2023-10-07, 20:39
Medlem
Vänta lite här nu, nu läser jag i AT igen, var de inte två personer som var anhållna för människorov förut?, isf så har någon fått ändrat, eller så är de nån av bröderna som har släppts och inte den vuxna personen, för jag antar att de är han (den vuxna), som satt/sitter för skyddande av brottsling,

"Totalt har fyra personer suttit anhållna i ärendet. Under fredagen släppes en av personerna och under lördagen släpptes ytterligare en, skriver GP. Därmed är det alltså två personer som nu är anhållna. En misstänks för människorov och en för skyddande av brottsling, grovt brott. Det enligt GP".
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-10-07 kl. 20:48.
Citera
2023-10-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Alla här tror att dom har levt i gangstervärlden hahah. Vissa mig kartan vart hans sista ping var peace

Men snälla lilla vän, tagga ner nu och backa. Vi har förstått att du "levt livet" och förmodligen gått eller går i Livets Hårda Skola också. Det räcker nu.
Om du har uppgifter som du tror att ingen annan redan delat i tråden (dvs ping där hans senast snapkarta var aktiv) så delge det till polisen. Och huruvida Henrik fortfarande är i livet eller ej är det ingen här som vet, mer än du enligt dig själv. Mitt förslag är att du ringer polisen och delger dom alla dina briljanta spekulationer.
Citera
2023-10-07, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillva
Fabbes mamma är gift med Melvins pappa. De är ”bonusbröder”

Ovanligt ändå att barn också byter efternamn till bonusförälderns.
Citera
2023-10-07, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Tyrannosauruse
Gissningsvis sitter de flitigt i denna tråd. Blir nog ingen lördagskväll framför Netflix när ungarna sitter bakom lås och bom...
Malin och Johan kanske ska behålla den andra kåken istället nu när de blivit rikskändisar i Allingsås
Citera
2023-10-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Om jag var inblandad trodde du verkligen att jag skulle yttra mig om det här fallet då?

Man kan aldrig vara säker , bäst att fråga. Då vet jag att dina påståenden inte har någon grund.
Citera
2023-10-07, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Jag tror det också vilket kom att få förödande konsekvenser.

När han gick med gips och inte kunde träna så fick han gott om tid till annat. Kan mycket väl vara på det sättet. Fotot på Henrik tillsammans med en annan yngling med ögon döda som på en kokt torsk. Där visade de båda långfingret. Varför detta? Betyder ju "F*ck you" eller "Up yours".

Tror också det. Känner många som slutat med fotboll pga skador och ersatt det med annat t ex droger
Citera
2023-10-07, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetSaJagInte
Men snälla lilla vän, tagga ner nu och backa. Vi har förstått att du "levt livet" och förmodligen gått eller går i Livets Hårda Skola också. Det räcker nu.
Om du har uppgifter som du tror att ingen annan redan delat i tråden (dvs ping där hans senast snapkarta var aktiv) så delge det till polisen. Och huruvida Henrik fortfarande är i livet eller ej är det ingen här som vet, mer än du enligt dig själv. Mitt förslag är att du ringer polisen och delger dom alla dina briljanta spekulationer.

Jag frågade om vart hans senaste ping var läs och gör om jag sa inte visste vart hans senaset ping var? ok ville bara kunna utgå från var hans senaste ping var.
Citera
2023-10-07, 20:49
Medlem
Skaraborg2s avatar
Återigen detta att ha gott om tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Tror också det. Känner många som slutat med fotboll pga skador och ersatt det med annat t ex droger

Ja då fick han gott om tid för annat.

Inga resor till Göteborg och ingen träning. Istället kom han att umgås med personer han inte skulle ha umgåtts med. Under den tid Henrik var gipsad gick han i skolan? Detta med att ha gott om tid kan vara farligt i den åldern.
Senast redigerad av Skaraborg2 2023-10-07 kl. 20:51.
Citera
2023-10-07, 20:59
Medlem
Vad vet man om de anhållna? Och varför tror man det handlar om människorov? Eller grundar det sig i magkänsla tro?
När måste de häktas för att fortsätta hålla dem frihetsberövade? Borde komma fram lite mer info vid häktningsförhandlingen.
Citera
2023-10-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullstolsarne
Mamman dog för 5 år sedan.

Min teori efter att läst tråden samt alla inlägg på alla 3 tiktok plus vännernas är att mohamm*d stack en kniv i honom

Nej, mamman dog inte för 5 år sen, hon dog för 10 år sen.
Citera
2023-10-07, 21:01
Medlem
Tror att F och H har bråkat med varandra och att F har knivat H , M har gett sin "bror" falskt alibi , polisen letar efter typ blodiga kläder bla i både garaget och villan .
Citera
2023-10-07, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kvinnan släpptes igår, så de är 3 st nu.

Dom som sitter nu är som jag förstått de, någon annan får rätta mig om jag har fel.

F*bian *ndre*sson l*ndell (beslut imorgon eftermiddag om han ska fortsätta sitta eller släppas)
M*lvin l*ndell (beslut imorgon eftermiddag om han ska fortsätta sitta eller släppas)
j*han l*ndell (beslut på Måndag klockan 12 om han ska fortsätta sitta eller släppas)

Vart kommer infon om att pappan är en av de misstänkta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in