2023-10-08, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Kunde ju slopat presskonferensen helt. Lönt att ha en presskonferens och i princip säga att de inte har något att berätta. Haha

Antagligen skyldiga att ge något uttalande. De sa inte att de inte hade något att berätta och de stod inte och skrattade i alla fall som du gör.
Citera
2023-10-08, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Varför länkar du sånt i tråden? Gäller inte ens samma personer
Fabbe, och M3lvin då också
Citera
2023-10-08, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Tar emot att säga det men allt tyder på att det bara är timmar kvar innan man går ut med att man hittat Henriks kropp.
Så som i Lisa Holm, Emilia från Tollarp, Bodenmordet, Tjejen från Uddevalla m.m så vet man att mordet begåtts och nu vill man bara hitta kroppen.
Tyvärr så är det nog så. Jag tror att de hittade kroppen under eftermiddagen.
Citera
2023-10-08, 17:03
Medlem
Nu är en häktad, bara att ta ut framställan imon då..
Citera
2023-10-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Du är ju inte riktigt frisk. Nog har vi problem med invandringen, men det sker gott om mord med bara svenskar inblandade också.

Ja och det är tillräckligt . Det ska bli intressant att se vad för typ av influens de har varit inspirerad av om de är kopplat till de här häftiga nätverken vi har. Hoppas killen är vid liv.
Citera
2023-10-08, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Inte många rätt med dig. Du sitter och fyller tråden med förtal om oskyldiga personer. Först BO's pappa och mamma och nu hans ex.
Konstigt va att TikTok kontot verkar borta då.

Jag tror att du är en av EPA-raggartyperna. Det finns ingen oskyldig ditt pucko, när det kommer till 2 mördade 15-åringar där enas mördare får lösa och kroppen inte hittats av den andre

Var det inte på Stephanies TikTok så var det via bröderna L-kontot som dök upp på hennes sida, som jag snubblade över kamraten till Momo.(jag har inte sovit inatt så har bläddrat på måfå mellan konton och inlägg).

Du verkar inte inse att jag till skillnad från dig bidrar med något.

Springpojkar är så ofta intresserade av bilar (eftersom de knappast pluggar på högre utbildningsnivåer än fordon eller bygg) att de till och med skriver in det i tv-serier för att det ska verka äkta.
Citera
2023-10-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Aha - var Henrik vän med Mohammad nu ist? Då hänger allt ihop.

Om den där GTA-ansökan är äkta så finns det väl lite ledtrådar i den om det, där han går från att berätta om sin spelfigur till att skriva i jag-form.
Citera
2023-10-08, 17:13
Medlem
Någon som har en bild på Fabbe?
Citera
2023-10-08, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Toppen! Fixar du det eller?
Kostar det nåt?

Blir säkert sekretess på namnet, men har mailat dom
Citera
2023-10-08, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Har polisen sagt någonting om utifall att någon av de inblandade/misstänkta är kända, eller inte, av polisen sedan tidigare?

Kända.
Citera
2023-10-08, 17:19
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthisshit2019
Fabbe, och M3lvin då också

Men hur vet man det? FB-tråden dog ju snabbt ut, artikeln säger att ingen blev tagen/anhållen av polis.

Synd att inte tråden följdes upp med ex en dom. Och det borde ju finnas en fup då.....
Citera
2023-10-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Någon som har en bild på Fabbe?
Finns någon bild på Fabbe (har jag för mig) och Henrik tillsammans.. Minns ej vilken sida dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in