2023-10-07, 22:53
Medlem
Helt enig med alla andra som bedömer att Henrik är död. I annat fall hade han nog dykt upp redan.

Är väl rimligt att tro att Fabbe är den som är huvudmisstänkt och hans bror har säkert gjort något för att skydda eller hjälpa honom.

Är det bara dessa två som anses inblandade så lär det bottna i någon personlig skitkonflikt.
Dock får man väl, som samhället blivit, hålla öppet för motivet kan vara något annat också (skulder, affärer) som fått en tredje part att anlita Fabbe -
att göra något.
Blir minst sagt intressant att få mer info om motivet.
Citera
Medlem
Hittade Henriks ansökan till en rp gta 5 server.

Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad är ditt discord namn? henrik_4412

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter pablo hajdini och växte upp i hk (hammarkullen) han hade en pappa, kenzo och en mamma klara. Hans mamma är 44år och hans pappa 46. Som liten bodde han i ett stort lyx hus, han hade många kompisar och allt var perfekt tills hans föräldrar berättade att han var adopterad. Han blev förkrossad och han ville ej leva mer, han sluta tänka på hur han bettede sig och sedan kom soc. Han blev bortförd från de som han hadde trott var hans föräldrar och flytta senare iväg till ett foster hem, pablo började ta droger och han blev mer och mer kriminnel. Han var med i det största gänget i hk (hammarkullen) och var där i flera år. När han blev 18 flyttade han hem ifrån och flytta tilll luleå. Där träffa han mohammed som hade en liknande uppväxt som mig. Vi blev bästa kompisar så startade en vän ali Bloods. Mostafa gick med som vice boss Och de sköt och sköt tills Mostafa Inte klara de mer. Hans kompis ali blev skjuten och han blev ledsen som aldrig förr och han svor på att ta hämnd på de som sköt han.

Han har blivit bannad 2 gånger från servern
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChansarInte
Flera blåljus hördes precis köra förbi, behöver ju ej betyda något angående detta dock…
Jag åkte från Alingsås till Lerum runt 21.50 och såg massvis med blåljus och en bränd bil strax utanför Alingsås.
Citera
2023-10-07, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, jag tror inte att han har gjort de, men tänkte mer på att han bevisligen saknar sin mamma så mkt, då går de inte att bortse de. Men som sagt, jag tror inte att han gjort de, utan de har skett på annat vis

Va inte det 10 år sen?
Citera
2023-10-07, 22:54
Medlem
Citat:
Nä, jag tror inte att han har gjort de, men tänkte mer på att han bevisligen saknar sin mamma så mkt, då går de inte att bortse de. Men som sagt, jag tror inte att han gjort de, utan de har skett på annat vis
Hur kan han sakna sin mor så mycket när hon dog för 10 år sen? Han borde ju inte ens minnas henne.
Citera
2023-10-07, 22:55
Medlem
Citat:
Då får du vänta på fupen om han nu inte tagit livet av sig själv, men de har jag svårt att tro att han gjort.

Du är den enda vettiga att prata med kudos till dig. Hur som helst må han vila i frid han va så ung.
Citera
2023-10-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Va inte det 10 år sen?

2013 eller något tror jag, men man kan väl sakna sin mamma ändå eller?
Citera
2023-10-07, 22:56
Medlem
Pullmuffs avatar
Citat:
Nä, MP har inte annonserat något om att dom ska börja söka vad jag vet åtminstone. Skulle dom börja med de, så åker jag dit direkt och hjälper till. Men jag har inte hört något iaf

Dom kan ju vara på plats utan att ha ett officiellt sök? I detta fallet menar nog personen som har postat att hon har sett MP bilen eller jackor.
Citera
2023-10-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pullmuff
I Facebook gruppen ”Brottsplats/Samverkan Alingsås/vårgårda” skriver en person för tre timmar sen att

”Missing People står vid Maxi, är det någon som vet om det skall arrangeras någon gemensam sökning?”

Så om man ska tro på FB skvaller så verkar ju MP hålla sig i närheten..
Kan vara att MP blivit inkallade för att göra internt sök, utan att kalla in allmänheten.
Citera
2023-10-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
Hur vet man att det ens är föräldrar och syskon som sitter anhållna?? Ni var nyligen säkra på att det var en mohammed
TACK, du resonerar lite sansat och jag undrar detsamma.
Citera
2023-10-07, 22:58
Medlem
Citat:
2013 eller något tror jag, men man kan väl sakna sin mamma ändå eller?

Självklart inget jag säger emot, men tycker det är lång tid. Du kan ha rätt men om han tagit livet av sig borde någon hittat han nu nej tror någon forslat bort han.
Citera
2023-10-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Du är den enda vettiga att prata med kudos till dig. Hur som helst må han vila i frid han va så ung.

Tackar! ja, jag brinner för när unga personer mördas eller försvinner. Efter jag var med i 2 dagar och letade efter Lisa Holm så har jag fått perspektiv på livet och hur snabbt de kan släckas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in