Citat:
Ursprungligen postat av
maximilian25
Du är den enda vettiga att prata med kudos till dig. Hur som helst må han vila i frid han va så ung.
Tackar! ja, jag brinner för när unga personer mördas eller försvinner. Efter jag var med i 2 dagar och letade efter Lisa Holm så har jag fått perspektiv på livet och hur snabbt de kan släckas