2023-10-08, 17:54
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tyskland börjar komma på andra tankar..

Germany’s development minister says her country will review its aid for the Palestinian areas following the attack by Hamas on Israel.

The development ministry says Germany does not finance the Palestinian Authority directly, but a total of 250 million euros ($265 million) is currently pledged in German aid –- half of that for bilateral projects via Germany’s overseas aid agency and development bank, and the other half for the UN agency for the Palestinians, UNRWA.

Development Minister Svenja Schulze says in a statement that Germany already took great care that its aid for Palestinians “serves peace and not the terrorists.”

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/berlin-says-it-will-reevaluate-its-aid-to-palestinians-following-hamas-attack/

Hehe och sen när menar du att man skall lita på tyskar? De är orginalnassarna ocv har alltid förstört europa. De har fortfarande ett absurt chefssystem som förhindrar folk att tänka fritt
Citera
2023-10-08, 17:55
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrapmanniskor
världens mäktigaste man Xi Jinping på palestinas sida

Källa?
Citera
2023-10-08, 17:55
Medlem
satan vad sjuka klipp det finns på twitter! dead idf police and military personell scattered across the road
Citera
2023-10-08, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Nej du skriver inte på ett avancerat språk. Du är för dum för det.
Åter igen så visar du att du har ett barns intellekt. Jag skrev att ".. jag skriver på ett så avancerat språk som .... ". Det betyder inte att jag påstår att jag skriver på ett avancerat språk. Det betyder att det är avancerat nog i relativa termer. Åter igen så visar du att du inte kan förstå vad det står i en enkel text. Du förstår inte skillnaden mellan absolut och relativt. I inlägg efter inlägg visar du just att du har ett barns intellekt.

Så åter igen det här med att jag skulle vara dum. Du påstår att jag är dum. Samtidigt visar du att du är det genom den bristande intellektuella förmåga du konsekvent uppvisar.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Det är lika historiskt som vilken sophög som helst på hela planeten. För att några påhittade sagoböcker pekar ut detta som någon speciell plats plus att sinnesslöa individer som dig går på detta, gör inte det till någon märkvärdigare plats än någon annan på denna jord.

Det håller jag helt och hållet med om. Det är bara att använda sig av lagar och att uppföra sig som folk som gäller.

Sverige är ju historisk med, så vi kunde lika väl hålla på att sjuta raketer på våra grannar, men det gör vi alltså inte.
Citera
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillenEklund
Att Palestina sak är Irans.
Det skulle nog starta ett världs krig om dom aktivt ställer sig på Hamas sida.
Citera
2023-10-08, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrapmanniskor
satan vad sjuka klipp det finns på twitter! dead idf police and military personell scattered across the road
länk? ?
Citera
Medlem
[quote=HejaFinland|85991351]Israel kommer inte välja mellan Hamas och Hizbollah, de kommer strida mot båda om det behövs.

Du är uppenbarligen inte läskunnig. Jag skrev ju just att Israel kommer att strida både mot Hamas och Hezbollah. Frågan är inte om, utan hur, Israel kommer att bedriva dessa strider. IDF leds inte av några dumbommar och kommer inte att låta sina soldater dö i Gaza när belägring och luftanfall är så mycket bättre alternativ.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Nej men jag tror att det säger ganska mkt att en polis på dagen av Hamas attackerna skjuter vilt mot turister från Israel. Alla araber hatar Israel och USA.
Hur ska folk veta vad du menar om du skriver något annat än vad du menar?
Citera
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Korstågen återupptas av Biden?
Rensa hela Gaza och deportera alla palestinier till Libanon?
Citera
2023-10-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Det skulle nog starta ett världs krig om dom aktivt ställer sig på Hamas sida.
indirekt står Iran på HAMAS sida.

dom har ju gratulerat för operationen
Citera
2023-10-08, 17:58
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
indirekt står Iran på HAMAS sida.

dom har ju gratulerat för operationen
Ja men aktivt med att skicka trupper och vapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in