hahaha herre min gud!
Ja men låt oss göra det då, skulle du låta Danmark ta över Sverige? Eller ska du vara bitter?

Du tror att Ryssland kastade första stenen? Du har mycket att lära dig!
Citera
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemExp1
Över 100 idf soldater tillfångatagna av hamas, det är väl inte civila? De som dödar civila är Israel med bomber från luften din hycklare
De 3000 raketerna hamas avfyrade var alltså heliga spermier som alla träffade varsin israelisk soldat? Din dumma muslim.
Citera
Medlem
Citat:
Evakuera vart? Var ska de dra? De är deras hem som bombas, flyktinglägren i Palestina är redan överfulla!

Meeen, på riktigt?
Har man flyktingläger för sina egna medborgare i sitt eget land?

Varför?
Är det därför bidragsturism är så eftertraktat av muslimer?
Vid motgång, skyll på nån annan och låt nån annan fixa det. Bo i läger eller betald av staten i valfri förort.

Om Israel väljer att varna inför anfall så får man tyvärr se till att vara borta från sitt hem hur tråkigt det än kan låta.
Baksidan blir ju att hamas soldater OCKSÅ utrymmer såklart.
Citera
2023-10-09, 08:59
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Första stenen kastades av Israel när man slängde ut människor från deras hem, byggde nya bostäder åt nya judar från USA.

Är du förvånad över Palestinas hat? Har inte du hat mot gängkriminella som har tagit över våra samhällen?
Bittra, ja vad förväntar du dig. De har tagit folks hem!
Du jämför alltså Sverige och Danmark? Hahaha herre min gud!
Ja men låt oss göra det då, skulle du låta Danmark ta över Sverige? Eller ska du vara bitter?

Du tror att Ryssland kastade första stenen? Du har mycket att lära dig!
Men du, lille muslim. Du kan sitta och gråta hur mycket du vill. Vad som än historian innehåller så motiverar det inte storskaliga attacker på civila. Vare sig av Ryssland eller Hamas.
Citera
2023-10-09, 08:59
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Ja, efter terrordådet som hamas inledde så kommer exakt allt att bombas är min förhoppning också! Så det är otroligt bra att de sagt åt alla civila att evakuera.
Alla civila som INTE evakueras, är kvar pga att palestina och hamas tvingat de att vara kvar. Därför vet vi var skuggan skall falla på alla civila palestinska dödsfall. Simpelt!

Jag gillar din logik, jag hoppas att din port sprängs nåndag av nån gängkriminell. Den första frågan jag kmr ställa är, varför evakuerade du inte? Varför flyttade du inte?
Citera
2023-10-09, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Inte sedan Edom blandade blod med kaananiterna.

Vet du inte vad jag talar om här, så släpp det och gå vidare med insikten att du behöver läsa på innan debatt i ämnet!

Riktiga kristna ser judarna som sina bröder, ni fake-kristna vurmar för muslimer och islamister.
Citera
2023-10-09, 09:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Igår firades tydligen Hamas terrordåd i flera svenska städer:

https://www.expressen.se/nyheter/hamas-blodiga-attacker-firades-i-svenska-stader/

Vidrigt att fira att civila mördas, våldtas och torteras.

Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Fredens religion visar sitt sanna ansikte, det går liksom inte längre att försvara islam, att det skulle ha något bra med sig, islam är och kommer alltid att enbart vara ren och skär ondska.

Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Firades säkert i alla 70st sk. särskilt utsatta zoner. I Rinkeby hade dom kanske ringdans runt fontänen? Vem vet?
I Malmö firades det rejält. Även en hel del fyrverkerier samt riktig karnevalstämning tydligen.
Citera
2023-10-09, 09:01
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Jag gillar din logik, jag hoppas att din port sprängs nåndag av nån gängkriminell. Den första frågan jag kmr ställa är, varför evakuerade du inte? Varför flyttade du inte?
Jag gillar inte din fullkomliga brist på logiskt tänkande. Men det är så ni muslimer är. Ni bildar en hjärntvättad bild av vad ni tycker är rättvist och sedan kör ni på.
Hade du varnat mig dagen innan att imorgon kommer någon spränga din port så hade jag evakuerat, korkhuvve
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in