2023-10-07, 22:45
Medlem
Tror tiden är helt ute för henrik M. han är död nu vill vi alla veta varför och vad som hänt må han vila i frid. Tror polisen vet mer än vi förstår han kommer hittas nästa vecka det är vad jag tror.
Citera
2023-10-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet2002
Den skogen är ju i o för sig enorm 😄

Har sett det på kartan.
Citera
2023-10-07, 22:46
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderpundare
Bråk. Eller en uppgift som gått fel skulle jag tro. Men att han är inblandad i kriminella sammanhang har jag svårt att tro

Nåt så enkelt som ett simpelt bråk. Verkar vara för lätt att bli mördad nuförtiden.
Citera
2023-10-07, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Om de är statistik du menar, så talar den för att han med största sannolikhet inte är i livet tyvärr. 5 dagar är många dagar, de är ganska kyligt ute nu på kvällar och nätter dessutom. Så de skulle väl vara om han är inomhus nånstans då kan han vara vid liv

Såklart men med 90% säkerhet är han inte i livet. Nu vill jag bara veta vad som hänt.
Citera
2023-10-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Ja det är jag lite nyfiken också på, vart kommer infon om att det skulle vara pappan som är anhållen?

Sen är 2 anhållna och 2 släppta, läs bakåt i tråden så hittar du mer information ang detta.

Jag har hängt med, så vet detta med att två är anhållna och två släppta, därav blev jag lite konfunderad av att just Joh*n stod som anhållen också när det inte skrivits något om det innan.
Citera
2023-10-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knytet1996
Den är ju dock väldigt stor. Vet inte om de sökt i den?
Men ja det kanske är för nära

har dom inte använt likgundar än? då borde det va lätt att hitta en kropp i närheten?
Citera
2023-10-07, 22:49
Medlem
Pullmuffs avatar
I Facebook gruppen ”Brottsplats/Samverkan Alingsås/vårgårda” skriver en person för tre timmar sen att

”Missing People står vid Maxi, är det någon som vet om det skall arrangeras någon gemensam sökning?”

Så om man ska tro på FB skvaller så verkar ju MP hålla sig i närheten..
Citera
2023-10-07, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Såklart men med 90% säkerhet är han inte i livet. Nu vill jag bara veta vad som hänt.

Då får du vänta på fupen om han nu inte tagit livet av sig själv, men de har jag svårt att tro att han gjort.
Citera
2023-10-07, 22:50
Medlem
Citat:
Här inne

Ok, alltså inget man kan bekräfta.
Citera
2023-10-07, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pullmuff
I Facebook gruppen ”Brottsplats/Samverkan Alingsås/vårgårda” skriver en person för tre timmar sen att

”Missing People står vid Maxi, är det någon som vet om det skall arrangeras någon gemensam sökning?”

Så om man ska tro på FB skvaller så verkar ju MP hålla sig i närheten..

Nä, MP har inte annonserat något om att dom ska börja söka vad jag vet åtminstone. Skulle dom börja med de, så åker jag dit direkt och hjälper till. Men jag har inte hört något iaf
Citera
2023-10-07, 22:51
Medlem
Citat:
Då får du vänta på fupen om han nu inte tagit livet av sig själv, men de har jag svårt att tro att han gjort.

Om han nu tagit livet av sig varför göra det så så svårt för poliosen att hitta han då? nej jag tror han har körts ut i skogen en bra bit bort.
Citera
2023-10-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Om han nu tagit livet av sig varför göra det så så svårt för poliosen att hitta han då? nej jag tror han har körts ut i skogen en bra bit bort.

Nä, jag tror inte att han har gjort de, men tänkte mer på att han bevisligen saknar sin mamma så mkt, då går de inte att bortse de. Men som sagt, jag tror inte att han gjort de, utan de har skett på annat vis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in