Citat:
Ursprungligen postat av
maximilian25
Alla här tror att dom har levt i gangstervärlden hahah. Vissa mig kartan vart hans sista ping var peace
Men snälla lilla vän, tagga ner nu och backa. Vi har förstått att du "levt livet" och förmodligen gått eller går i Livets Hårda Skola också. Det räcker nu.
Om du har uppgifter som du tror att ingen annan redan delat i tråden (dvs ping där hans senast snapkarta var aktiv) så delge det till polisen. Och huruvida Henrik fortfarande är i livet eller ej är det ingen här som vet, mer än du enligt dig själv. Mitt förslag är att du ringer polisen och delger dom alla dina briljanta spekulationer.