Citat:
Ursprungligen postat av
FuKinWangKa
Alltså, vad är det för fel på dig? Nu smutskastar du exet också.
Jag har fler rätt än vad du har.
Till skillnad från dig kommer jag med teorier som det finns grund för. Du är uppenbart en i kretsen EPA-volvoraggarna men sambandet med wannabegangster, mördad Henrik 15 år som ska ha knivhotats och vars MGM interagerar med hans ex samt en person som var vän med Momo 15 år knivmördad inom kort tidsperiod, är intressant.
Ta en vända med traktorn istället för att sitta på nätet. Bruden är iskall och försöker enbart lägga sig ut för en snubbe medan Henke mår dåligt, skärskadar sig, interagerar med Momos vän liksom den häktade familjen och yrar om "crush". Beteenden som indikerar att det är en pågående utveckling av antingen borderline personlighetsstörning eller antisocial personlighetsstörning. En frisk människa håller inte på likt henne.
Lössen på gången.